درمان عفونت واژن در زمان اقدام به بارداری
سلام خانوما من از وقتی اقدام به بارداری کردم عفونت گرفتم و موقع پریود درد شدیدی دارم و قبل پریود شدنم خارش میگیرم و دکترم فقط بهم آزیترومایسین داده اما بعد اینکه قرصام تموم میشه دوباره عفونتم برمیگرده . شنیدم که میگن عفونت باعث میشه بارداری عقب بیوفته. لطفا اگه راه حلی دارین که باعث میشه عفونت به طور کلی از بین بره رو بگین . ممنون .
سلام خانم دکتر میشه بگید این کیستی که در سونوگرافی من هست مشکل ایجاد میکنه یا ن؟
سوالمو بالا پرسیدم
بچه ها گلو درد تنها از علائم کروناس؟
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
عاقا من تا یکی دو هفته پیش که حالم بهم میخورد گلوم درد میگرفت ک میگفتن بخاطر اونه .. الان یه هفته ایناهس که حالم بهم نخورده از ظهری گلوم درد میکنه و هیچ علائمی دیگ ای ندارم تو خونواده خودم و همسرم فعلا کسی مبتلا نشده و علائم نداره من خودمم صبحا میرم سرکار ولی با هیچکس در ارتباط نیستم چیکار کنم ؟؟ چی بخورم بهتر بشم؟ هیچ دارو و قرصیم که نمیتونم بخورم پیشنهادتون چیه؟؟
میترسم برم تست بدم که محیط اونجا خیلی آلودس
بعداز۲۷ هفتگی چندتا سونو داریم؟
کدومش مهمتره سونوها ؟اگه نرم اتفاقی میافته،شوهرمیگه زیادیه سونو ضررداره خودمم نگران بچمم😔
سلام سوال یکی از دوستان هست، بچش یبوست گرفته
خانم دکتر اوما و دوستان عزیز واسه یبوست نوزاد چی خوبه؟؟ میگه خیلی به خودش میپیچه و هرچی میخوره بالا میاره دوبارم هم برده دکتر فایده نداشته، دوبارم شیاف گذاشته که فقط با شیاف شکمش کار کرده الان میگه هفت روزه
میشه کمکم کنید دوستان
من هیچی سیرم نمیکنه😭 درمونده شدم دیگه ، میوه هم ک میخورم بیشتر گشنه میشم ، ۱ دقیقه هم احساس سیری ندارم همش ضعف دارم ، وزنم خیلی رفته بالا حتی دکتر سونو گفت شاید نتونم سنوآنومالیتو انجام بدم😭😭 قدم ۱۶۰ وزنم ۷۵ ، چیکار کنم ؟ینی مریضم؟ قزصی چیزی هست ک بهتر شم؟
تفسیر جواب سنو گرافی
سلام میخاستم ببینم شرایط زایمان طبیعی را دارم؟
آیا این قرص پرینتال هستش
سلام دیروز رفتم داروخانه این قرص دادن گفتن همون مولتی ویتامین هست فقط خارجیه ممنون میشم بهم بگید کسی مصرف کرده؟درسته؟
جوش زدن بدن نوزاد
سلام پسرم ازصبح بدنش اینجوری ریخته بیرون.دکترم بردم گفت شاید حساسیته دارونمیتونم بهش بدم.اکه کسی تجربه ای داره ممنون میشم بگه براچیه و چیکارکنم خوب شه
لکه بینی سیاه رنگ
سلام من ۵فروردین انتقال جنین داشتم۲۲رفتم آزمایش خون دادم منفی بود داروهاموقطع کردم ازدیشب ک لکه بینی سیاه رنگ دارم البته زیادنبود نگران شدم بنظرتون مشکلی نیس؟البته روز۱۶انتقالم لکه قهوه ای دیده بودم
دوستان این غربالگری منه لطفا بگین
بچه ها من ازمایش زده اوره خونم عددش ۵ در صورتی ک باید ۷ تا ۱۸ باشه کسی بوده این مشگلو داشته خطر ناکه ؟؟؟ لطفا بگین استرس دارم
پریود بعد از سزارین
سلام دکتر اوما من الان چهارماهه سزارین شدم و دوماهه که دارم ماهی دوبار پریود میشم مشکل چیه؟پریودامم مثل قبل نیس مقل لکه بینیه
سونو فولیکول کی تخمک ازاد میشه
سلام بچه هاا من سیکل هام ۳۰ روزس روزهای ۱۵ باید ازاد کنم تخمک رو از دیروز کیت میزنم مثبته ترشحم دارم از دیروز شفاف شفاف امروز رفتم سونو اینه جوابش بنظرتون ازاد نشده پس اون ترشحا چین
سلام خانما کسی هست معدش بجوشه و بعدش خون بالا بیاره
من خسته شدم بخدا همش معدم میسوزه اخرشم باید زهر مار بالا بیارم تو رو خدا بگید چیکار کنم شربت لاکسی ژلم میخورم
دیشب مردمو زنده شدم کسی هست مثل من باشه و با ی چیزی بهتر شده باشه
درد مداوم پریودی در بارداری
سلام
دیشب تا حالا درد پریودی دارم.. هرچی دراز میکشم خودمو گرم نگه میدارم فایده نداره
چیکار کنم به نظرتون؟
در ضمن دوقلو هم باردارم
پایین شکمم درد دارم😵
سلام خانوما من هفته ۱۷ بارداریمه.دیشب سمت چپ پایین شکم درد داشتم طوریکه از خواب بیدار شدم.ولی الان ندارم.بنظرتون طبیعیه؟اینم بگم زیاد نفخ میکنم.میتونه از اون باشه؟
دوچرخه سواری در بارداری
دوچرخه سواری در بارداری مجاز هستش ؟
اگر مجاز هست تا چه هفته ای میشه دوچرخه سواری کرد ؟
تجربه زایمان من بیاین بخونین
سلام خانوما منم مث خیلیا از زایمان طبیعی میترسیدم وتصمیم داشتم سزارین کنم ازهمون هفته های اول بارداریم.خلاصه دکترم پیدا کردم که هزینه زیرمیزی رو بدم برام انجامش بده نوبت عملم زده بودم دیگه با خیال راحت فک میکردم سز میکنم براهمین هیچ اطلاعاتی درباره زایمان طبیعی نداشتم حتی یه قدم پیاده روی یا ورزش نکردم دو روز قبل نوبت عمل درد گرفتم رفتم مطب دکتر چون مبعث پیامبر بود تعطیل بود رفتم بیمارستان معاینه کردن گفتن اینا پیش درده برو خونه اومدم ساع۵صبح دردم شدید شد ۱۵دقیقه ای یه بار دردمیگرفتم تا صب درد کشیدم رفتم بیمارستان زنگ زدن به دکتر خاموش بود منم هی دردام شدیدتر میشد هی زنگ میزدن و هیچ هی معاینه میکردن رحمم۳سانت بازشده بودرفتم خونه دوباره درد کشیدم تا ساعت ۳ظهر رفتم حموم توی وان آب هی مامانم یا شوهرم آب ولرم میریختن رو بدنم که دردم کمتر بشه تا ساعت ۷دوباره رفتم بیمارستان معاینه کردن گفتن برو دوری بخور توحیاط تا ببینیم میشه بستریت کنیم یانه دیگه رفتم یه بیمارستان خصوصی معاینم کردن۵سانت بودم سریع بستریم کردن تاساعت۱شب درد فراوانی کشیدم تا نی نی بدنیا اومد خیلی سختم بود باورم نمیشد دارم طبیعی زایمان میکنم ولی خب قسمت این بود ببخشید طولانی شد خاستم بگم اگ باردارشدین راجع به زایمان حتما اطلاعات داشته باشین مث من نشین😛😛😍
ویار و علایم ندارم
سلام من امروز میرم طبق اوما هفته ۸ و هیچ علایم و ویاری ندارم حتی یوبست وترشحم ندارم میخاستم بدونم ایا طبیعیه فردا میخام برم سونو ولی خیلی استرس داشتم گفتم بپرسم چرا اینجوریه
قطره متوکلوپرامید در بارداری
سلام
من هفته ۲۰بارداری هستم ولی همچنان حالت تهوع دارم
تا الان دمیترون میخوردم ولی بخاطر یبوست دکتر واسم قطره متوکلوپرامید ۱۰قطره قبل غذا تجویز کرد بجای دمیترون
تو نت یکم سرچ کردم نوشته بود که متوکلوپرامید در بارداری مجاز نیست و این حرفا
یکم ترسیدم
چکار کنم ؟؟ مصرف کنم یا نه؟؟




