Ooma

درمان عفونت واژن در زمان اقدام به بارداری

سلام خانوما من از وقتی اقدام به بارداری کردم عفونت گرفتم و موقع پریود درد شدیدی دارم و قبل پریود شدنم خارش میگیرم و دکترم فقط بهم آزیترومایسین داده اما بعد اینکه قرصام تموم میشه دوباره عفونتم برمیگرده . شنیدم که میگن عفونت باعث میشه بارداری عقب بیوفته. لطفا اگه راه حلی دارین که باعث میشه عفونت به طور کلی از بین بره رو بگین . ممنون .

7 پاسخ 953 بازدید


سلام خانم دکتر میشه بگید این کیستی که در سونوگرافی من هست مشکل ایجاد میکنه یا ن؟

سوالمو بالا پرسیدم

6 پاسخ 437 بازدید


بچه ها گلو درد تنها از علائم کروناس؟

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
عاقا من تا یکی دو هفته پیش که حالم بهم میخورد گلوم درد میگرفت ک میگفتن بخاطر اونه .. الان یه هفته ایناهس که حالم بهم نخورده از ظهری گلوم درد میکنه و هیچ علائمی دیگ ای ندارم تو خونواده خودم و همسرم فعلا کسی مبتلا نشده و علائم نداره من خودمم صبحا میرم سرکار ولی با هیچکس در ارتباط نیستم چیکار کنم ؟؟ چی بخورم بهتر بشم؟ هیچ دارو و قرصیم که نمیتونم بخورم پیشنهادتون چیه؟؟
میترسم برم تست بدم که محیط اونجا خیلی آلودس

17 پاسخ 367 بازدید


بعداز۲۷ هفتگی چندتا سونو داریم؟

کدومش مهمتره سونوها ؟اگه نرم اتفاقی میافته،شوهرمیگه زیادیه سونو ضررداره خودمم نگران بچمم😔

30 پاسخ 530 بازدید


سلام سوال یکی از دوستان هست، بچش یبوست گرفته

خانم دکتر اوما و دوستان عزیز واسه یبوست نوزاد چی خوبه؟؟ میگه خیلی به خودش میپیچه و هرچی میخوره بالا میاره دوبارم هم برده دکتر فایده نداشته، دوبارم شیاف گذاشته که فقط با شیاف شکمش کار کرده الان میگه هفت روزه

6 پاسخ 357 بازدید


میشه کمکم کنید دوستان

من هیچی سیرم نمیکنه😭 درمونده شدم دیگه ، میوه هم ک میخورم بیشتر گشنه میشم ، ۱ دقیقه هم احساس سیری ندارم همش ضعف دارم ، وزنم خیلی رفته بالا حتی دکتر سونو گفت شاید نتونم سنوآنومالیتو انجام بدم😭😭 قدم ۱۶۰ وزنم ۷۵ ، چیکار کنم ؟ینی مریضم؟ قزصی چیزی هست ک بهتر شم؟

39 پاسخ 785 بازدید


تفسیر جواب سنو گرافی

سلام میخاستم ببینم شرایط زایمان طبیعی را دارم؟

6 پاسخ 369 بازدید


آیا این قرص پرینتال هستش

سلام دیروز رفتم داروخانه این قرص دادن گفتن همون مولتی ویتامین هست فقط خارجیه ممنون میشم بهم بگید کسی مصرف کرده؟درسته؟

15 پاسخ 720 بازدید


جوش زدن بدن نوزاد

سلام پسرم ازصبح بدنش اینجوری ریخته بیرون.دکترم بردم گفت شاید حساسیته دارونمیتونم بهش بدم.اکه کسی تجربه ای داره ممنون میشم بگه براچیه و چیکارکنم خوب شه

11 پاسخ 4,532 بازدید


لکه بینی سیاه رنگ

سلام من ۵فروردین انتقال جنین داشتم۲۲رفتم آزمایش خون دادم منفی بود داروهاموقطع کردم ازدیشب ک لکه بینی سیاه رنگ دارم البته زیادنبود نگران شدم بنظرتون مشکلی نیس؟البته روز۱۶انتقالم لکه قهوه ای دیده بودم

4 پاسخ 590 بازدید


دوستان این غربالگری منه لطفا بگین

بچه ها من ازمایش زده اوره خونم عددش ۵ در صورتی ک باید ۷ تا ۱۸ باشه کسی بوده این مشگلو داشته خطر ناکه ؟؟؟ لطفا بگین استرس دارم

16 پاسخ 436 بازدید


پریود بعد از سزارین

سلام دکتر اوما من الان چهارماهه سزارین شدم و دوماهه که دارم ماهی دوبار پریود میشم مشکل چیه؟پریودامم مثل قبل نیس مقل لکه بینیه

2 پاسخ 381 بازدید


سونو فولیکول کی تخمک ازاد میشه

سلام بچه هاا من سیکل هام ۳۰ روزس روزهای ۱۵ باید ازاد کنم تخمک رو از دیروز کیت میزنم مثبته ترشحم دارم از دیروز شفاف شفاف امروز رفتم سونو اینه جوابش بنظرتون ازاد نشده پس اون ترشحا چین

207 پاسخ 1,495 بازدید


سلام خانما کسی هست معدش بجوشه و بعدش خون بالا بیاره

من خسته شدم بخدا همش معدم میسوزه اخرشم باید زهر مار بالا بیارم تو رو خدا بگید چیکار کنم شربت لاکسی ژلم میخورم
دیشب مردمو زنده شدم کسی هست مثل من باشه و با ی چیزی بهتر شده باشه

44 پاسخ 470 بازدید


درد مداوم پریودی در بارداری

سلام
دیشب تا حالا درد پریودی دارم.. هرچی دراز میکشم خودمو گرم نگه میدارم فایده نداره
چیکار کنم به نظرتون؟
در ضمن دوقلو هم باردارم

51 پاسخ 795 بازدید


پایین شکمم درد دارم😵

سلام خانوما من هفته ۱۷ بارداریمه.دیشب سمت چپ پایین شکم درد داشتم طوریکه از خواب بیدار شدم.ولی الان ندارم.بنظرتون طبیعیه؟اینم بگم زیاد نفخ میکنم.میتونه از اون باشه؟

8 پاسخ 397 بازدید


دوچرخه سواری در بارداری

دوچرخه سواری در بارداری مجاز هستش ؟
اگر مجاز هست تا چه هفته ای میشه دوچرخه سواری کرد ؟

45 پاسخ 722 بازدید


تجربه زایمان من بیاین بخونین

سلام خانوما منم مث خیلیا از زایمان طبیعی میترسیدم وتصمیم داشتم سزارین کنم ازهمون هفته های اول بارداریم.خلاصه دکترم پیدا کردم که هزینه زیرمیزی رو بدم برام انجامش بده نوبت عملم زده بودم دیگه با خیال راحت فک میکردم سز میکنم براهمین هیچ اطلاعاتی درباره زایمان طبیعی نداشتم حتی یه قدم پیاده روی یا ورزش نکردم دو روز قبل نوبت عمل درد گرفتم رفتم مطب دکتر چون مبعث پیامبر بود تعطیل بود رفتم بیمارستان معاینه کردن گفتن اینا پیش درده برو خونه اومدم ساع۵صبح دردم شدید شد ۱۵دقیقه ای یه بار دردمیگرفتم تا صب درد کشیدم رفتم بیمارستان زنگ زدن به دکتر خاموش بود منم هی دردام شدیدتر میشد هی زنگ میزدن و هیچ هی معاینه میکردن رحمم۳سانت بازشده بودرفتم خونه دوباره درد کشیدم تا ساعت ۳ظهر رفتم حموم توی وان آب هی مامانم یا شوهرم آب ولرم میریختن رو بدنم که دردم کمتر بشه تا ساعت ۷دوباره رفتم بیمارستان معاینه کردن گفتن برو دوری بخور توحیاط تا ببینیم میشه بستریت کنیم یانه دیگه رفتم یه بیمارستان خصوصی معاینم کردن۵سانت بودم سریع بستریم کردن تاساعت۱شب درد فراوانی کشیدم تا نی نی بدنیا اومد خیلی سختم بود باورم نمیشد دارم طبیعی زایمان میکنم ولی خب قسمت این بود ببخشید طولانی شد خاستم بگم اگ باردارشدین راجع به زایمان حتما اطلاعات داشته باشین مث من نشین😛😛😍

54 پاسخ 923 بازدید


ویار و علایم ندارم

سلام من امروز میرم طبق اوما هفته ۸ و هیچ علایم و ویاری ندارم حتی یوبست وترشحم ندارم میخاستم بدونم ایا طبیعیه فردا میخام برم سونو ولی خیلی استرس داشتم گفتم بپرسم چرا اینجوریه

41 پاسخ 569 بازدید


قطره متوکلوپرامید در بارداری

سلام
من هفته ۲۰بارداری هستم ولی همچنان حالت تهوع دارم
تا الان دمیترون می‌خوردم ولی بخاطر یبوست دکتر واسم قطره متوکلوپرامید ۱۰قطره قبل غذا تجویز کرد بجای دمیترون
تو نت یکم سرچ کردم نوشته بود که متوکلوپرامید در بارداری مجاز نیست و این حرفا
یکم ترسیدم
چکار کنم ؟؟ مصرف کنم یا نه؟؟

2 پاسخ 430 بازدید