سلام ب همه،من تو ۱۹ هفتگی هستم،بتازگی متوجه شدم از سینه ام ترشح دارم،اگر قبلا هم بوده خبر ندارم اما دو روزه فهمیدم،خیلی نگران شدم،همش می ترسمنشانه زایمان زودرس باشه،دیروز یکم بود اما امروز انگار بیشتر شده،اصن دست نمیزنم به سینه ام چون شنیدم خطرناکه اما نگرانم،چیکار کنم؟😞😞
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
اگر زیاد نیست دست نزن ،طبیعیه
0
1400/03/15
سوال کننده
قطره ای میاد هر از گاهی
0
1400/03/15
سوال کننده
اره از ترسم اصن دس نمیزنم
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
یعنی لباست خیس میشه ؟
0
1400/03/15
سوال کننده
اره تصور کن یه قطره اب بریزه رو لباس
0
1400/03/15
سوال کننده
همون ناحیه خیس میشه
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
اگر یکم بیاد و بعد خشک بشه ،مثل شکر باشه عیب نداره عادیه
0
1400/03/15
سوال کننده
اره دقیقا همینه ک گفتی
0
1400/03/15
سوال کننده
خب خداروشکر اعصابمو بهم ریخته
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
خب پس چیزی نیست ولی اگر خیلی زیاد بشه باید ب دکتر بگی
0
1400/03/15
سوال کننده
تو فکرشم،بدبختی خوردیم ب تعطیلات
0
1400/03/15
سوال کننده
پنج شنبه نوبت دارم
0
1400/03/15
سوال کننده
بنظرتون دیر نیست تا اون موقع؟
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
به خودت سر چیزای جزئی استرس نده وگرنه هی ک هفته ات میره بالا ی چیزی میبینی ،استرسی میشی ک اصلا خوب نیست ،خیلی بیخیال نباش خیلی هم سخت نگیر
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
نه دیر نیست .بعدم گفتم ک اصلا نگران نباش چیزی نیست
0
1400/03/15
سوال کننده
اره چون بچه ام ای وی اف هستش نگرانم
0
1400/03/15
سوال کننده
ایشالله خدا کمک کنه
0
1400/03/15
سوال کننده
عزیزم مرسی بابت دلگرمیت،خیلی خیالم راحت شد
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
خدا کمکت میکنه نگران نباش، به خودش بسپار
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
عع تو منی یا من توئم😂😍
0
1400/03/15
سوال کننده
ایشالله
1
1400/03/15
سوال کننده
ما عین همیم😁😁
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
عزیزم خیلیا ترشح دارن از هفته های اول فقط نباید دست بزنی و تحریک کنی سینه ها رو
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
امیدوارم بقیه نیان استرس بدن.
من ک همین جور بودم دکتر گفت طبیعیه ، سینه داره آماده میشه برای شیر
من ک همین جور بودم دکتر گفت طبیعیه ، سینه داره آماده میشه برای شیر
0
1400/03/15
سوال کننده
اره از ترسم اصن دست نمیزنم
0
1400/03/15
سوال کننده
اخه ما ک ای وی اف کردیم از طرف همون مرکز برای کل سواااتمون شماره گذاشتن زنگ میزنیم میپرسیم
0
1400/03/15
سوال کننده
الان ک زنگ زدم اون خانوم ماما گفت برو بیمارستان غیر طبیعیه
0
1400/03/15
سوال کننده
اینش اتیش ب جونم انداخت
0
1400/03/15
سوال کننده
نمیدونم فازش چی بود🤔
0
1400/03/15
سوال کننده
اما خب همینکه یکی دیگه مثه منه حالم بهتره
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
ب دکتر خودت زنگ بزن .نگران نباش .بعدشم اگر گفت برو بیمارستان ی سر برو ک خیالت راحت باشه. استرس نده انقد. خدا خودش نگهدارشه
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
والا من ب خواهرمم ک گفتم گفت طبیعیه ، گفت دوتا حاملگی همین بوده
0
1400/03/15
سوال کننده
ااا وای خداروشکر
0
1400/03/15
سوال کننده
عزززم واقعن ممنونم خیاام راحت شد
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
برای اطمینان از دکترت سوال کن، بعضی دکترا انقد جو میدن ک نگو
0
1400/03/15
سوال کننده
اره دکترم تا دوشنبه نیست،ب نژرتون از پرولاکتین هم میتونه باشه؟
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
هفته پیش ب من گفت بچه درشته و یک هفته جلو تر از هفته خودته و مایع دورش زیاده. بعد دکتر خودم گفت احتمال اختلالات جنینی و عدم بلع جنین وجود داره .برام آزمایش قند نوشت انقد من گریه کردم ک نگو. بعد آزمایش اومد نرمال ،ب بیمارستان و دوتا دکتر نشون دادم گفت بیخود گفته بچه ات درشته و سالمه هیچ مشکلی هم نداره، قند و مایع دورش هم نرماله
بعضیاشون خیلی ابلهن
بعضیاشون خیلی ابلهن
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
اونو ک نمیدونم والا .ولی اگر شماره داری ی زنگ بزن سوال کن یا ی بیمارستان برو بپرس ک خودت آروم بشی
0
1400/03/15
سوال کننده
آخی الکی الکی استرس وارد کردن،خداروشکر بچه ات سالمه،خیلی بی رحمیه انقد راحت یه مادر رو نگران میکنن
0
1400/03/15
سوال کننده
تا عصری ایشالهه یه سر میرم،اما گفتی خواهرت هم ترشح داشت خیالم راحت تر شد
1
1400/03/15
سوال کننده
بارداری اول ادم همه چیز براش جدیده
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
همون دیگه
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
ببین من الان نگاه کردم مال خودمم همینجوریه .انگار چندتا دونه شکر ریخته روش. نترس . ولی عصر برو برای خیال خودت ک آروم بشه
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
رفتی برگشتی خبر بده اینجا
1
1400/03/15
سوال کننده
اره ایشاله میرم،دستت درد نکنه گلم،حتمن خبر میدم 😍😍
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
زنده باشی. خدا پشت و پناه خودت و نی نی 🤲🤲🌷🌷
0
1400/03/15
آریانا ایرانی
فشار ندیا خدایی نکرده سقط میاره
0
1400/03/15
مامان مهرداد و مهرشاد (نگار ) 😍😎
عیبی نداره نگران نباش ققط دست نزن به
سینه هات
منم از وقتی فهمیدم حاملم تا همین الانش سینه هام ترشح شیر داره
سینه هات
منم از وقتی فهمیدم حاملم تا همین الانش سینه هام ترشح شیر داره
0
1400/03/15
مامان مهرداد و مهرشاد (نگار ) 😍😎
از دکترمم پرسیدم گفتش ایرادی نداره
0
1400/03/15
فاطمه ....
منم ترشح داره
0
1400/03/15
فاطمه ....
فکرکنم عادیه
0
1400/03/15
فاطمه بانو👨👩👧👦
من از هفته ۱۵..۱۶ ترشح دارم
اگر مث آب شفافِ مشکلی نداره
اگر مث آب شفافِ مشکلی نداره
0
1400/03/15
pastil 👶❤
من بارداری اولم از چهارماهگی ترشح سینه داشتم قشنگ لباسمو خیس میکرد زایمان زودرسم نگرفتم ۴۱هفتم هم پرشد بعداز زایمانم به قدری شیرم زیاد بود میدوشیدم میریختم دور،اینا اصلا نشانه زایمان زود رس نیس
0
1400/03/15
فاطمه بانو👨👩👧👦
زیاد دستکاری نکن سینه ها تو.. همین
مشکلی هم نداره
دکتر من ک خیلی حساسه
بهش ک گفتم
گف خانوم بارداریا سینه هات دارن آماده میشن ....
مشکلی هم نداره
دکتر من ک خیلی حساسه
بهش ک گفتم
گف خانوم بارداریا سینه هات دارن آماده میشن ....
0
1400/03/15
فاطمه بانو👨👩👧👦
قشششنگ میریزه لباسم خیسه خیس میشه
نگران نباش بابا
نگران نباش بابا
0
1400/03/15
سوال کننده
عزیزم بیمارستان نزدیک خونه دکتر متخصص نبود اما پرستارا هم مثه شما گفتن مشکلی نداره،خطرناک نیست فقط دست نزن😍
0
1400/03/15
سوال کننده
قربونت برم همچنین عزیزدام😍
0
1400/03/15
سوال کننده
نه اصن دست نمیزنم اما نمیدونم سمت چپ میتونم ب پهلو بخوابم یا نه،میگم یبار فشار نیاره
0
1400/03/15
سوال کننده
خداروشکر ،پس طبیعیه😍
0
1400/03/15
سوال کننده
اره مثه اینکه عادیه
0
1400/03/15
سوال کننده
اره مثه آبه،بی رنگ،هر چند ساعت یه قطره میاد
0
1400/03/15
سوال کننده
خداروشکر عزیزم😍
0
1400/03/15
سوال کننده
اره اصلن دست نمیزنم عزیزم
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
خب خداروشکر. الحمدلله 🤲
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
زنده باشی 🌺🌺🌺
0
1400/03/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
یه پهلو بخواب موردی نداره . اصلا ماهت بره بالا باید ب پهلو بخوابی اصلا به پشت نخواب
0
1400/03/16
پزشک اوما
سلام اصلا سینه را دستکاری نکنید و سعی نکنید شیر را خارج کنید طبیعی است و بعلت آماده شده سینه ها برای شیردهی هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



907

