عزیزم تیریید و قند و ویتامین دی خوبه
خیلی کمه ،البته سنشونم رو به یائسگیه
میتونه باردار بشه یا نه
نرمالش چه قدره مال این چه قدره
رنج ازمایشگاهیش زده بالاتراز ۴۵سال زیر ۱ هست که خواهر شما ۰/۳۹
شانسیه دیگه ممکنه باردار بشه ممکنه نشه
ویتامین دیش سر مرز و باید مصرف کنه
فککنم مینور هم باشه خواهرت
ذخیره تخمدانش هم پایین
مربوط به کم خونی میشه
میگن کم خونی مینور یعنی پایینه و اینا
سلام آزمایش خوبه فقط تنبلی تخمدان و ذخایر تخمدانی پایین است که بعلت نزدیکی شدن به یائسگی هم میتونه باشه