با سلام و خسته نباشید
مادرم ۶۵ ساله هستن
به علت ابتلا به کرونا با ۴۰ درصد درگیری ریه ۵ روز در بیمارستان بستری بودن
شب اول بعد از ترخیص با تخلیه ادرار سوزش شدیدی دارن که میگه تو ناحیه مثانه هست
با توجه به ضعف و بیحالی و استراحت مطلق بودنشون و قرنطینه سختشون هست ببریم دکتر
دارو چی بدیم بهشون؟
حتما ببریم دکتر؟
ممنون از پاسختون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



370
1400/03/13


