سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم دکترم بهم لتروزل داد از روز ۵پریود روزی ۲تا امپولhmg داد روز ۸،۹ پریودو سونوگرافی گفته روز ۱۲پریود که جمعه میافته و من روز ۱۱ یا ۱۳ پریود برم سونوگرافی و روز ۱۴ پریود ببرم دکتر ببینه مشکلی نداره؟؟؟؟؟
0
1400/03/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
سلام عزیزم.بنظرم ۱۱ برو
0
1400/03/12
سوال کننده
دکتر بخوام برم نشون بدم میشه ۱۴ سیکل مشکل نداره؟
0
1400/03/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
اگه ۱۱ بری سونو ۱۳ ببری برا دکترت خیلی بهتره
0
1400/03/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
سیکلت چند روزه ست؟
0
1400/03/12
سوال کننده
دکترم نیست
0
1400/03/12
سوال کننده
۷ روزه
0
1400/03/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
ن کل سیکلت
0
1400/03/12
سوال کننده
نامنظم
0
1400/03/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
یعنی بیشتر از ۳۰ روز؟
0
1400/03/12
سوال کننده
بله
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
سلام
0
1400/03/12
سوال کننده
الان من چیکار کنم؟
0
1400/03/12
سوال کننده
سلام
0
1400/03/12
سوال کننده
من ۱۴ سیکل برم پیش دکتر مگه مشکلی پیش میاد؟
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
عزیزم 13 سیکلت برو سونو و همون روزم برو پیش دکترت
0
1400/03/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
خب پ اگه مجبوری همون ۱۴ ببری جوابشو
فک نکنم بین اینکه ۱۱ بری سونو یا ۱۳ فرقی داشته باشه.چون شما اجبارا مجبوری ۱۴ جواب سونو ببری دکتر.همون ۱۳ برو سونو ۱۴ هم دکتر
فک نکنم بین اینکه ۱۱ بری سونو یا ۱۳ فرقی داشته باشه.چون شما اجبارا مجبوری ۱۴ جواب سونو ببری دکتر.همون ۱۳ برو سونو ۱۴ هم دکتر
0
1400/03/12
سوال کننده
عزیزم دکترم نیست اونروز
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
یا 13 سیکلت برو سونو 14 سیکلت برو پیش دکترت
0
1400/03/12
سوال کننده
مشکلی پیش نمیاد ۱۴ سیکلم برن؟
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
چرا فرق داره فولی بزرگتر میشه من روز سیزده سیکلم 23و24و23 فولیام بود همون روزم رفتم پیش دکترم ازاد سازی داد
0
1400/03/12
سوال کننده
برم
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
نه
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
اگه فولیات خوب باشه احتمالا ازاد سازی بهتون میدن
0
1400/03/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
آره فرق تو اندازه فولی ک صد در صد داره
ولی برا ایشون ک ۱۴ میخان ببرن دکتر نهایت همون ۱۴ آزاد سازی میدن
ولی برا ایشون ک ۱۴ میخان ببرن دکتر نهایت همون ۱۴ آزاد سازی میدن
0
1400/03/12
سوال کننده
روز ۱۴ ازاد سازی میدن؟
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
اره خب روز 14 اگه فولیاش خوب باشه بهش ازادسازی میده
0
1400/03/12
سوال کننده
فقط روز ۱۴ ازادسازی میدن؟
0
1400/03/12
سوال کننده
مثلا ۱۵ و ۱۶ نمیدن
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
نه نمیشه چون اون روز یا ازاد میشه یاممکنه نشه
0
1400/03/12
سوال کننده
یا به نظرتون بزارم واسه ماه بعد
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
دارو استفاده کردی حیفه
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
13 برو فولیاتو ببین بعد روز 14 برو دکترت ازاد سازی بده بری برای اقدام
0
1400/03/12
سوال کننده
پس ممکن خودش ازاد بشه
0
1400/03/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
ن شانستو از دست نده دارو خوردی
0
1400/03/12
سوال کننده
هنوز استفاده نکردم امروز روز ۳ پریودم
0
1400/03/12
فاطیما احمدی
امکان داره ولی گاهی ازاد نمیشن ریسک نکن ممکنه کیست بشه
0
1400/03/12
سوال کننده
من الان چند مدت میخوام استفاده کنم یا اسباب کشی یا میافته تعطیلات
0
1400/03/12
سوال کننده
نخوردم هنوز
0
1400/03/12
سوال کننده
الان این مرحله برم جلو روز ۱۱ برم سونو روز ۱۴ برم دکتر دیر نیست؟
0
1400/03/12
fatemeh...... ......
عزیزم روز ۱۳ برو سونو ۱۴ ببر برای دکترت بهتره
0
1400/03/12
سوال کننده
پس روز ۱۴ بعدازظهر برم موردی نداره؟
0
1400/03/12
سوال کننده
ممنونم ازتون
1
1400/03/12
fatemeh...... ......
نه گلم
0
1400/03/13
پزشک اوما
سلام روز ۱۳ سونو گرافی بده و نتیجه را زودتر برای پزشک ارسال کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



378

