سلام دکتر اوما و خانوما من لبم شدید ترک خورده این کرمو گرفتم توش ویتامین آ داره میتونم استفاده کنم؟؟؟؟؟
0
1400/03/14
سوال کننده

0
1400/03/14
🥰mrym🥰 .
من هر شب لبمو با ویتامین آد چرب میکنم قبل خواب خیلی خوبه
0
1400/03/14
سوال کننده
الان عکسشو فرستادم یعنی منم میتونم بزنم؟چون باردارم گفتم شاید خوب نباشه
0
1400/03/14
🥰mrym🥰 .
آها از اون لحاظ نمیدونم بزار بچها بیان بگن یوخ ضرر نداشته باشه😉
0
1400/03/14
سوال کننده
لبمخیلی بد شده به داروخونه گفتم باردارم گفت همشون توش ویتامین Aداره منم اینو گرفتم
0
1400/03/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
ویتامین آ میگن نخورید فک نمیکنم ضرر داشته باشه ک
0
1400/03/14
Mozhgan 🙋🤩🤩
اونم تو س ماه اول
0
1400/03/14
سوال کننده
یعنی بزنم؟
0
1400/03/14
نسترن ..
وای منم خیلی لبام ترک میخوره انگار شخم زدن لبامو
0
1400/03/14
🧿🤱👑👶 Maman Soni
دکتر بمن گف اینا که ویتامین ای یا آ داره نزنم
وازلین بزنم همون حدودای هفته های تو بودم دوبار زدم خوب شد
وازلین بزنم همون حدودای هفته های تو بودم دوبار زدم خوب شد
0
1400/03/14
🥰mrym🥰 .
خو جذب میشه از لب هم دیگه
0
1400/03/14
🥰mrym🥰 .
از همون داروخونه اییه میپرسیدی اگه اینو داده پس بزن یه ذره مشکلی نداره
0
1400/03/14
سوال کننده
من هم خشکه هم ترک تررررررک
0
1400/03/14
سوال کننده
وازلینممیگن خوب نیس که پس چیکار کنم😭
0
1400/03/14
lili fakher
سلام خانما
ببخشید من تازه اقدامم.ی سوال برام پیش اومده اینجا میپرسم.برای این ویتامین آ ک میگین از طریق لب هم جذب میشه پس اون خوراکیا و میوه هایی ک ویتامین آداخلشون دارن چی میشه
مثل زردآلو. مثل کلم .
ببخشید من تازه اقدامم.ی سوال برام پیش اومده اینجا میپرسم.برای این ویتامین آ ک میگین از طریق لب هم جذب میشه پس اون خوراکیا و میوه هایی ک ویتامین آداخلشون دارن چی میشه
مثل زردآلو. مثل کلم .
0
1400/03/14
🧿🤱👑👶 Maman Soni
دیگه مجبوریم بین بد و بدتر
بهتر از ویتامین آ و ای ه
بهتر از ویتامین آ و ای ه
0
1400/03/14
سوال کننده
من زرد آلو میخورم فقط هویج کم میخورم همین
0
1400/03/14
🧿🤱👑👶 Maman Soni
چون یادمه گف ویتامین آ بزن
ولی هفته مو پرسید گف نه نزن
گفتم بالم لب؟گف نه
فعلا وازلین بزن تا اوکی شه
ولی هفته مو پرسید گف نه نزن
گفتم بالم لب؟گف نه
فعلا وازلین بزن تا اوکی شه
0
1400/03/14
سوال کننده
وای من اصن پوست بدنمم خشکه نمیتونم بزنم لوسیون بدنمو مجبور شدم عوض کنم
0
1400/03/14
🧿🤱👑👶 Maman Soni
هفته های اول خورده نشه بهتره ولی هرچیزی در حد معمول ایراد نداره بیش از حده که مشکل ایجاد میکنه
0
1400/03/14
🧿🤱👑👶 Maman Soni
بایواویل بزن بعد سه ماهه دوم مشکلی هم نداره
0
1400/03/14
سوال کننده
خریدم خارجیشو ولی بازم چون اگزما دارم لوسیون خودم خیلی خوب بود
0
1400/03/14
🧿🤱👑👶 Maman Soni
ای بابا🥺
من یه کیف قرتی بازی های پوستیمو کنار گذاشتم
کرم دور چشم
بالم لب
پن صورت
پن بدن
کرم ضد لک
.... اوووووه
من یه کیف قرتی بازی های پوستیمو کنار گذاشتم
کرم دور چشم
بالم لب
پن صورت
پن بدن
کرم ضد لک
.... اوووووه
0
1400/03/14
سوال کننده
اره وای من صورتم الان منافذش داره باز میشه نمیتونم تونر بزنم😭😭😭😭
0
1400/03/14
🧿🤱👑👶 Maman Soni
اشکال نداره به شیرینی بغل گرفتن نی نیت فک کن
همشو میشوره میبره🤩
همشو میشوره میبره🤩
0
1400/03/15
پزشک اوما
سلام از محصولات لب که حاوی ویتامین آ است استفاده نکنید و وازلین بزنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



361

