سلام من ماه پیش بارداری خارج رحم داشتم با امپول رفع شد.حالا رفتم دکتر بهم گفت ای یو ای کن شاید داخل رحم بشه شایدم نشه.یعنی من نمیتونم طبیعی باردارشم؟تازه ای یو ای کنم شاید داخل رحم باردار بشم .گفت تحرک اسپرم پایین و لوله هاتم مشکل داره😞 ماه پیش بعد از تزریق mtx هفت اذر پریود شدم اما این ماه پریود نشدم ۱۱ دی ازمایش دادم منفی بود.حالا میخوام نظر شما رو هم بدونم خانم دکتر
0
1398/10/16
سلما 💞💞
ای لوله هات مشکل دارباعکس رنگی جواب میده
0
1398/10/16
سلما 💞💞
واسه اسپرم هم داروی تقویتی بده شوهرت
0
1398/10/16
سوال کننده
من این ماه هنوز پریود نشدم
0
1398/10/16
سوال کننده
عکس رنگی هم ننداختم
0
1398/10/16
سلما 💞💞
چندماهه اقدامی
0
1398/10/16
سلما 💞💞
خاک توسربعضی دکترا ادم الکی نامیدمیکنن
0
1398/10/16
سوال کننده
6ماه اقدام بودم حامله خارج رحم شد
0
1398/10/16
سوال کننده
دیگه بی خیال شدم
0
1398/10/16
سوال کننده
آنقدر سر خارج رحم اذیت شدم دیگه نمیخوام
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
عزیزم دکترتو عوض کن ازمایشاتو با سونو هاتو ببر ببین اونم همین حرف رو میزنن
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
میزنه
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
درکت میکنم سقط بجز درداش روحیه ادمو خیلی ضعیف میکنه
0
1398/10/16
سوال کننده
دکتر خوب تو تهران
0
1398/10/16
سوال کننده
خسته شدم😞
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
تهران دکترای خوبی داره
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
منم تجربه سقط داشتم
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
یذره روحتو تقویت کن
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
مسافرت برو
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
دکترتم عوض کن
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم دکتر سودابه متین توی بیمارستان صارم هستش وقتی بری متوجه میشی چ دکتریه نیم ساعت باهات صحبت میکنه فلوشیپ هم هس
0
1398/10/16
سوال کننده
رفتم مشهد
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
برو ی سر پیشش
0
1398/10/16
سوال کننده
اما امروز حالم گرفته شد دوباره
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
الان مشهدی
0
1398/10/16
سوال کننده
دکتر خوبیه؟
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ب خدا عالیه
1
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
اره منم از جاریم اسمشو شنیدم
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اگه خاستی بگو من واست وقت میگیرم
1
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
خدا خیلی بزرگه حتما حکمتی هست امیدت به خود خدا باشه
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ببین عزیزم اگه نیم ساعت هم ازش سوال بپرسی جواب میده حتی اگه سوال مسخره بپرسی باز واست توضیح میده..انقدر دقیق هستش و انرژی مثبت ک وقتی میری پیشش متوجه میشی
0
1398/10/16
سوال کننده
کدوم دکتر؟
0
1398/10/16
سوال کننده
نه دوهفته پیش بودم
0
1398/10/16
سوال کننده
مهم اینه که تشخیص ش خوب باشه
0
1398/10/16
amene 💖mirzaiy💖
سودابه متین
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
مطمئن باش پشیمون نمیشی عزیزم من ففطبخاطر خودم نمیگم دیگران هم رفتن پیشش
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عالیه و حرفه ای
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
هم متخصصه هم فوق تخصص هم فلوشیپ هم مراقبت از بارداری
0
1398/10/16
سوال کننده
مطب جداگانه نداره؟
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم ابن کلا توی صارم هستش..ولی بری فکر نکن تو بیمارستانه توجه نمیکنه ن کلا انقدری واست وقت میزاره و بررسی میکنه ک خودت بلند شی بیای بیرون دیگه
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم ابن کلا توی صارم هستش..ولی بری فکر نکن تو بیمارستانه توجه نمیکنه ن کلا انقدری واست وقت میزاره و بررسی میکنه ک خودت بلند شی بیای بیرون دیگه
0
1398/10/16
سوال کننده
باید وقت بگیرم؟
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اره ..میخای من واست وقت بگیرم الان؟؟
0
1398/10/16
سوال کننده
شما خودت پیش این دکتر باردار شدی؟
0
1398/10/16
سوال کننده
شما خودت پیش این دکتر باردار شدی؟
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اره ..میخای من واست وقت بگیرم الان؟؟
0
1398/10/16
سوال کننده
دستت درد نکنه
0
1398/10/16
سوال کننده
واسه کی وقت میده
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اوما کند شده...عزیزم من خواهر شوهرم پیشش میرفت الان هم بچش ی سال و نیمشه هنوز میره پیشش...منم چون قبلی ایست قلبی شد الان رفتم تحت نظر این
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
بزار الان بهت میگم
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
بزار الان بهت میگم
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم واسه فردا و پنج شنبه همین هفته و یکشنبه و دوشنبه هفته آینده وقت داره
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ببین اگه خودت میخای وقت بگیری برو توی سایت بیمارستان صارم قسمت نوبت دهی اینترنتی دکتر سودابه متین
0
1398/10/16
marzihe 😍
سلام گلم من تجربه خودم رو بهت میگم...من بارداری خارج رحم داشم و با آمپول دفع شد...بعدش عکس رنگی رحم دادم و هر دو لوله ام بسته بود...رفتم پیش طب سنتی بهم دارو داد چهارده روز استفاده کردم و بعدش عکس رنگی رحم دادم هر دو لوله ام کاملا باز بود
0
1398/10/16
سوال کننده
مال منم کنده
0
1398/10/16
marzihe 😍
مامان طه نصیری و پریسا هم بهشون گفتم استفاده کردن و خداروشکر لوله هاشون باز شد
0
1398/10/16
سوال کننده
دکتر سنتی چی رفتی چی داد بهت
0
1398/10/16
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1398/10/16
سوال کننده
باردار شدی؟
0
1398/10/16
سوال کننده
دستت درد نکنه حتما میرم وقت میگیرم
0
1398/10/16
marzihe 😍
تازه سه ماه هست لوله هام باز شده و اقدام کردم
0
1398/10/16
سوال کننده
بعد امپول پریودیت سر موقع شدی
0
1398/10/16
سوال کننده
چی استفاده کردی لوله هات باز شد؟
0
1398/10/16
سوال کننده
به منم بگو
0
1398/10/16
marzihe 😍
برو تو تایپیک باز نشدن لوله های رحمی با لاپاراسکوپی
0
1398/10/16
marzihe 😍
الان پیام میدم تو اون تاپیک بیاد بالا راحت پیداش کنی
0
1398/10/16
سوال کننده
مرسی
0
1398/10/16
marzihe 😍
خواهش گلم
0
1398/10/16
سوال کننده
چیزی نیومد
0
1398/10/16
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
فدات
0
1398/10/16
marzihe 😍
برو تو اون تایپیک برات گذاشتمشون
0
1398/10/16
آتنا دخترمامان
منم دیماه ۹۷ خارج رحم بارداشدم.خیلی دیرمتوجه شدم.خونریزی داخلی کردم و تادم مرگ پیش رفتم.جراحی شدم و لوله راست رحمم رو دراوردم.دوباره اقدام کردم و بدون دارو و درمان خاصی خداروشکر الان هفته ۱۴ بارداری هستم.
توکلت بخداباشه
برای خداهیچ کاری نداره ک طبیعی بارداربشی
توکلت بخداباشه
برای خداهیچ کاری نداره ک طبیعی بارداربشی
0
1398/10/16
سوال کننده
انشالله
0
1398/10/17
پزشک اوما
سلام باید پرونده پزشکی شما مطالعه شود اگر اسپرم ضعیف است و با دارو مشکلات برطرف نشده و انسداد و چسبندگی لوله دارید که راه حل پیشنهادی همان ای یو ای اسل
0
1400/03/15
shima2348 ❤
سلام بچه ها من بارداری خارج رحمم ۴روز پیش آمپول زدم فردا باید تیتر بتا بدم اما الان انگار پریود شدم
0
1400/03/16
سوال کننده
سلام درد نداشتی؟؟
0
1400/03/16
سوال کننده
من وقتی امپول زدم میخواستم پریود بشم خیلی درد داشتم
0
1400/03/16
سوال کننده
باید بری ازمایش بعدش هم سونو بدی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



672

