بی بی چکم مثبت شد
0
1400/02/24
سوال کننده
میخام داد بزنم یکی نیس آرومم کنه
1
1400/02/24
پریا 🤱🧿
ناراحت نباش ان شا الله خدا بهت یه گل پسر هم میده دیگه راحت
0
1400/02/24
سوال کننده
شوهرمم بی درک و شعوره نمیشه باهاش درد و دل کرد
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
بچت که کم مونده یک سالش بشه خودتو اذیت نکن دیگه شده
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
حورا جان
0
1400/02/24
سوال کننده
نمیتونم نگهش دارم دوس داشتم از ته قلبم میگم نگهش میداشتم
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
چرا بخاطر بچه کوچیک یا یه شرایط دیگه؟
0
1400/02/24
سوال کننده
شوهرم بدرد این نمیخوره یه بچه دیگه واسش بیاری
1
1400/02/24
فاطیما احمدی
باهاش حرف بزن بگو خدا هدیه داده بهمون بگو روزایی که میخواستیم انقدر التماسش کردیم بزور شد الان که خودش شده چرا باید اینکارو کنیم
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
مسایل شخصی نمیشه دخالت کرد باز ببین چی میشه خودت بهتر شرایطتو میدونی
0
1400/02/24
سوال کننده
بمیرم واسه بچه هام بمیرم
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
حورا😐
0
1400/02/24
سوال کننده
یعنی های های دلم میخا گریه کنم
0
1400/02/24
دُختـرِ بهــاری🌸🍃💛
فاطیما جان آمپول زدی و پریود شدی؟
یا نه
یا نه
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
امپول زدم با امپول نشدم ال دی خوردم بعد 7 روز امد اونم با کلی زعفرون نبات داغ غلیظ
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
الان روز سوم پریودیمه
0
1400/02/24
فاطمـه
عزیزمممم😥
دوستی،خواهری، کسی نداری بتونی یکم باهاش صحبت کنی آروم شی؟
هنوزم ک بتا ندادی مطمئن نیستی.. خودتو اذیت نکن. توکل به خدا کن. الانم غصه نخور. فردا برو بتا بده شایدم منفی شد.
دوستی،خواهری، کسی نداری بتونی یکم باهاش صحبت کنی آروم شی؟
هنوزم ک بتا ندادی مطمئن نیستی.. خودتو اذیت نکن. توکل به خدا کن. الانم غصه نخور. فردا برو بتا بده شایدم منفی شد.
1
1400/02/24
الهام الییی
فقط میگی که امروز امپول زدی اینا . احتمالش هم هستا که به خاطر امپول و قرصی که خوردی ، این مثبت کاذب باشه . برا اطمینان ازمایش خون بده
1
1400/02/24
فاطیما احمدی
حورا جان وقتی شوهرت لیتر لیتر میریخت داخلش نمیفهمید به اینجاها میرسه
0
1400/02/24
فاطمـه
آره بابا..
هنوز قطعی ک نیس..
این بی بی چکه هم یجوری بود.
خط c از t کمرنگتره 🤔😕
هنوز قطعی ک نیس..
این بی بی چکه هم یجوری بود.
خط c از t کمرنگتره 🤔😕
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
میگفتی مردک تو که میدونی جلوگیری کن یا اصلا نکن تا حامله نشم
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
بچها اصلا ربطی به امپول نداره فکر نکنم امپول پروژسترون بیبی رو مثبت کاذب نشون بده
0
1400/02/24
فاطمـه
نه اخه بی بی چکه عجیب بود ب نظرم.
هم مارکش معروف نیس. هم خط C ازT کمرنگ تر بود کلی😐
هم مارکش معروف نیس. هم خط C ازT کمرنگ تر بود کلی😐
0
1400/02/24
فاطمـه
کاش یه بی بی وندفو یا مدیکور میزدی حورا
0
1400/02/24
فاطمـه
یا هم فردا برو بتا بده تکلیفت معلوم شه. فکرنکنم باردار باشی
0
1400/02/24
دُختـرِ بهــاری🌸🍃💛
من الان ۵۹ روزه سقط کردم تا الان پریود نشدم🙁رفتم دکترم نه برام امپول نوشت ن چیزی گف خود ب خود پریود میشی
0
1400/02/24
نسترن ..
مبارکه حوراجان خوشبحالت منم دعا کن
0
1400/02/24
🤱 Hani Joonii💜
حورا میخای بندازی؟ 😐😐😐😐😐😔😔😭
0
1400/02/24
الهام الییی
اره درست میگی . برا سی کمرنگ هس خطیش . پس بیبی چک خراب هست . یا برو ازمایش بتا بده . یا هم یه بیبی چک دیگه بگیر . که خط سی پررنگ بیفته قشنگ
0
1400/02/24
سوال کننده
خانوم دکتره مستقیما واسم سونو نوشت گفت اول مطمعن بشیم چند وقت و خارج از رحمی نباشه😭
0
1400/02/24
سوال کننده
اون خره آدم نیس که ازش متنفرم باورتون نمیشه من نزدیک دو سال شوهرم بهم دست نمیزد غصه دنیا رو ریخت تو دلم
0
1400/02/24
سوال کننده
اره یادمه پارسال حامله که بودم پروژسترون مزدم که جا بچه محکم شه حالا یه گند دیگه به شوهرم نگفتم پروژسترون زدم قطعا کارم به کورتاژ میکشه
0
1400/02/24
سوال کننده
خدا آروزی همتونو بر آورده کنه عشقا
1
1400/02/24
سوال کننده
جیگرم واسه آنیای مادر مرده کبابه
0
1400/02/24
سوال کننده
تو که یادته چقدر سختی کشیدم تو همین اوما
0
1400/02/24
mona 👶
وای سلام حورا جان تبریک میگم گلم🥰🥰😍😍😍
1
1400/02/24
سوال کننده
نگو عزیزم نگو
0
1400/02/24
😍peransa😍 .
ماشالا امروز چقد بیبی مثبت 😍😁
0
1400/02/24
😍peransa😍 .
مبارکتون باشه
1
1400/02/24
🤱 Hani Joonii💜
نندازی امتحان الهیه
امیدوارم پشیمون نشی گلم
امیدوارم پشیمون نشی گلم
0
1400/02/24
سوال کننده
از ازدواجم پشیمونم
0
1400/02/24
مَلی 👶👨👩👧👦
چرا عاخه 😔
دوسااال😳☹️☹️
دوسااال😳☹️☹️
0
1400/02/24
سوال کننده
بچه ها دلم سمت راستم درد میکنه
0
1400/02/24
سوال کننده
دیگه این یکی از غصه هام بود
0
1400/02/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
برا منم سی کمرنگتر از تی بود این ینی ۶_۷ هفته هس دیگ
0
1400/02/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
حورا بشین خوب فکر کن
واقعا اینجور ک میگی شرایطت سخته
هم خودت فکر کن هم با همسرت حرف بزن
سریع نگو سقط
واقعا اینجور ک میگی شرایطت سخته
هم خودت فکر کن هم با همسرت حرف بزن
سریع نگو سقط
0
1400/02/24
زهرا ا
منم همینم حورا جان
ولی من با گرد افشانی دومی وباردار شدم تو با فله ای🤣🤣
ولی من با گرد افشانی دومی وباردار شدم تو با فله ای🤣🤣
0
1400/02/24
zhina 💙
وای حورا جان مبارکه عزیزم😍😍😍😍
1
1400/02/24
zhina 💙
به سقط فک نکنی عزیزم این به هدیه است
0
1400/02/24
سوال کننده
وای انقد دلم میخاست نگهش میداشتم با آنیا بزرگمیشد مامانش بمیره
1
1400/02/24
زهرا ا
چطور میتونی به انداختنش فکر کنی و بهزبون بیاری😳😳
0
1400/02/24
🤱 Hani Joonii💜
دقیقا
0
1400/02/24
marziyeh bazargan
چرا
0
1400/02/24
marziyeh bazargan
حداقل لوازم کوچولوت به بعدی میرسه
0
1400/02/24
marziyeh bazargan
بهش گفتی
6
1400/02/24
yasi
توروخدا وقتی بچه نمیخواین سفت و سخت جلوگیری کنین، بخدا بچه ها آلت دست پدر و مادرا نیستن، نگاه کنید تو همین یه اپلیکیشن چقدر چشمانتظار هست اسم سقطم کراهت داره بخدا
0
1400/02/24
marziyeh bazargan
مگه گیلاسه که بگید نمیخایم بندازین
0
1400/02/24
yasi
هوووف مرضیه هفته ای یه بار تایپک سقط میزنن دیگه رسما💩به اعصاب هممون😐
0
1400/02/24
marziyeh bazargan
اقا کاندوم بزارید
0
1400/02/24
سوال کننده
😏😏😏
0
1400/02/24
سوال کننده
واقعا که
1
1400/02/24
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سلام خیره ان شاالله
همونجور ک آنیا خانم هدیه ارزشمند خداست اون کوچولوهم هدیه ارزشمند خداست
امیدوارم مسیر زندگیت طوری بشه ک از بودن اون کوچولو هم لذت ببری و بسلامتی بزرگشون کنی
همونجور ک آنیا خانم هدیه ارزشمند خداست اون کوچولوهم هدیه ارزشمند خداست
امیدوارم مسیر زندگیت طوری بشه ک از بودن اون کوچولو هم لذت ببری و بسلامتی بزرگشون کنی
2
1400/02/24
fati 💚
از این گلهایم آرزوست😍من فانتزیمه دو تا بچه پشت هم داشته باشم
اینا موهبت خداست
اینا موهبت خداست
1
1400/02/24
سوال کننده
من خودمم دوست داشتم خیلی زیاد انگار دوقلو داری
0
1400/02/24
فاطمـه
حورا جان اصلا زود تصمیم نگیر. یه کم صبر کن اروم شی.. خوب فکرکنی..
اون بچه بی گناهه. باورکن میفهمم چقدر سخته برات.. ولی حالا ک شده ازت خواهش میکنم به خدا اعتماد کن. حرف سقط نزن.
ب خدا بگو خودت دادی، دیگه همه چی با خودته..
اون بچه بی گناهه. باورکن میفهمم چقدر سخته برات.. ولی حالا ک شده ازت خواهش میکنم به خدا اعتماد کن. حرف سقط نزن.
ب خدا بگو خودت دادی، دیگه همه چی با خودته..
0
1400/02/24
farzaneh abdoliiii
وای خواهر انشالله ب سلامتی ..اما خیلی سخته حتی فکر کردن بهش موی تنم سیخ میشه
0
1400/02/25
آریانا ایرانی
حورا جان سلام جیگر 😁😁😁مباارکه جیگرم چقدر خدا تو رو بیشار از خیلی از ماها دوست داره 😍😍😍 قدمش خیر باشه ایشالله
0
1400/02/25
سوال کننده
فداتون بشم انشالله مدلی میشه خیز توش باشه بچه ها
0
1400/02/25
سوال کننده
سخته از لحاظ روحی نمیتونم حنایتش کتم
0
1400/02/25
سوال کننده
نه شرایط دیگه اس
0
1400/02/25
❤mahya jahani❤
سلام عزیرم دقیقا عین منی🙂🙂🙂🙂
0
1400/02/25
سوال کننده
انشالله این ماه بیای بی بی مثبتتو ببینم
0
1400/02/25
سوال کننده
حامله ایی؟
0
1400/02/25
❤mahya jahani❤
اره عزیزم دخترم یسالو هفت ماهه ک بشه اون یکی دخترم دنیا میاد
0
1400/02/25
سوال کننده
ای جان خدا حفظشون کنه مث دوقلو میشن
0
1400/02/25
.masomeh.sh fereidoni
عزیزم امروز پروژسترون زدی؟
0
1400/02/25
مهناز نوروزی
وای من ازهمین الان استرس گرفتم برای بعد زایمانم🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1400/02/25
مهناز نوروزی
عزیزم کاریه ک شده توکل کن بخدا انشاالله این یکی برات راحت تر میگذره.چون بچه کوجیک داری خدا بهت رحم میکنه
0
1400/02/25
زهرا ا
من که استرس سومی هم دارم از الان🤣
0
1400/02/25
🤱 Hani Joonii💜
تو ک ببند لوله هارو😂😂
0
1400/02/25
سوال کننده
دیروز زدم چرا
0
1400/02/25
زهرا ا
نمیبندن بدبختی 🤣
مادر شوهرم غصه ی شوهرشو خورد کهنسلش منقرض شذ🤣🤣
مادر شوهرم غصه ی شوهرشو خورد کهنسلش منقرض شذ🤣🤣
0
1400/02/25
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
حورا رفتی دکتر
0
1400/02/26
سوال کننده
اره رفتم
0
1400/02/26
سوال کننده
سونو دادم
1
1400/02/26
سوال کننده
حامله ام 6 هفته و 2 روز
0
1400/02/26
فاطیما احمدی
قلبش تشکیل شده؟
0
1400/02/26
lila s
مبارکه
0
1400/02/26
lila s
اصلا غصه بزرگ کردنشو نخور خدایی که میده هم روزیشو میده هم توانشو فقط به خودت برس که ضعیف نشی مادرشوهر من ۴ تا بچه رو توی ۶ سال اورده همه شیر تو شیر بودن یکی که یکسال و نیم میشد اون یکی به دنیا میومد
0
1400/02/26
lila s
بعدشم حکمتی حتما هست واگرنه بعضیا خودشونو میکشن خدا یه نگاه نمیندازه یا بیشتر از یکی نمیده اونم حکمت داره ولی حالا که به تو نظر کرده قدرشو بدون ناشکری نکن
0
1400/02/26
🤱 Hani Joonii💜
قلبش تشکیل شده بود؟ 😢
0
1400/02/26
🤱 Hani Joonii💜
خدایی نندازش عزیزم اگ دلت میاد دور از جون آنیا رو بکشی اونم بکش
0
1400/02/26
سوال کننده
دلم نمیخا بندازمش از ته دلم میگم
0
1400/02/26
سوال کننده
اره تشکیل شده بود خیلی زوده مگه نه؟
0
1400/02/26
سوال کننده
شوهرم نه همسر خوبیه نه پدر خوبی واسه بچه
0
1400/02/26
سوال کننده
الانم رفته قرص آورده بندازش
0
1400/02/26
🧿🤱👑👶 Maman Soni
نخورییی دختر
0
1400/02/26
🧿🤱👑👶 Maman Soni
خیلیا در انتظااار تشکیل قلب جنین هاشونن
این بچه که قلبشم تشکیل شده
اگه شوهرت ادم خوبی نیس تو که یه بچه رو اوردی اینو سقط نکن باهم بزرگشون کن
اون الان روح دمیده شده گناه داره یه ادمه🥺
این بچه که قلبشم تشکیل شده
اگه شوهرت ادم خوبی نیس تو که یه بچه رو اوردی اینو سقط نکن باهم بزرگشون کن
اون الان روح دمیده شده گناه داره یه ادمه🥺
1
1400/02/26
🧿🤱👑👶 Maman Soni
قرص رو از شوهرت بگیر
نخور فقط الکی بگو خوردی
بعد چن وقت هم بگو خوردم و سقط نشد
نخور فقط الکی بگو خوردی
بعد چن وقت هم بگو خوردم و سقط نشد
1
1400/02/26
صبا ...
حورا جون تو از کجا میدونی شاید همین بچه دوم پدرش رو درست بکنه بخدا قسم ۲ مورد از نزدیک نزدیک دیدم اتفاقا این مرد ها رو بچه ادم میکنه این دو مورد که میگم نمیدونم الان خانم هاشون چه کیفی میکنند ی بار یکیشون گفت اگر میدونستم زودتر میوردم که اذییت نشم
0
1400/02/26
صبا ...
نخور خواهشا
حیفه بخدا
حیفه بخدا
0
1400/02/26
🤱 Hani Joonii💜
😭😭
2
1400/02/26
🤱 Hani Joonii💜
مطمئن باش حتی این بچه هم نیاد تو از این جدا بشو نیستی فقط ی قتل ب گردنته و ی عمر عذاب وجدان
جفتش پشیمونی داره ولی پشیمونی نگه داشتن این کجا و پشیمونی ننداختنش کجا
جفتش پشیمونی داره ولی پشیمونی نگه داشتن این کجا و پشیمونی ننداختنش کجا
2
1400/02/26
🤱 Hani Joonii💜
ای کاش نمیومد تو اوما اعلام کنی اینجور وقتا خیلی ب خدا شکایت میکنیم ماها و اعتقادم ن ممکنه زیر سوال بره ک چرا خدا ب کسایی ک میخان میده و ب کسایی مثل ما نمیده
1
1400/02/26
🤱 Hani Joonii💜
تو گروه پریا جلیلی اگ یادت باشه یکم درباره مشکلاتمون حرف زدیم زندگی منم همچین بی مشکل نیست ولی چاره چیه باید ساخت
0
1400/02/26
🤱 Hani Joonii💜
امیدوارم آه اون طفل و ضربان ک شروع ب تپیدن کرده دامن گیرت نشه عزیزم
1
1400/02/26
🤱 Hani Joonii💜
خاهرم تو عقد سقط عمدی کرد و حالا دامن گیر زندگیش شده دیدم ک میگم والان غصه میخورم برات
0
1400/02/26
🤱 Hani Joonii💜
بجاش تو میتونی مادر خوبی باشی واسه جفتشون
0
1400/02/26
مَلی 👶👨👩👧👦
نه، بعضیا زود تشکیل میشه،
برا من ۵هفته تشکیل شده بود
برا من ۵هفته تشکیل شده بود
0
1400/02/26
مَلی 👶👨👩👧👦
امیدوارم مشکلت حل بشه😔🤲
0
1400/02/26
سوال کننده
میدونم انقد غصه اشو میخورم شوهر وحشیم هی گیر داده هنو نخوردم
0
1400/02/26
سوال کننده
واقعا؟ چه جوری؟
0
1400/02/26
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
میگفتی مردک جلو خودتو میگرفتی نمیریختی
0
1400/02/26
فاطیما احمدی
میگفتی وقتی لیتر لیتر میریختی اون تو فکر الانشم میکردی
0
1400/02/26
فاطیما احمدی
بگو من نمیتونم بخاطر تو قاتل بچه خودم بشم
0
1400/02/26
فاطیما احمدی
اون الان جون داره
0
1400/02/26
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم بچه رونندارلطفا
0
1400/02/26
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بذارهرزری ک میخوادبزنه
0
1400/02/26
سوال کننده
بهش گفتم باید کفاره اشو بدی گناهش گردن توعه تو کتش نمیره
1
1400/02/26
سیما جیم
بِایّ ذَنب قتلت!!!؟
خیلی گناه داره. 😭😭😭
همین تاپیک های اخیر را چک کن. چند تا آرزو به دل هست؟؟؟؟
در دنیا و آخرت سزاش رو می بینی. نکن عزیزم. پاش وایسا.
خیلی گناه داره. 😭😭😭
همین تاپیک های اخیر را چک کن. چند تا آرزو به دل هست؟؟؟؟
در دنیا و آخرت سزاش رو می بینی. نکن عزیزم. پاش وایسا.
0
1400/02/26
سوال کننده
اره میدونم شما نمیدونم چند وقته تو اومایی اما منم 2 سال تو اوما چشم انتظار بچه بودم باورت میشه؟
0
1400/02/26
سوال کننده
میترسم وقتی بازور خودم دنیا بیارمش ذره ذره غصه خوردن و آسیب دیدنشو ببینم
0
1400/02/26
سوال کننده
حمایتم نمیکنه اصلا
0
1400/02/26
fati 💚
سلام.حورا اصفهانی هستی؟
1
1400/02/26
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
فداسرت این ک توشکمته پسره میشه حامی ات نکن گلم من الان بااین وضع اختلاف باشوهرم حامله بشم نگهش میدارم روچشمام
0
1400/02/26
صبا ...
ببین یعنی عین موم تو دست ، به معنی واقعی معجزه میشه دوتا مردی که من دیدم به معنی واقعی الاغ و نفهم بودن اما همون بچه ها تونستن هم باباها رو ادم بکنن هم روابطشون با خانماشون خوب شد حالا باز من نمیدونم همسر تو چطوره اما میگم حالا که یه مهمون ناخونده اومده تو زندگیت پذیراش باش
0
1400/02/26
سوال کننده
نه ولله
0
1400/02/26
سوال کننده
خدا بهم یه روشنایی بده
0
1400/02/26
سوال کننده
همسر من وحشیه که عرضه نداره یه سرماخوردگی ساده از خودش مراقبت کنه مسیولیت همه چیو گردن من میندازه و مرتبا دنبال بهونه طلاقه
0
1400/02/26
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
چندسالشه
0
1400/02/26
صبا ...
خدا شاهده شوهر خاله امه ، 😂 ببین خاله ام بچه اول ک ۳ ماه بعد عروسیش باردار شد پسر بعد ۱۳ سال خدا بهشون دختر داد اگر از سختی هاش بگم انقدر بگم خاله من سنی ندارم اما مو سفید زیاد داره نمیدونی چه بلاهایی سرش اورده بعد این دختره ۳ سالشه اما تو نمیدونی چجوری باباش رو میشوره میذاره کنار چجوری بابا رو جمع کرد بعضی اوقات ی چیزایی ب باباش میگه ک ما میمونیم چجوری ب ذهن ی بچه ۳ ساله رسیده
0
1400/02/26
صبا ...
من حرفم این ک ما هیچکدوم از اینده و مصلحت خودمون خبر نداریم شاید چیزی که تو دزش میترسی در اینده موجب خوشبختیت بشه
0
1400/02/26
سوال کننده
متولد 64
0
1400/02/26
سوال کننده
واسه آنیا هم همینو میگفتم گفتم جمعش میکنه آدمش میکنه اما نشد زیر زیرکی دنبال بهونه طلاقه
0
1400/02/26
الهی به امید تو 💗
عزیزم سقط نکن گناه داره
0
1400/02/26
الهی به امید تو 💗
خدا کمکت مبکنه
0
1400/02/26
الهی به امید تو 💗
حکمتی توی کار خدا هست که بعدن میفهمی وروزی هزاربار شکر میکنی که راضی شدی به رضای خدا
0
1400/02/26
الهی به امید تو 💗
اگه پای اون بچه بخاطر رضای خدا وایسی خدا هم بهت کمک میکنه
0
1400/02/26
الهی به امید تو 💗
فقط توکل کن بخدا وبگو خدایا من بخاطر رضای تو این بچه رو نگه میدارم تو هم نگهدار من وبچه هام باش بعد ببین خدا برات چه میکنه
1
1400/02/26
سوال کننده
میدونم نگهش دارم خدا حواسش هست اینجا شوهرم اذیت میکنه حمایت نمیکنه واسه همین
0
1400/02/26
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
چرا دنباله طلاقه
0
1400/02/27
سوال کننده
همش بهونه میگیره
0
1400/02/27
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
شرایطت سخته خدا خودش کمکت کنه شوهرت عاقل بسشه
0
1400/02/27
سوال کننده
کاش میدونستم تو کله اش چی میگذره از لحاظ مالی توانایشو داریم اما دلیل این همه اصرارشو نمیدونم
0
1400/02/27
سوال کننده
دیدی هرکی یه جور گرفتاره
0
1400/02/27
زهرا ا
منم شوهرم خیلی گند اخلاقه حورا
فقط تفاوتم با اینه من وفتی دومیو باردار شدم گریه کردم این از ذوق مرد
فقط تفاوتم با اینه من وفتی دومیو باردار شدم گریه کردم این از ذوق مرد
0
1400/02/27
زهرا ا
منشوهرم اصن توتربیت بچه ونجه داشتنش کمکمم نمیکنع
0
1400/02/27
زهرا ا
ولی بچهمیگه باید زیاد باشه
1
1400/02/27
الهی به امید تو 💗
به خدا اعتماد کن وبچتو نگه دار وصبر کن
1
1400/02/27
الهی به امید تو 💗
همه چی خوب میشه
3
1400/02/27
ghazalak ۶۶
بچه ک اسباب بازی نیس اخه همه میگید نگه داره
خودش بهتر شرایط زندگیشو میدونه خدا ب هیشکی نشون نده لحظه ای ک ادم بخواد تصمیم سخت بگیره
حورا جان ب حق بزرگی خدا ک مشکلت حل بشه
با شوهرت بشین خیلی منطقی و اروم و مهربون بحرف
بگو این اتفاقی ک افتاده نه من خواستم نه تو و خدا برامون رقم زده
دلیل اینکه میگی بندازیمش چیه بذار با ارامش توضی بده
تهش دیدی اصرار داره بگو بره استخاره کنه هرچی خدا گفت همونو انجام بدید
نذار بچه بزرگتر بشه همینطوریش گناه کبیره س انداختنش🤦🏻♀️😔
خودش بهتر شرایط زندگیشو میدونه خدا ب هیشکی نشون نده لحظه ای ک ادم بخواد تصمیم سخت بگیره
حورا جان ب حق بزرگی خدا ک مشکلت حل بشه
با شوهرت بشین خیلی منطقی و اروم و مهربون بحرف
بگو این اتفاقی ک افتاده نه من خواستم نه تو و خدا برامون رقم زده
دلیل اینکه میگی بندازیمش چیه بذار با ارامش توضی بده
تهش دیدی اصرار داره بگو بره استخاره کنه هرچی خدا گفت همونو انجام بدید
نذار بچه بزرگتر بشه همینطوریش گناه کبیره س انداختنش🤦🏻♀️😔
0
1400/02/27
Ati ♧
آخی عزیزم... حکمت خداروشکر... یکی مثه ما بعداز کلی تلاش و اقدام.الان تو حسرت شنیدن صدای قلبه.از استرس داریم میمیریم... یکی مثه شما ناخواسته بارداری و صدای قلبشم شنیدی و میخواید بندازیتش
0
1400/02/27
سوال کننده
سختت نیس مال منم همونجوره سر آخر هم بچه خدا نکنه فلان بشه همش میگه تو مقصر بودی
0
1400/02/27
سوال کننده
اره گفتم اگه با زورم اینکارو کنم, گناهش گردن خودت تو که توی همه چی دم از شیخ و ملا میزنی چرا الان واسه این کار سراغ شیخ و ملا نمیری ببینی چی میگن
0
1400/02/27
سوال کننده
عزیزم منم مث شما بارداری اولمو گذروندم بعد 2 سال من بعد چقد تنهایی این دکتر و اون دکتر رفتن خدا جوابمو داد حتی اونجاهم همسرم همراهیم نمیکرد
0
1400/02/27
سوال کننده
شوهرم نمیذاره فعلا مقاومت کردم تا حالا اما...
0
1400/02/27
سوال کننده
دکتر سونوگرافمم کلی بهش گفت این بچه های ناخواسته به لحاظ ژنتیکی از بچه هایی که با دارو و زحمت بوجود میان بهتر و مقاوم ترن و بعدا کلی عزیزتون میشه و بدنش محکم میشه قبول کرد بعد فرداش باز اومد گفت بندازش ما شرایطشو نداریم
0
1400/02/27
سوال کننده
یکی از علتاشم اینه که بچه اولم و گاهی میزارم خونه مادر شوهرم سر کار میرم حالا از اون روز که اونا فهمیدن باردارم آنیا رو نگه نمیدارن میگن ما نمیتونیم اینم باز عصبی میشه
0
1400/02/27
زهرا ا
سخت هست خیلی ولی دیگه شد دسگه چون اولیو خیلی تلاش کردم برای داشتنش
دومی که اومد ناشکری نکزدم🥰
دومی که اومد ناشکری نکزدم🥰
0
1400/02/27
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مادر خودت پیشت نیست
0
1400/02/27
سوال کننده
نه ولله نیس هیچکیو این شهر ندارم اونایی که هم دارم نمیان
3
1400/02/28
سوال کننده
نگهش میداریم تصمیم این شد
4
1400/02/28
سوال کننده
تورو خدا واسم دعا کنین که بشه سبب آرامش و رفع مشکلاتمون
3
1400/02/28
🧿🤱👑👶 Maman Soni
خداردشکر🤗🙏🏻
ان شاءا... از این تصمیم سربلند بیرون میای و خدا کمکت میکنه🙏🏻🥰🤲🏻
ان شاءا... از این تصمیم سربلند بیرون میای و خدا کمکت میکنه🙏🏻🥰🤲🏻
1
1400/02/28
سوال کننده
توکل به خدا
0
1400/02/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ای جان مبارکه خواهرآفرین ب این تصمیم مامان بااراده حداتوانشوبده و بچه هاتو وخودتوخوشبخت کنه
1
1400/02/28
یگانه 👼💕sadat💕👼
آفرین حوراجان انشاا.. ب خاطر این تصمیم قشنگت خداهم کمکت کنه
0
1400/02/28
سوال کننده
ممنون با دعای خیر شما
0
1400/02/28
سوال کننده
انشالله معجزه زندگیم باشه
0
1400/02/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
شوهرت راضی شد
0
1400/02/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله ک قدمش خیر باشه و زندگیتون عالی بشه
0
1400/02/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منم خیلی دوست دارم باردار شم
0
1400/02/28
سوال کننده
اره بازور راضی شد الان بچه اولت چند وقتشه
0
1400/02/28
سوال کننده
من خیلی میترسم
0
1400/02/28
🤱 Hani Joonii💜
هوووووف ک خدا شاهده یکی از فکر مشغولیام کم شد شاید باورت نشده ولی خدا شاهده غصه دارشده بودم پریا ک سقط کرد انقد غصه خوردم ک خدا میدونه و همینطور چند نفر دیگ
انشالله انقد قدمش با برکت باشه این هدیه خدا ک زندگیت ازین رو ب اون رو بشه
انشالله انقد قدمش با برکت باشه این هدیه خدا ک زندگیت ازین رو ب اون رو بشه
0
1400/02/28
🤱 Hani Joonii💜
از ته دل دعا میکنم عزیز
0
1400/02/28
🤱 Hani Joonii💜
ببخشید اگر حرفی زدم ک یک وقت باعث رنجشت شد حلال کن🙏🌹
0
1400/02/28
فاطیما احمدی
خداروشکر عزیزم انشالله باامدن جوجوی دوم شوهرت یکم عتقل بشه
0
1400/02/28
زهرا ا
وقتی اولیواوردی
دومی ویهوبارداری شدی میگی خدایا خسلی سختههه😁
دومی ویهوبارداری شدی میگی خدایا خسلی سختههه😁
1
1400/02/28
زهرا ا
من قشنگ درکمیکنم حورا رو
0
1400/02/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
۱۵ماه
0
1400/02/28
سوال کننده
ممنون عزیزم بخدا هیچ مادری از ته دلش نمیخا بچش یه تار مو کم بشه از سرش من که دیونه میشدم کلا اصن خواب و خوراک نداشتم
0
1400/02/28
سوال کننده
ایشالله برام دعا کن
0
1400/02/28
سوال کننده
ایشالله زودی باردارشی باز
0
1400/02/28
سوال کننده
خدا کنه مث آنیا ویار نداشته باشم
0
1400/02/29
زهرا ا
انشالله
0
1400/02/29
سوال کننده
مرسی
1
1400/02/29
ریحانه 💕
آفرین دختر خوب ان شاالله بارداریتو به سلامتی میگذرونی و یه نی نی سالم خدا بهت میده تا چشمتو باز کنی میبینی هم بازی آنیا شده
0
1400/02/29
🤱 Hani Joonii💜
فدات انشالله براحتی بگذرونی گل
0
1400/02/29
سوال کننده
خدا کمکم کنه
0
1400/02/29
سوال کننده
میگما شما میدونین حداقل هفته سلفری باید چند هفته باشم؟
0
1400/03/14
🍃⚘Marjan⚘🍃
دکتر من میگفت تو هفته های پایینهممیشه
بجای غربال اول هم میشه همون اول کار سلفری انجام داد
بجای غربال اول هم میشه همون اول کار سلفری انجام داد
0
1400/03/14
🍃⚘Marjan⚘🍃
چند سالته؟
0
1400/03/14
🍃⚘Marjan⚘🍃
معمولا ریسکها بخاطر سنمیاد
وگرنه اگه فامیل نیستین و سابقشو تو خاتواده ندارین و سنتم بالا نیست
جای نگرانی نداره
هزینه زیاد بدی واسهدسلفری
وگرنه اگه فامیل نیستین و سابقشو تو خاتواده ندارین و سنتم بالا نیست
جای نگرانی نداره
هزینه زیاد بدی واسهدسلفری
0
1400/03/14
سوال کننده
من 29
0
1400/03/14
سوال کننده
نه میگم یهو همه چیو بدم تموم
0
1400/03/15
🍃⚘Marjan⚘🍃
آره خیالتم زود راحت میشه
0
1400/03/15
atii 😘
از۱۱هفته...
0
1400/03/15
سوال کننده
اره بابا تموم
0
1400/03/15
سوال کننده
حالا که گفتن 10 هفته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2703

