سلام بچه ها،، درد زایمان دارم،،، معاینه درد داره؟؟؟
0
1400/03/12
Banoo .
ببین معاینه درد نداره
0
1400/03/12
Banoo .
الان درد هات هر از چقدر وفته؟
0
1400/03/12
سوال کننده
3روزه درد دارم،،،، بهداشت گفت برو سریع بیمارستان
1
1400/03/12
مامان امیراردلان
ن معاینه درد نداره
0
1400/03/12
سوال کننده
مثانه ام تیر میکشه،، پا و کمردرد شدید،،، حالت تهوع، تب، بیحال،،، بیشتر ب کرونا میخوره
0
1400/03/12
سوال کننده
ولی فک کنم عفونته،،، چنکون قبلا داشتم
0
1400/03/12
Banoo .
برو حتما زایشگاه یه نوار درد ازت بگیرن
0
1400/03/12
سوال کننده
از ترس معاینه،، استرس گرفتم
0
1400/03/12
سوال کننده
الان اماده میشم
1
1400/03/12
Banoo .
معاینه درد نداره عزیزم
0
1400/03/12
بهاره نیکنام
درد باید به چهار دقیقه برسه
0
1400/03/12
ستاره 💖
موقع معاینه خودتو شل بگیر ک اذیت نشی
0
1400/03/12
sanaz 🌹🌹🌹
عزیزم زودتر برو خدایی نکرده زودتر بدنیا نیاد
0
1400/03/12
باران جلالی
سی وشش هفته وچند روزته
0
1400/03/12
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
پسر من ۳۶ هفته سه روز بدنیا اومد سالم بود دستگاه هم نرفت
0
1400/03/12
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
معاینه درد نداره اگ خودتو شل بگیری
0
1400/03/12
سوال کننده
36هفته و 6روزه هستم
0
1400/03/12
سوال کننده
دکتر گفت حتما بیا
0
1400/03/12
سوال کننده
دعا کنید عفونت نباشه
0
1400/03/12
سوال کننده
درد دارم زیاد
0
1400/03/12
pegi ف
کی میگه معاینه درد نداره
0
1400/03/12
pegi ف
درد داره
0
1400/03/12
سوال کننده
نگووو
0
1400/03/12
گندم 🐣
سلام عزیزم درد نداره بابا خودتو شل بگیر
0
1400/03/12
باران جلالی
چیشدخانوم رفتی دکتر
0
1400/03/12
فاطمه مرادی
خیلی شبیه کرونا هست علایمت. منم تقریبا این علایم رو داشتم رفتم دکتر فوری برام تست نوشت. امروز جوابش اومد که مثبته.
بنظرم رفتی زایشگاه اگه مشکلی نبود حتما یسر برو تست هم بده
بنظرم رفتی زایشگاه اگه مشکلی نبود حتما یسر برو تست هم بده
0
1400/03/12
سوال کننده
سلام عشقای دلم،، رفتم بیمارستان، گفت تا نامه دکتر نیاری معاینه نمیشی، برگشتم خونه،، عصر ساعت 7میرم مطب
0
1400/03/12
سوال کننده
بهداشت گفت عفونت باعث شده زایمانت جلوتر بیفته
0
1400/03/12
سوال کننده
از معاینه فرار کردم بخدا
0
1400/03/12
سوال کننده
تا گفتن دکتر نامه بده،،، ما اینجور چکاپ نمیکنیم فرار کردم،،
0
1400/03/12
باران جلالی
حالا نرفتی دکترت
0
1400/03/13
سوال کننده
سلام باران جان، رفتم معاینه شدم،، برام تاریخ زد 22
0
1400/03/13
باران جلالی
تاریخ زایمانت کی بود
0
1400/03/13
سوال کننده
والا گفته بود 25خرداد سزارین شم
0
1400/03/13
باران جلالی
اها
0
1400/03/13
باران جلالی
ایشالا بسلامتی عزیزم.
0
1400/03/13
باران جلالی
سی وشش هفته وچند روزی
0
1400/03/13
سوال کننده
امشب 36هفته و 7روز
0
1400/03/13
سوال کننده
سلامت باشی گلم
0
1400/03/13
باران جلالی
اها من سی وشش هفته ودو روزه
0
1400/03/13
باران جلالی
پس چرا تاریخ زایمان برام زدن هفت تیر
0
1400/03/13
باران جلالی
خیلی دور نیس.
0
1400/03/13
سوال کننده
7تیر،،زایمان طبیعی هست
0
1400/03/13
سوال کننده
سزارین 10روز میای جلوتر
0
1400/03/13
سوال کننده
هرچی بیشتر بمونه بهتره
0
1400/03/13
باران جلالی
چرا بهتره
0
1400/03/13
باران جلالی
من میخام زودترباشه😂
0
1400/03/13
سوال کننده
رشد بچه تو این روزاس،،، هر روز 30گرم اضاف میکنه
0
1400/03/13
باران جلالی
بزرگ بخواد دنیابیاد مااذیت میشیم
0
1400/03/13
سوال کننده
ضعیف باشع هم درد سر داره
0
1400/03/13
سوال کننده
من ک دوس دارم فعلا بمونه،،، حوصله شب بیداری ندارم، حوصله نق و نوق ندارم
0
1400/03/13
سوال کننده
من خیلی وابسته همسرم هستم، دوس ندارم فاصله بیفته بینمون
0
1400/03/13
سوال کننده
تا پیشم نخوابع،،، خواب ندارن
0
1400/03/13
سوال کننده
م
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 💥خانومای باردار ۳۵ هفته ی لحظه بیاین💥
- درد در هفته هفت بارداری
- چند روزه پوست شکمم درد میکنه و احساس کشیدگی پوست دارم
- بچه ها من دردام شروع شد
- علت درد تخمدان بعد از تزریق آمپول اچ سی جی
- درد درهنگام پیاده روی
- سلام خوبید من هفته ۹ هستم امروز رفتم پیاده روی راهپیمایی
- هفته ششم بارداری دردسمت راست
- سلام من هفته ۱۱ هستم ۲ روز
- زانو درد و پا درد موقع خوابیدن



664

