سلام بچه ها ودکتر...
مم امرور ۳۴هفته و۶رورمه ک سونو شدم..
دکتر نوشته قفسه سینه پایین ترازحد ندمال..
بنظرتون این ربطی ب فتق دیافگرام داره؟ممکنه اشتباه گرده باشه؟کسی بوده اینجوری و بچه سالم باشه؟
پرسش (1400/03/13):
قفسه سینه پایین ترازحد نرمال
314
7
1400/03/13
سوال کننده
0
1400/03/13
Mozhgan 🙋🤩🤩
مژده تو چقد اذیت شدی سر این بچه
0
1400/03/13
مبینا .
نمیدونم
0
1400/03/13
سوال کننده
اره واقعااا😔دیگ نمیکشم
0
1400/03/13
sanaz 🌹🌹🌹
قفسه سینه ربطی ب فتق نداره فتق اعضای داخلی از دیافراگم رد میشن معده یا روده ب سمت بالا حرکت میکنه
شاید سونو اشتباه کرده
شاید سونو اشتباه کرده
0
1400/03/13
سوال کننده
سونو نگفت فتق ک...گفت قفسه سینه پایین تراز حدنرماله...
0
1400/03/13
سوال کننده
گفتن۲ شنبه برو سونو تخصصی تر
0
1400/03/14
پزشک اوما
سلام سونو را تکرار کنید و در مرکز معتبر انجام دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




