سلام.من ۹هفته هستم و ۱۷خرداد وقت دکتر دارم آیا تو سونوی این جلسه جنسیت مشخص میشه.من ۱بار قبل از این سونو دادم گفتن میتونی صدای قلبو به طور خیلی کم بشنوی اما نشنیدم.صدای قلب بچه م کی میزنه
0
1400/03/13
Mozhgan 🙋🤩🤩
۱۷ خرداد میشی چن هفته؟
0
1400/03/13
💎 sara 💎
جنسیت به این زودی؟ نه مشخص نمیشه
0
1400/03/13
سوال کننده
میشه ۹هفته و ۵روز
0
1400/03/13
Mozhgan 🙋🤩🤩
نه مشخص نیست حتی ان تی هم بری احتمالیه
0
1400/03/13
سوال کننده
قلبش چی میزنه؟
0
1400/03/13
Mozhgan 🙋🤩🤩
اره عزیزم قلب هست
0
1400/03/13
Mozhgan 🙋🤩🤩
چرا میخای سونو بری ؟مگ ی بار برا قلب نرفتی؟
0
1400/03/13
fatii 💙💙
سلام نه مشخص نیس ، اما قلبش اره خیلی وقته که تشکیل شده😍
0
1400/03/13
سوال کننده
ممنون عزیزم.یکم نگران بودم چون هیچ علائم تهوع ندارم مثل ادم عادی هستم انگار اصلا باردار نیستم.فقط بی حال میشم همین فعلا به چیزی هم ویار آنچنانی هم ندارم.نگران بودم شاید خوب نباشه.اما دکترم گفته خداروشکر کن تهوع نداری
0
1400/03/13
fatii 💙💙
آره خدارو شکر کن همه که علائم ندارن منم خواهرام هیییچ علائمی نداشتن تا اخر ۹ ماه خوبه خوب بودن اما من ویارم شدید بود ، همه مثه هم نیستن از این حال خوبت استفاده کن و چیزای مقوی بخور
0
1400/03/13
سوال کننده
بله رفتم اما نشنیدم گفتم شاید این دفعه سونو بگیره اما در کل غربالگری دارم
0
1400/03/13
سوال کننده
خیلیم خوب
0
1400/03/13
fatii 💙💙
بعد راستی صدای قلب همه دکترا همون اول نمیذارن ، مثلا دکتر من برام هفته های اول نذاشت گفت خوب نیس ، نگران این چیزا نباش
0
1400/03/13
سوال کننده
عه اره هیچی از سونو ندیدمو عکسشم بهم نداد
0
1400/03/13
نجمه زندگی
جنسیت که هنوز زوده گلم
0
1400/03/13
بهناز مهربان
منم هیچ تهوع ندارم فقط یه کوچولو سینه هام دردناک شده
0
1400/03/13
بهناز مهربان
هفته شانزده بارداری جنسیت مشخص میشه خیلی زوده الان
0
1400/03/13
سوال کننده
منم بله دردمیکنه
0
1400/03/13
سوال کننده
اره عزیزم
0
1400/03/13
سوال کننده
پس خیلی دیر نیست.اینقدر ذوق دارم بچه اولمه
0
1400/03/13
بهناز مهربان
تازه اشتهام خیلی زیاد شده 🤦
0
1400/03/13
سوال کننده
منم هی گشنم میشه اما وقتی میرم سر سفره زیاد نمیتونم بخورم حس تهوع بهم دست میده اما اصلا عمل نمیکنه
0
1400/03/13
بهناز مهربان
عزیزم انشالله که به خوبی و سلامتی بارداری رو سپری کنی درکت میکنم منم اولیه
0
1400/03/13
بهناز مهربان
کاملا طبیعیه عزیزم
0
1400/03/13
سوال کننده
و همچنین شما.من چون تازه ۳ماهه از عروسیم گذشته خیلی ذوق دارم بهمن عروسیم بود اسفند هم اقدام کردیم
0
1400/03/13
بهناز مهربان
به سلامتی عزیزم انشالله که خوشبخت باشید خوب کاری کردی زود اقدام کردید مبارکت باشه گلم
0
1400/03/13
سوال کننده
ممنون و برشما
0
1400/03/13
بهناز مهربان
من یه سقط داشتم هر روز کارم دعا کردنه این یکی خوب پیش بره
0
1400/03/13
سوال کننده
ان شاالله خوب پیش بره و موندنی باشه.به شکمتون آیه الکرسی بخونید بدمید خودش کمکش میکنه
0
1400/03/13
بهناز مهربان
چشم ممنونم عزیزم 😘😘😘😘
0
1400/03/13
سمیررررررراااااا sh
چرا اینقدر این فکرت و میکنید
0
1400/03/13
سمیررررررراااااا sh
بخدا بخیال باشین هیچی نمیشه این فکرارمنکن
0
1400/03/13
سوال کننده
چشمتون نورانی.منم میخونم یس ایه الکرسی زیارت عاشورا متوسل بشین تا یه کوچولوی سالم دنیا بیاد
0
1400/03/13
بهناز مهربان
دارم خودمو مشغول میکنم با چیزای مختلف اصلا یادم بره باردارم
0
1400/03/13
بهناز مهربان
براتون بهترینها رو ارزو دارم عزیزم
0
1400/03/13
سمیررررررراااااا sh
مگیکی اون جوری شد اینم خدای نکرده اونجوری میشه خیالت راحت میمونه برات سالمم بغل مکنی
0
1400/03/13
سوال کننده
نا امید نباشید.خود صاحب بالایی کمک میکنه سلامت دنیا بیاد فقط بخواید
0
1400/03/13
سوال کننده
منم برشما
0
1400/03/13
بهناز مهربان
توکل بر خدا
0
1400/03/13
بهناز مهربان
😘😘😘😘🌹🌹🌹
0
1400/03/13
سمیررررررراااااا sh
اصلا فک نکن اصلااا
0
1400/03/13
سمیررررررراااااا sh
انشالله سالمم بغلش کنی
0
1400/03/13
بهناز مهربان
چشم فدات شم
0
1400/03/13
سوال کننده
شب با وضو بخوابید از خودش بخواید کمک کنه
0
1400/03/13
بهناز مهربان
ممنونم عزیزم انشالله
0
1400/03/13
بهناز مهربان
انشالله چشم حتما
0
1400/03/13
سوال کننده
😊
0
1400/03/13
بهناز مهربان
❤️❤️❤️❤️
0
1400/03/14
پزشک اوما
سلام سونو جنسیت هفته ۱۶ به بعد بارداری هست
0
1400/03/14
سوال کننده
سلام ممنونم لطف کردین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



601

