میخوام بپرسم چ راهایی پیشنهاد میکنین برای زایمان زودتر..و اینکه این شیاف گل مغربی چی چیه بدون نسخه پزشک هم میشه استفاده کرد یا ن؟بیاین تجربه های ارزشمندتون رو بگین ببینم چ کردین من هتوز دردی نگرفتم ک امیدی باشه بگم امروز فردا بزام😌😍
پرسش (1400/03/15):
سلام خدمت همه خوبین خوشین..با تجربه ها بیاین اینجا کارتون دارم
627
269
1400/03/15
سوال کننده
0
1400/03/15
سوال کننده
خپارو شکر😁
0
1400/03/15
الهه کریمی
الان دقیق چند هفته ای؟
0
1400/03/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/03/15
سوال کننده
مژی تاریخ دقیقت چندروز دیگست ک بری
0
1400/03/15
سوال کننده
۳۸و ۳
0
1400/03/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
۲۳ م میشم ۳۸ هفته و ۳ روز
0
1400/03/15
سوال کننده
برای سز گفته کی بری
0
1400/03/15
سمیررررررراااااا sh
برامنم دعا کن
0
1400/03/15
سمیررررررراااااا sh
شما ک چهل هفته ای چرا بد نیا نیومده
0
1400/03/15
الهه کریمی
ولا نمیدونم فقط بعضی وقتها درد دارمو تموم میشه
0
1400/03/15
سمیررررررراااااا sh
اهااا
0
1400/03/15
سوال کننده
چشم
0
1400/03/15
سمیررررررراااااا sh
ممنون
0
1400/03/15
فاطمه آ
سلام
من راهکار نمیدم
چون هر غلطی کردم نیومد تااا 41 هفته و دو روز اونم با سزارین اورژانسی😅
من راهکار نمیدم
چون هر غلطی کردم نیومد تااا 41 هفته و دو روز اونم با سزارین اورژانسی😅
0
1400/03/15
سوال کننده
ممنون ممنون
0
1400/03/15
فاطمه آ
ولی
معاینه تحریکی برو
من که فکر کنم طرف زد کیسه ابمم پاره کرد😅 تو معاینه بس که درد داشتم و ترشح
ولی آزمایشگاه میگفت نه ترشح از کیسه اب نیست
پس فردا صبحش سونو شدم هیچی آب دور بچه نبود حسابی پی پی کرده بود سز شدم😅
معاینه تحریکی برو
من که فکر کنم طرف زد کیسه ابمم پاره کرد😅 تو معاینه بس که درد داشتم و ترشح
ولی آزمایشگاه میگفت نه ترشح از کیسه اب نیست
پس فردا صبحش سونو شدم هیچی آب دور بچه نبود حسابی پی پی کرده بود سز شدم😅
0
1400/03/15
فاطمه آ
خلاصه به وقتش میاد
تاریخ nt من 11 اسفند لود ایشون 21 اسفند اومدن
تاریخ nt من 11 اسفند لود ایشون 21 اسفند اومدن
0
1400/03/15
سوال کننده
معاینه تحریکی رو کسایی میرن ک بچه اوله دکتر میخواد بدونه لگنش مناسبه برای طبیعی یا ن..خب من برم چی بگم
0
1400/03/15
فاطمه آ
نه آقا اون که معاینه لگن هفته 38 میری
معاینه تحریکی برا اینه که اون پرده ای که بین دهانه رحم و کیسه اب هست رو بردارند چون اونه که کیسه اب رو نگه میداره، میزنن اونو پاره میکنن
من اون رو جداکرد از دور دهانه رحم
میشی 2 سانت😁
معاینه تحریکی برا اینه که اون پرده ای که بین دهانه رحم و کیسه اب هست رو بردارند چون اونه که کیسه اب رو نگه میداره، میزنن اونو پاره میکنن
من اون رو جداکرد از دور دهانه رحم
میشی 2 سانت😁
0
1400/03/15
سوال کننده
هاااااا
0
1400/03/15
سوال کننده
به قول حشمت فردوس..افتااااااد
0
1400/03/15
ریحانه میم
بابا دیگه شما بچه سومته خیالت راحته استرس و ترس زایمان نداری حالا بذار باشه فعلا😄
0
1400/03/15
ریحانه میم
من هر شب خواب زایمان میبینم میترسم تو روز شجاع میشم یهو میگم من میتونم 😥😂
0
1400/03/15
فاطمه آ
🤣 🤣 همین که سومیه خسته شده
میخواد زودتر بیاد راحت به زندگی و بچه ها برسه
نه مثل ما اولی ها که ذوق دیدن و بودن یه کوچولو رو داریم و بعد که به بیخوابی و ایناش میرسیم به غلط کردن می افتیم😅
میخواد زودتر بیاد راحت به زندگی و بچه ها برسه
نه مثل ما اولی ها که ذوق دیدن و بودن یه کوچولو رو داریم و بعد که به بیخوابی و ایناش میرسیم به غلط کردن می افتیم😅
0
1400/03/15
سوال کننده
😂
0
1400/03/15
ریحانه میم
اینم حرفیه 😀😀
0
1400/03/15
فاطمه آ
🤣 🤣 من که اصلا دربند زایمان نبودم. فکر کنم براهمین نمی اومد🤔
0
1400/03/15
سوال کننده
من نمیترسم..فقط کمی اذیت دارم میشم و انتظار دیدنش
0
1400/03/15
سوال کننده
ن بعضیاشون دلشون گتهههههه😁
0
1400/03/15
فاطمه آ
من اینقدر چاق شده بودم که همسرم با من نمی اومد بیرون میگفت خجالت میکشم کنارت راه میرم🤣🤣
0
1400/03/15
ریحانه میم
خوش بحالت واقعا 😁
0
1400/03/15
سوال کننده
منم از ۶۲اومدم۸۰
0
1400/03/15
ریحانه میم
بچه سوم راحت تر نیست کلا؟ یعنی بازم اذیت داره؟
0
1400/03/15
فاطمه آ
آخه 110 درصد مطمئن بودم طبیعی بدنیا میاد اونم راحت😅
هرچند سزارین هم اذیت نشدم
کلا من خیلی دوران بارداری و بچه داری خوبی رو دارم طی میکنم خداروشکر
هرچند سزارین هم اذیت نشدم
کلا من خیلی دوران بارداری و بچه داری خوبی رو دارم طی میکنم خداروشکر
0
1400/03/15
سوال کننده
اره فرقی نمیکنه خب شکم بزرگه و لگداش هموطوره
0
1400/03/15
سوال کننده
الهی شکر
0
1400/03/15
ریحانه میم
من به جاش ۵۸ بودم الان تازه شدم ۶۴ و نیم
0
1400/03/15
فاطمه آ
چه باحال. دقیقا مثل هم وزن اضافه کردیم. من البته از 64 رسیدم 82😁
الانم 62 ام
الانم 62 ام
0
1400/03/15
ریحانه میم
الهی شکر
0
1400/03/15
سوال کننده
من اگه نزام میرم به صدم میرسم..هفته دوکیلو میره جلو😁
0
1400/03/15
فاطمه آ
🤣 منم دکترم هر هفته میرفتم میگفت ای بابا تگ چرا هی وزن اضاف میکنی😅😅😅
کلا ماه آخر مولتی ویتامین هم نمیخوردم و قطعش کرد برام
کلا ماه آخر مولتی ویتامین هم نمیخوردم و قطعش کرد برام
0
1400/03/15
ریحانه میم
من فکر کردم رحم دیگه جا راحت تر باز میکنه و اذیت کمتره. من خدا رو شکر دردهای عجیب غریب نداشتم تا الان ولی میترسم از زایمان. نمیدونم هی چی میشه میترسم کم بیارم خوشم نمیاد وسطش یهو کنترلم رو از دست بدم داد و فریاد کنم
1
1400/03/15
فاطمه آ
نگران نباش
من اینقدر حالات مختلف رو تصور کردم
هیچ کدوم نصیبم نشد😅
یهو دیدی رفتی سزارین شدی مثل من
من اینقدر حالات مختلف رو تصور کردم
هیچ کدوم نصیبم نشد😅
یهو دیدی رفتی سزارین شدی مثل من
0
1400/03/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
همون ۲۳ م
0
1400/03/15
ریحانه میم
نمیدونم والا امید به خدا.
وای نه خدا نکنه سزارین شم. من اینجا غریبم اگر سزارین شم خیلی سختم میشه
وای نه خدا نکنه سزارین شم. من اینجا غریبم اگر سزارین شم خیلی سختم میشه
0
1400/03/15
فاطمه آ
ولی خداییش
من داشتم در میکشیدم اتاق کناری یکی داشت بچه بدنیا می اورد
آنچنان جیغ و داد میکرد من به غلط کردن افتادم که زایمان طبیعی نمیخوام
ولی بعدش، صدا گریه بچه اش اومد و قربون صدقه اش میرفت و من رو میبردن اتاق عمل همسرم میگفت بچه به بقل اومد بیرون از بخش راحت
من داشتم در میکشیدم اتاق کناری یکی داشت بچه بدنیا می اورد
آنچنان جیغ و داد میکرد من به غلط کردن افتادم که زایمان طبیعی نمیخوام
ولی بعدش، صدا گریه بچه اش اومد و قربون صدقه اش میرفت و من رو میبردن اتاق عمل همسرم میگفت بچه به بقل اومد بیرون از بخش راحت
0
1400/03/15
فاطمه آ
الهی
هیچکس نمیاد پیشت برا 10 روز اول؟؟؟
خانواده خودت یا همسر؟؟
هیچکس نمیاد پیشت برا 10 روز اول؟؟؟
خانواده خودت یا همسر؟؟
0
1400/03/15
ریحانه میم
نه متاسفانه هیچ کس نیست. فقط شاید دوستام بیاند در حد سر زدن.
0
1400/03/15
فاطمه آ
چون تا بخیه رو بکشی آدم اذیته، بعدش معمولیه. یا برا من اینجوری بود.
0
1400/03/15
فاطمه آ
اها، چه بد
اینجوری خیلی اذیت میشی
حتی ها مون طبیعی هم سخته
انشالله کارت به بخیه نرسه، یا زیاد بخیه نخوری اونجوری خیلی سخته دست تنها
اینجوری خیلی اذیت میشی
حتی ها مون طبیعی هم سخته
انشالله کارت به بخیه نرسه، یا زیاد بخیه نخوری اونجوری خیلی سخته دست تنها
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
پیاده روی خیلییی داشته باش باعث نمیشه زودتر بزاییا ولی سر بچه خوب میاد تو لگن واسه بعضیا کج میاد که زایمانشون خیلیی سخت میشه
0
1400/03/15
فاطمه آ
ماساژ پرینه برو، خیلی خوبه برا اینکه کمتر بخیه بخوری یا نخوری کلا
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
برو زیر دوش ابگرم قربده و اسکات برو کمرتو و نوک سینه هاتو بمال
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
توخونه هم چهاردستو پابرو 😂
0
1400/03/15
ریحانه میم
توکل به خدا. البته همسرم هست و کلا خیلی کمک میکنه. ایشالله برای منم خوب پیش بره
0
1400/03/15
فاطمه آ
زهرا این کارها رو کردی جواب داد برات؟؟؟
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
ارهههه
بستری شدم ۴ سانت بودم درد زیادی هم نداشتم فک نمیکردم ۴ سانت شده باشه ۴ ساعت بعدشم زایمان
بستری شدم ۴ سانت بودم درد زیادی هم نداشتم فک نمیکردم ۴ سانت شده باشه ۴ ساعت بعدشم زایمان
0
1400/03/15
ریحانه میم
آره اینو شنیدم ی بار اومدم انجام بدم دیدم درد داره 😄 البته دستم چرب نبود فقط میخواستم ببینم دو تا شصت چطوری میره داخل 😀
0
1400/03/15
فاطمه آ
انشالله
همسر منم خیلی کمک میکنه
ولی ما بعد 12 سال که دوتایی بودیم 3 تا شدیم خیلی اذیت شد
تمام سیستم زندگیش بهم ریخت،
5 کیلو کم کرد ماه اول😅
اینقدر اذیت بود که از خداش بود یکی بیاد بگیرش ببرش بچه رو😅
حالا الان دلتنگش میشه
همسر منم خیلی کمک میکنه
ولی ما بعد 12 سال که دوتایی بودیم 3 تا شدیم خیلی اذیت شد
تمام سیستم زندگیش بهم ریخت،
5 کیلو کم کرد ماه اول😅
اینقدر اذیت بود که از خداش بود یکی بیاد بگیرش ببرش بچه رو😅
حالا الان دلتنگش میشه
0
1400/03/15
ریحانه میم
به به چه عالیییییی
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
چقدممم سخته مت اصلا نتونستم این کارو کنم😅
0
1400/03/15
ریحانه میم
اااآاا 😀😀😀😀 نه ما بعد ۵ ساله
0
1400/03/15
فاطمه آ
🤣 🤣 🤣 مامای من گفت حتی لازم نیست بره داخل😅
گفت بیرون رو هم ماساژ بدی تاثیر داره
من که میترسیدم نرفتم کلا
گفت بیرون رو هم ماساژ بدی تاثیر داره
من که میترسیدم نرفتم کلا
0
1400/03/15
ریحانه میم
آره دقیقااااااا
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
شربت خاکشیرو گلاب هرروز بخور من از ۳۸ هفته میخوردم دهانه رحمت خوب نرممیشه
رابطه بدون جلوگیری داشته باش ایشالا توهن رایمان راحتی داشته باشی
رابطه بدون جلوگیری داشته باش ایشالا توهن رایمان راحتی داشته باشی
0
1400/03/15
ریحانه میم
ولی چون موفق شدم دو تا رو داخل کنم امیدوار شدم با چرب کردن بهتر شه😂😂 حالا شاید امتحان کنم باز. یا اقلا همون بیرون رو ماساژ بدم
1
1400/03/15
فاطمه آ
چقدر خوب
0
1400/03/15
ریحانه میم
باشه حتماااااا. ایشالله.
0
1400/03/15
hani ....
چجوری تونستی😑
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
واای فک کن جر نخوره آدم😶 چطورممکنه😶
0
1400/03/15
فاطمه آ
آره اگه بتونی داخلی را انجام بدی خیلی بهتره
0
1400/03/15
ریحانه میم
به سختییییی. باید رو توالت فرنگی بشینی وگرنه خوابیده باشی نمیشه
0
1400/03/15
hani ....
من با این ک شکمم اوتقد هم بزرگ نیست دستم راحت نمیرسه بخوام ماساژ پرینه بدم اونم دو شستی😑✌
0
1400/03/15
فاطمه آ
شما چندتا بخیه خوردی؟؟؟
0
1400/03/15
hani ....
عه 😑امتحان کنم ببینم
0
1400/03/15
ریحانه میم
بنظرم خیلی سخته ولی برای همه میشه. چون تقریبا اندازش خیلی فرقی با چیزای دیگه نداره!
0
1400/03/15
فاطمه آ
همسران عزیز به چه کار می آیند؟؟؟
0
1400/03/15
ریحانه میم
منم دستم حالت عادی نمیرسه. ولی رو توالت فرنگی راحته
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
داخلیو نمیدونم بیرونی ۴ ،۵ تا
0
1400/03/15
hani ....
😂😂والا من تو رابطه هم درد دارم میترسم یهو زیاد کش بیاره پاره شم
0
1400/03/15
ریحانه میم
😀😀😀😀
0
1400/03/15
ریحانه میم
خیلی خوبههههه خدا رو شکر
0
1400/03/15
hani ....
من دیواره های داخل واژنم حس میکنم خیلی سفت شده
0
1400/03/15
hani ....
قبلا اینجوری نبودم
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
حسمیکنی چون بچه اومده پایین فضاش پرشه
0
1400/03/15
فاطمه آ
رابطه داری؟؟؟؟ هر هفته؟؟؟ اگه نداری از اونه😅
0
1400/03/15
ریحانه میم
فکر کنم حالت خشکی پیدا کرده برای همینه. چون منم این احساس رو دارم. لوبریکانت فکر کنم کمک کنه
0
1400/03/15
hani ....
زیاد ندارم رابطه بخاطر ک درد میگیره سختمه
0
1400/03/15
hani ....
😑خیلی دردناک میکنه موندم چجوری میخوام تاب بیارم برا معاینه
0
1400/03/15
فاطمه آ
آره حتما لوبریکانت استفاده کن
بزار من دکترم به چیزی بهم داد
گفت هروقت رابطه خواستید عصرش اینو استفاده کن شب برو حالش رو ببر
بزار من دکترم به چیزی بهم داد
گفت هروقت رابطه خواستید عصرش اینو استفاده کن شب برو حالش رو ببر
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
فاطمه بچت چندکیلو بود تولدش؟؟
0
1400/03/15
فاطمه آ
بزار عکسش بگیرم برات
0
1400/03/15
ریحانه میم
بعد تازه پسر من موقع رابطه خودش شروع میکنه کلی حرکت میکنه من اصلا نمیتونم تمرکز کنم 😅😅
0
1400/03/15
فاطمه آ
3 و 700
0
1400/03/15
hani ....
قربون دستت بفرس عکسشو
0
1400/03/15
فاطمه آ
🤣 🤣 🤣
0
1400/03/15
hani ....
😂😂😂با باباشون همکاری میکنن
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
ماشالا خوبه تو سزارین شدی طبیعی واقعا جررر میخوردی😅
0
1400/03/15
ریحانه میم
آره بفرست دستت درد نکنه. ما دیگه تهش روغن زیتون میزنیم 😅😶
0
1400/03/15
ریحانه میم
ماشالله 😍😍😍😍
0
1400/03/15
hani ....
😂😂😂ما همونم نمیزنیم
0
1400/03/15
ریحانه میم
هموووووون😄😄😄
0
1400/03/15
فاطمه آ
آره واقعاااا این اواخر همچین تنگ، همسرم میگفت😅
0
1400/03/15
ریحانه میم
بابا برای همینهههههه پسسسسس. خیلی اذیت میشی که اونطوری
1
1400/03/15
فاطمه آ

اینه
0
1400/03/15
hani ....
خدا رحم کنه
0
1400/03/15
ریحانه میم
مرسیییی
0
1400/03/15
hani ....
اره 😑اخه میترسم روغن زیتون بره ضرر کنه یوقت
0
1400/03/15
hani ....
مرسیی
0
1400/03/15
ریحانه میم
نه بابا هیچی نمیشه من از اول دارم استفاده میکنم. بستس اون داخل
0
1400/03/15
...👑zahra👑 ...
😂😂
0
1400/03/15
hani ....
چبدونم😑
0
1400/03/15
ریحانه میم
می شه بگی محتواش چیه؟ روغن چیه داخلش؟
0
1400/03/15
hani ....
من ک از روزی جلو ایینه نشستم ک ماساژ بدم کلا ترس برم داشته😑حس میکنم زیادی سوراخ کوچیکه و تا ماتحت جر میخورم
0
1400/03/15
فاطمه آ
نه آقا من لوبریکانت میزدم همیشه
دیگه جواب نمیداد
دکتر اینو داد
تازه میگه الان خواستی رابطه داشته باشی اینو بزن عصرش.
میگم خداییش با بچه 2 ماهه من کی برنامه ریزی شده میتونم رابطه داشته باشم که عصرش اینو بزنم؟؟؟
ما کلا فلبداهه میریم سراغش
دیگه جواب نمیداد
دکتر اینو داد
تازه میگه الان خواستی رابطه داشته باشی اینو بزن عصرش.
میگم خداییش با بچه 2 ماهه من کی برنامه ریزی شده میتونم رابطه داشته باشم که عصرش اینو بزنم؟؟؟
ما کلا فلبداهه میریم سراغش
0
1400/03/15
فاطمه آ
🤣 🤣 🤣 مشکل فقط کله بچه سات رد بشه بقیه اش حله😅
0
1400/03/15
hani ....
واقعا نمیشه با برنامه ریزی😑
0
1400/03/15
فاطمه آ
نوشته رازک و ویتامین E
0
1400/03/15
ریحانه میم
ااااااا.
هموننن والا ما هم تا الان یهویی بودیم😂
هموننن والا ما هم تا الان یهویی بودیم😂
0
1400/03/15
hani ....
😂😂😂همون کله پاره میکنه
اگه قد باباش کله گنده باشه ک دیگه هیچ
اگه قد باباش کله گنده باشه ک دیگه هیچ
0
1400/03/15
ریحانه میم
اهان ممنون.
0
1400/03/15
ریحانه میم
😅😅😅😅
0
1400/03/15
hani ....
والا😑
0
1400/03/15
hani ....
بدبختی داریم ما زنا
0
1400/03/15
سارا گلی
منم مثل شماها هستم
0
1400/03/15
سارا گلی
هیچ دردی علامتی چیزی ندارم
0
1400/03/15
الهه کریمی
من ظهر نزدیکی داشتم از اون کم کم اب میاد یعنی امکان داره کیسه ابم باشه ؟
0
1400/03/15
سارا گلی
من امروز رفتم معاینه ترشح خونی دارم
0
1400/03/15
سوال کننده
بدون جلوگیری؟
0
1400/03/15
سوال کننده
معاینه تحریکی؟
0
1400/03/15
سارا گلی
ببین چسبناکه یا نه
0
1400/03/15
سارا گلی
نمیدونم تحریکی غیر تحریکی چطوریه
0
1400/03/15
سوال کننده
خب خوبه ک کمکم دردات شروع میشه
0
1400/03/15
الهه کریمی
اره
0
1400/03/15
سوال کننده
ابه سفیده زلاله؟
0
1400/03/15
سوال کننده
یا شیری
0
1400/03/15
الهه کریمی
نمیدونم از نزدیکیه یا ماله کیسه ابمه
0
1400/03/15
الهه کریمی
سفیده
0
1400/03/15
سوال کننده
منم بعضی وقتا بعد نزدیکی یه ابی ازم میاد ولی خب فک میکنم مال نزدیکی باشه
0
1400/03/15
الهه کریمی
درد پریودیم دارم
0
1400/03/15
سوال کننده
اخه من یبار کیسه ابم پاره شده میدونم چ شکلیه بعدم خیلی ریخت یهو
0
1400/03/15
سوال کننده
خب اگه دردت زیاد شد برو بیمارستان یسر
0
1400/03/15
الهه کریمی
ولا نمیدونم
0
1400/03/15
سوال کننده
برو بگو ابی ازم ریخته نمیدونم چیه شکم اولم هست.
شاید معاینت هم کنن
شاید معاینت هم کنن
0
1400/03/15
سوال کننده
برات خوب باشه
0
1400/03/15
سوال کننده
اره ادم گیج میشه
0
1400/03/15
الهه کریمی
نه از همین الان میترسم برم
0
1400/03/15
الهه کریمی
ولی درد پریودی دارم
0
1400/03/15
سوال کننده
ترس چیه دیگه پاشو برو
0
1400/03/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
سمیه
0
1400/03/15
سوال کننده
بله مژی
0
1400/03/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
این توله تکون نمیخوره برم بیمارستان؟
0
1400/03/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
از صب خیلیییی کم
0
1400/03/15
سوال کننده
مال منم خیلی کم تکون میخوره
0
1400/03/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
میترسم برم والا🥴
0
1400/03/15
سوال کننده
بری ک بد نیست ک نوار قلب میگیرن ازن
0
1400/03/15
سوال کننده
نترس برو
0
1400/03/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
اگتکوندنخورد میرم ی نیم ساعت دیگ
0
1400/03/15
سوال کننده
منم منتظرم شوهرم بیاد بگم ببینم چ میگه بریم یه سر یا ن
0
1400/03/15
سوال کننده
یه چی شیرین بخور و کمی اروووم ضربه بزن شکمت شاید خواب باشه بیدار شه
0
1400/03/15
سوال کننده
من وقتی تکون نمیخوره ایکار میکنم بعدش شروع میکنه لگد زدن
0
1400/03/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
الان ی چیزش اومد تو دستم🤣
0
1400/03/15
سمیررررررراااااا sh
اگر تکون نخورد حتما برو هات نزدیک زایمانتم هس
0
1400/03/15
سارا گلی
مژگان هیچ درد نداری؟
0
1400/03/15
ریحانه میم
بچه ها من برعکس حرکات بچم انگار بیشتر شده شبا روزا همش در حال وول خوردنه. عادیه حرکاتش بیشتر شده هفته های اخر؟
0
1400/03/15
ریحانه میم
خودش رو هم زیاد سفت می کنه
0
1400/03/15
Mozhgan 🙋🤩🤩
نه اصلا
0
1400/03/15
فاطمه آ
سلام
من اینقدر تکونش زیاد شد دو روز بعدش بدنیا اومد🥰
من اینقدر تکونش زیاد شد دو روز بعدش بدنیا اومد🥰
0
1400/03/15
فاطمه آ
انشالله همتون به سلامتی و دل خوش نی نی ها رو بغل بگیرید
با کمترین تعداد بخیه❤️❤️
با کمترین تعداد بخیه❤️❤️
0
1400/03/15
ریحانه میم
اااااااا 😥😄 الان اخه زوده هنوز 😃
0
1400/03/15
ریحانه میم
قربونت. ایشالله. دعا کن شما
0
1400/03/16
الهه کریمی
دیروز درد داشتم گفتم زایمان میکنم امروز اصلا هیچ دردی ندارم انگار نه.انگار
0
1400/03/16
سمیررررررراااااا sh
خب برو دکتری جایی دیگ چهل هفتتم شده ها
0
1400/03/16
سمیررررررراااااا sh
تورو خدا برا منم دعا کن منو یادت نشه
0
1400/03/16
الهه کریمی
اخه میگن هنوز وقت هست
0
1400/03/16
الهه کریمی
ان شاءالله هممون به سلامتی زایمان میکنیم عزیزم
0
1400/03/16
سارا گلی
منم فردا میرم هفته ۴۰
0
1400/03/16
سارا گلی
خسته شدم دیگه
0
1400/03/16
الهه کریمی
درد نداری
0
1400/03/16
سارا گلی
نه
0
1400/03/16
سارا گلی
دیروز معاینه شدم گفت ۱.۵ سانتی بعدش یکم خونریزی داشتم و دلدرد که تمام شد
0
1400/03/16
الهه کریمی
من نرفتم معاینه
0
1400/03/16
سارا گلی
یکهفته دیگه وقت دارم
0
1400/03/16
سارا گلی
فعلا میرم پیاده روی
0
1400/03/16
الهه کریمی
تا چند هفته وقت هست ؟
0
1400/03/16
سارا گلی
میگن تا ۴۲
0
1400/03/16
سارا گلی
ولی از ۴۰ به بعد خطرناکه
0
1400/03/16
سارا گلی
باید مرتب مراقب بود
0
1400/03/16
الهه کریمی
پس چرا میگن تا ۴۱
0
1400/03/16
سارا گلی
من ۷ روز دیگه وقت دارم
0
1400/03/16
سارا گلی
بستگی به دکتر و وضع خودتون و بیمارستان داره
0
1400/03/16
الهه کریمی
چرا هنوز که ۴۰نشدی
0
1400/03/16
سارا گلی
بیمارستان به من گفت ۷ روز دیگه وقت داری
0
1400/03/16
سارا گلی
فردا میرم ۴۰
0
1400/03/16
سارا گلی
۷ روز دیگه میشم اول ۴۱
0
1400/03/16
الهه کریمی
من الان ۳۹هفته و ۳روزم
0
1400/03/16
سارا گلی
دیگه از ۴۱ میگن ریسکه
0
1400/03/16
سارا گلی
خیلی دکترا ریسک نمیکنن آمپول فشار میزنن
0
1400/03/16
الهه کریمی
پس باید چکار کنیم
0
1400/03/16
سارا گلی
هیچی پیاده روی و پله و رابطه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خواندن نسخه پزشک زنان
- میشه این نسخه رو برام بخونین
- کدوم دکتر تشخیصش بهتره ؟
- سلام دوستان میشه نسخه منو بخونید ؟
- میشه نسخه پزشکو برام بگید
- دوستان کسی بلده نسخه بخونه؟؟؟
- لطفا اگه کسی نسخه خوانی بلده بیاد
- سلام وقت بخیر ❤️ 🙏 دکتر جان من گیج شدم دوتا دکتر رفتم هرکی یه چی میگ میشه راهنمایم کنید؟؟؟
- دوستان کسی میتونه این نسخه رو بخونه ؟؟؟!!!
- خانما این نسخه شامل آزمایش تحمل گلوکز هست؟ واین نسخه سونوگرافی مربوط به چیه




