سلام پسر من الان هشت روزشه نافش هنوز نیافتاده دیروز دکتر بردمش گفت کمی التهاب داره. شایدم عفونت گفت پد الکلی ک برا تزریقاته بش بزن. نمیدونم مستقیم بزنم پدو بهش یا بزنم ب گوش پاکن بزنم؟
چیکار کنم ک خوب شه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



397
1400/03/12




