سلام من هفته ۱۷رو دارم تموم میکنم
امروز از ۱۱تا الان حدودا ۴ساعته شکمم اینجوری یه وری سفت شده
مشکلیه؟
دوستان تجربه ای دارید؟
پرسش (1400/03/05):
سفت شدن شکن هفته ۱۸
452
31
1400/03/05
سوال کننده
0
1400/03/05
سوال کننده

0
1400/03/05
⚪روژین⚪
سرپا نبودی خسته نشدی؟؟
0
1400/03/05
سوال کننده
نه تا ۱۱ خواب بودم
0
1400/03/05
⚪روژین⚪
مشکلی ک نیس احتمالا نی نی ترسیده یا خسته س یا جاش تنگ بوده. خودشو جم کرده. دراز بکش ب پهلو چپ استراحت کن بهتر میشی
0
1400/03/05
سوال کننده
این چندساعتو دراز کش بودم دارم کم کم نگران میشم
0
1400/03/05
⚪روژین⚪
الان عکست باز شد. نی نی طرف راستته منم شکمم کج میشه چون طرف راستمه
0
1400/03/05
سوال کننده
دختره برات؟
0
1400/03/05
⚪روژین⚪
نگران نباش عزیزم نی نی بزرگ شده داره خودشو نشون میده
0
1400/03/05
⚪روژین⚪
اره
0
1400/03/05
سوال کننده
انشاللع همینطور باشه
0
1400/03/05
سوال کننده
برا منم🥰
0
1400/03/05
⚪روژین⚪
انشالله صحیح و سالم بیاد بغلت. اصلا نگران نباش😍 داره بزرگ میشه
1
1400/03/05
سوال کننده
مرسی عزیزم💚
0
1400/03/05
فرزانه مامان شازده والا
من وقتی از خواب بیدار میشم هرسمتی که خوابیده باشم بچم اونطرف جمع شده، یکم با دستت بمالش یواش یواش نرم میشه
0
1400/03/05
⚪روژین⚪
عزیزم راست میگی ولی الان تو نی نی ت ماشالله بزرگه پر شکمت شده. ولی ایشون ۱۷ هفتشه نی نی کوچیکه هرچقدم ماساژ بده نمی ره اون طرف. چون طرفه راستشه
0
1400/03/05
⚪روژین⚪
منم قبلنا همش طرف راستم بود الان تقریبا اومده وسط چون بزرگ تر شده.
0
1400/03/05
ترنم ...
منم اینجوریم از دکترم پرسیدم گفت انقباضات رحم هست طبیعیه و مشکلی نداره
0
1400/03/05
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
سلام عزیزم بچه به سمت راست هستش اشکالی نداره
0
1400/03/05
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
عکست هم پاک کن فکرکنم توی گوگل میره چت ها
0
1400/03/05
. .
برا منم گاهی خودشو جمع می کرد میاورد راست، استرس نداشتم کارم نمی کردم که بترسه و اینا، میومد نازش می کردم کم کم می رفت 😁😁
0
1400/03/05
ساحل 🎀
نگران نباش نینیت رفته سمت راست جا خوش کرده
1
1400/03/05
فاطمه خانوم
اولین باری که از وجود بچه باخبر شدم اینجوری بود 😍😍
تا ۲،۳هفته هم ادامه داشت
تا ۲،۳هفته هم ادامه داشت
1
1400/03/05
فاطمه خانوم
بعد ۲هفته هیچیی حس نکردم و خیلی دلم میگرفت
بعدش تکوناشو حس کردم
بعدش تکوناشو حس کردم
1
1400/03/05
اذین
شکم منم دقیقاااااا همینطوریه تو هفته های شما تازه درد هم داشتم انگار میگرفت کلا شکمم،عزیزم شکمتو گرم نگه داری خیلی بهتر میشه ولی کلا بچه اونطرف دیگه اشکالی نداره
0
1400/03/07
پزشک اوما
سلام نگران نباشید بعلت انقباضات رحم است و درست میشه
0
1400/03/11
سوال کننده
خب بره😐
0
1400/03/13
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
فک کردم مهمه برات عکس اون مدلیت
که گفتم
پس راحت باش🙂
که گفتم
پس راحت باش🙂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




