Ooma

سوزش شدید مجرای ادرار یا واژن؟؟؟

سلام😁

من امروز راطه جنسی داشتم، بعد موقع دخول خیلی اذیت میشدم و انگار داخل نمی‌رفت و به یه چیزی گیرمیکرد🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
بعد پوزیشن رو تغییر دادیم و همسرم اومد رو، مشکل برطرف شد

ولی

بعدش که رفتم دستشویی
بطرز وحشتناکی سوزش گرفتم آخر ادرار، خیلی بد
از اون موقع میرم دستشویی این سوزش و درد وحشتناک رو دارم
نمیدونم

ممکنه اشتباها، بجای واژن، آلت رو وارد مجرای ادرار کرده بوده باشم؟؟؟ 🤔 🤔 🤔 😬😬😬
احساس میکنم یکم ورم کرده قسمت بیرونی اش،

و شدیدا الان از دستشویی رفتن میترسم😬😬
خیلی درد و سوزش داره

حالا تا فردا که برم دکتر چیکارش کنم؟؟؟ تا عصر هم دکتر نیست

38 پاسخ 781 بازدید


کاهش فشار خون بارداری

سلام
گهگاهی بی‌حال میشم فشارم ۱۰ روی ۵ هست هفته بیستم هفت هستم؟؟
چیکار کنم فشارم بالا بره

4 پاسخ 399 بازدید


دکتر اوما لطفاً زود جواب بدین

سلام خسته نباشید
پسرم از وقتی ب دنیا اومد قطره آد خارجی بش میدادم الان هر داروخونه ای تو شهر رفتم نداشتن فقط ایرانی دارن ک خود بهداشت ایرانیشو میده ب پسرم نمیسازه و بوش خیلی بده الان این قطره ای ک عکسشو میذارم دکتر داروخونه گفت ببر نشون دکتر بده چون پسرم چندروزیه رفت تو ۴ ماه دکتر لطفاً بهم بگید میشه از این نوع قطره بهش بدم اگه میشه چقدر بدم ممنون میشم زودتر جواب بدین بچم ۳ روزه ویتامین نخورده حس میکنم کم اشتها شده

11 پاسخ 454 بازدید


قرص فولیک اسید رو تا چندماهگی باید استفاده کرد

سلام
من از ۳ ماهگی به دکترم دسترسی نداشتم با همین علت از دکتر کمکی پرسید در پایان ۳ ماهگیم که چه ویتامین و قرصی مصرف کنم به من گفتن دیگه نیاز به فولیک اسید نیست
ولی دیروز که با دکتر خودم دیدار داشتم گفت فولیک اسید بخورم

17 پاسخ 472 بازدید


لطفا بیاین اگر چنین موردی داشتین ی راهنمایی کنین.😘

سلام و وقت بخیر
بنده اکو قلب جنین در ۱۹هفته و ۴روز انجام دادم که دکتر گفتن ی سوراخ ۱میلی متری بین دو بطن و فوکوس اکوژن دیده شده.منم خیلی نگران شدم و گریه کردم.
حالا من هم سردرگم موندم که دوباره برم اکو؟دکتر خودم گف نیازی نیس.
این سوراخ چی میشه؟رفته رفته بزرگتر نشه!

40 پاسخ 554 بازدید


تخمک گذاری و اقدام به بارداری

سلام و خسته نباشی
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
من یه چند ماهیه برای بارداری اقدام کردم ، قبلا طول دوره عادت ماهانه تا عادت ماهانه بعدی ۳۰،۳۱ روز بود، اما این دو سه ماه بخاطر فکر کنم استرس ۳۵،۳۶یا حتی ۴۳ روزم تغییر کرده.وقتی ۴۳ روز عقب افتاد فکر کردم باردارم. اما نبودم. از اونجایی که میخوام بچه ام دختر بشه روز تخمک گذاریم رو چه جوری محاسبه کنم ، ؟ بخاطر این دو سه ماه که عادت ماهانه ام نامنظم شده؟؟ من باید طول دوره ام رو چند روزه محاسبه کنم؟

2 پاسخ 473 بازدید


سلام دخترم رفته تو ۹ ماه میتونم بهش سرلاک بدم

چه طعمی باشه بهتره وزن تولدش ۳ و ۱۵۰ بوده الان باید چقدر باشه

16 پاسخ 473 بازدید


سلام میشه این ازمایش و ببینید به نظرتون بالا نیست عددش؟

سلام بالا گفتم ازمایش برا دوستمه 😅
اخرین پریودش هم ۵ اسفند بوده

48 پاسخ 630 بازدید


جواب آزمایش کشت ادرار

سلام من هفته ۷ بارداری هستم رقتم دکتر آزمایش کشت ادرار داد بعد که نشون دادم ازیترومایسین برام نوشت ولی گفت عفونت نداری میخوام الان بدونم این قرص رو بخورم یا نه میترسم ضرر داشته باشه

5 پاسخ 398 بازدید


علائم بارداریم از بین رفته

سلام دکتر اوما من الان ۸ هفته هستم آخرین بار ۸ روز پیش رفتم سونو که همه چیز خوب بود و قلبشم تشکیل شده بود ولی الان حالت تهوعم از بین رفته قبلنم یه سقط داشتم واسه همین خیلی نگرانم
با این که شیاف پروژسترون استفاده میکنم ممکنه سقط شده باشه؟
چند روز یه بار میتونم سونو بدم؟ اگه سونو خطرناکه چه راه دیگه ای وجود داره بفهمم جنین زندست؟

105 پاسخ 1,445 بازدید


ریزش موشدید وضعیف شدن جنس ناخن وشکستکی ناخن ها

سلام خواهرم ریزش موی شدیدداره وناخناش بی نهایت شکننده وضعیفن بنظرتون بایدچکارکنه چی استفاده کنه

5 پاسخ 406 بازدید


لیفت سینه بعداز شیردهی

سلام پزشک عزیز اوما
شما میدونید تقرررریباااا هزینه لیفت سینه چقدر میشه؟ممنونم لطفا جوابم بدین
دوستم یکسال از شیردهیش میگذره و خیلی سینه‌هاش آویزون شدن.میخواد عمل کنه اما نگران هزینه هست..

3 پاسخ 543 بازدید


کم ابی بدن نوزاد

سلام دوستان یکی دو مرتبه لکه های نارنجی رنگ توی پوشک پسرم داخل ادرارش دیدم پرس و جو کردم متوجه شدم بخاطر کم ابی بدنشه شیر خودمم میخوره و روزانه ۳۰ میل شیرخشک چیکار کنم بدنش اب کافی داشته باشه؟میگن شربت داره اره؟خیلی عرق میکنه اغلب دست و پاشم سرده.این دو سه روزه هم بیشتر از قبل میخوابه و کمتر شیر میخورهک میگن دلیل بر کم ابی بدنش میشه باشه.راهنمایی کنید لطفا.شیرمم سیرش میکنه مطمئنم

40 پاسخ 448 بازدید


جوش روی شکم هفته ۳۲

سلام من امروز ۳۱هفته و یکروز هستم جوشای قرمز روی شکمم زده علتش چیه؟کسی میدونه راهنمایی کنه لطفا

19 پاسخ 723 بازدید


متورم شدن محل واکسن و اطرافش

سلام من چهارشنبه واکسن چهارماهگی دخترمو زدم
چون تب داشت و بی قرار بود کمپرس سرد وگرم زیاد نزاشتم
الان یکم متورم شده. طبیعیه؟؟؟
چیکارش کنم به نظرتون؟؟؟

11 پاسخ 413 بازدید


سلام.لطفا جواب بدید چرا کسی جواب نمیده.

پسرم به دنیا که اومد زردی داشت دکتر بهش شیر تروویتال داد که تا ۱۵ روز خورد بعدش بخاطر کولیکش دکتر شیر ببلاک کامفورت داد.الان ۴ ماه و نیمشه.یه مدته این شیرو خوب نمیخوره حالا سوالم اینه چیکار کنم؟ چه شیری بدم؟ ببلاک معمولی یا گیگوز یا تروویتال؟ اینم بگم اصلا خوب وزن نمیگیره.یه شیری باشه وزن دهیشم خوب باشه.و اینکه پسرم رفلاکسم داشت که خوب شد.

5 پاسخ 411 بازدید


داشتن عفونت هفته ۱۳ بارداری

سلام خانوما من ۹ هفته عفونت داشتم دکتر بهم پماد داد خوب شدم الان باز عفونت گرفتم بویه بدی میده ترشحاتم میخواستم بیینم میتونم بازم از این پماد استفاده کنم ؟؟؟

7 پاسخ 1,211 بازدید


خانم های دیابتی سزارین میشن یا طبیعی ؟

باسلام
خانم های که از قبل بارداری دیابت دارن سزارین میشن یا طبیعی بچه بدنیا میارن ؟مشکلی براشون پیش نمیاد ؟من از الان که ۴هفته دارم تو فکر این رفتم

20 پاسخ 531 بازدید


خانوما چ مارک بی بی چک بهتر و دقیق تره؟

دوستای گلم چ مارک بی بی چک بخرم که دقیق باشه و معتبر؟
زود بگید عصر میخوام برم بخرم

101 پاسخ 7,677 بازدید


هماتوم در سه ماهه اول بارداری

باسلام
هفته ۱۱بارداری هستم هفته پیش سونو دادم گفتن ی هماتوم اندازه ۱.۲سی سی دارم ولی عکس سونورو دیدم هماتوم قسمت پایینِ الان ینی جفت من پایینه ک هماتومم اونجاس؟؟

12 پاسخ 556 بازدید