سلام،دوستان این بی بی چک و ظهر زدم،وقتی دیدم منفیه دیگه گذاشتمش کنار و رفتم بیرون،الان که اومدم،دیدم یه خط دیگه افتاده،به نظرتون خط تبخیره؟بعد ببخشید قبل اینکه بی بی چک بزنم رابطه داشتم بعد از اون بی بی چک زدم ممکنه به خاطر اون اینجوری شده باشه
1
1400/02/28
سوال کننده

0
1400/02/28
سوال کننده

0
1400/02/28
S .
مبارکه عزیزم
0
1400/02/28
سوال کننده
مثبته یعنی؟
0
1400/02/28
S .
والا قشنگ هاله داره
1
1400/02/28
سوال کننده
آخه تا ۱۰دقیقه اول که دیدم خط نداشت
0
1400/02/28
S .
موعدت کیه
2
1400/02/28
Mozhgan 🙋🤩🤩
عزیزم ان شاء الله ک مثبته.اما این خط تبخیره متاسفانه
2
1400/02/28
مامان آروشا کوچولو
عزیزم یه بیبی چک دیگه بزن
ممکنه خط تبخیر باشه
ممکنه خط تبخیر باشه
0
1400/02/28
سوال کننده
پری هام نامنظمه ولی بخوام ۳۵روزه حساب کنم ۵روزه گذشته
0
1400/02/28
Mozhgan 🙋🤩🤩
پس احتمال بارداری هست🤩
0
1400/02/28
S .
بنظرم برو ازمایش
1
1400/02/28
سوال کننده
منم فکر میکنم خط تبخیر باشه،ولی تا حالا خط تبخیر به این پر رنگی نیوفتاده بود برام😂
0
1400/02/28
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه مژگان
0
1400/02/28
S .
من از تبخیر چیزی نمی فهمم ولی این قشنگ معلومه
0
1400/02/28
Mozhgan 🙋🤩🤩
خیلی خیلی حس بدیع بری ازمایش و خدایی نکرده منفی بشع همین بیبی منفی ببینی خیلی بهتر از از منفی پس نباید آز رفت تا بیبی چک مثبت بشع
4
1400/02/28
Mozhgan 🙋🤩🤩
ان شاء الله بحق فاطمه زهرا همین ماه بارداری عزیزدلم
0
1400/02/28
سوال کننده
اره تا مثبت پر رنگ نبینم نمیرم ازمایش
0
1400/02/28
سوال کننده
انشاالله مرسی عزیزم😘
0
1400/02/28
Mozhgan 🙋🤩🤩
توکلت ب خدا باشع برات دعا میکنم عزیزم💋
0
1400/02/28
S .
انشاله باردار باشی
0
1400/02/28
سوال کننده
مرسی عزیز دلم
0
1400/02/28
سوال کننده
انشاالله🙏
0
1400/02/28
S .
مژگان جون بچه ات چیه ؟
0
1400/02/28
Z. M
من دقیقا همین اتفاق افتاد برام و فردا صبحش دیدم هاله افتاده و دوباره زدم باردار بودم.
0
1400/02/28
فرشته 🤰👶
انگار ادرار زیاد ریختی رنگ زرد گرفته فردا هم امتحان کن انشالله مثبتع ولی دو قطره بریز
0
1400/02/28
سوال کننده
وااای واقعا
0
1400/02/28
سوال کننده
من ۳ قطره ریختم
1
1400/02/28
نسترن ..
عزیزم خط تبخیره
0
1400/02/28
سوال کننده
خودمم فکر میکنم خط تبخیر باشه
0
1400/02/28
نسترن ..
ی روزیم نوبت ما میشه غصه نخور
0
1400/02/28
sara jafari
به نظرمنم مثبته
0
1400/02/28
sara jafari
صبح دوباره بزن
0
1400/02/28
نسترن ..
بچه ها الکی بهش امید ندین این خط تبخیره
0
1400/02/28
نسترن ..
من سه ساله بی بی میزنم موهام سفید شده تو بی بی چک
1
1400/02/28
sara jafari
اگرهم خط تبخیره انشاالله دفعه بعدکه زدی مثبت میشه
3
1400/02/28
sara jafari
به حق بی بی دوعالم تاسال دیگه این موقع نی نیت توبغلت باشه
1
1400/02/28
نسترن ..
ان شاءالله
0
1400/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
خرابه گلم یکی دیگه بزن
0
1400/02/28
نسترن ..
بچه ها مپ میتونم الان بی بی بزنم؟یت بزارم صب؟
0
1400/02/28
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
خط تبخیره
0
1400/02/28
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
میتونی
0
1400/02/28
سوال کننده
چند روز از موعدت گذشته؟
0
1400/02/28
سوال کننده
بزن انشاالله برای شما مثبت باشه
0
1400/02/28
s.s.s rad
این مارک بی بی چک عالیه،احتمال خطا نداره،برا منو ۵روز قبل از موعد نشون داد
0
1400/02/28
زهراا🤲خدایا شکرت
خط تبخیره
0
1400/02/28
rahill❤ ❤
اگ وندفو باشه مثبته تبخیر نداره این مارک
0
1400/02/28
zhina 💙
عزیزم فک کنم مثبت باشه
0
1400/02/28
سوال کننده
مارکس وندفو هست
0
1400/02/28
سوال کننده
انشاالله
0
1400/02/28
zhina 💙
من درست روز موعدم بی بی زدم این شکلی بود الان باغم خونه نیستم وگرنه حتما برات عکس میفرستادم
0
1400/02/28
zhina 💙
باور نمیکردم چون بعد 3 سال بی بیم مثبت شده بود بعد 3 روز تکرار کردم که پرنگتر شد
0
1400/02/28
سوال کننده
یعنی بعد از چند ساعت خط دومش افتاد برای شما هم؟
0
1400/02/28
🌺 goli🌺 ❇
عزیزم نمیخوام ناامیدت کنم
ولی من دقیقا چندین بار اینجوری شد واسم
و تبخیر بود
ولی من دقیقا چندین بار اینجوری شد واسم
و تبخیر بود
0
1400/02/28
سوال کننده
نه عزیزم نا امید نمیشم،خودمم میدونم خط تبخیره
0
1400/02/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
این مثبت گلم برامنم اولیش این شملی بود
0
1400/02/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
فردا بزن باز مطمعن شی
0
1400/02/29
سوال کننده
برای شما هم بعد چند ساعت این شکلی شد؟
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
این مارک اصلا خطا نداره ان شاءالله مثبته
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
قبلا هم برات پیش اومده
0
1400/02/29
سوال کننده
برام تا حالا اینجوری خط تبخیر ننداخته
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
خب ان شاءالله مثبته
0
1400/02/29
سوال کننده
این خیلی واضحه،دفعه های قبل خط تبخیرم به ای واضحی نبود
0
1400/02/29
سوال کننده
یه سوال،قبلش اقدام داشتم ممکنه برای اون باشه؟
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
فردا اول صبح هم بزن
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
یا ۲روز دیگه
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
نه بابا 😂😂
0
1400/02/29
سوال کننده
هر روز میزنم😂
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
پولت زیادی کرده😂
0
1400/02/29
سوال کننده
گفتم شاید واسه اون اینجوری شده😂😂
0
1400/02/29
سوال کننده
یه عالمه از دیجی کالا گرفتم😂
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
نه ان شاءالله بارداری بقیه بی بی چکاتم بفرستی برامن😂
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
😂😂😂
0
1400/02/29
سوال کننده
باشه عزیزم،دعا کن مثبت باشه،بعد از این همه سال خدا یه نگاهیم به من انداخته باشه
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
توکلت بخدا باشه خدا دقیقا دراوج ناامیدی بهت امیدمیده🥰
0
1400/02/29
سوال کننده
انشاالله من که دیگه بیخیال دکتر و اینا شدم دو سه ماهه،سپردم به خدا
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
ان شاءالله خدا یه حال توپی بهت بده🥰😍
0
1400/02/29
سوال کننده
انشاالله،همچنین به شما
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
فدات شم🥰
0
1400/02/29
سوال کننده
😘😘
0
1400/02/29
فاطمه سیرانی
انشالله ک مثبت باشه ولی ۱۰دقیقه ب بعد خط تبخیره واس منم بعد از ۱۰ دقیقه از شما هم پررنگتر میشد ولی منفی میشد.
0
1400/02/29
mahtab ...
منم دقیقا مثل همین رو دارم خط تبخیره جانم
0
1400/02/29
سوال کننده
باشه مرسی دوستای عزیزم😘😘😘
2
1400/02/29
ماه بانو مهری
بچها برا منم دقیقا اینجوری شد
صب بی بی زدم دیدم منفیه
انداختمش جلو آینه صورتشویی بعد عصری قبل اینکه شوهرم بیاد خواستم بندازمش دور دیدم دوتا خط افتاده
رفتم بیرون دوباره بی بی خریدم زدم دیدم مثبته😁😍😍😍😍
صب بی بی زدم دیدم منفیه
انداختمش جلو آینه صورتشویی بعد عصری قبل اینکه شوهرم بیاد خواستم بندازمش دور دیدم دوتا خط افتاده
رفتم بیرون دوباره بی بی خریدم زدم دیدم مثبته😁😍😍😍😍
0
1400/02/29
ماه بانو مهری
انشالله ک مثبته
0
1400/02/29
سوال کننده
انشاالله دعا کنید برام
1
1400/02/29
min@ m
ی یار دیکه تست بزن
0
1400/02/29
سوال کننده
باشه فردا صبح یا پس فردا میزنم
0
1400/02/29
❤ ❤
ب نظر من بارداری چون برای منم همین شد
0
1400/02/29
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
بیشتر به خط تبخیر میخوره
0
1400/02/29
راضیه~♡ ☆
من همه بی بی چکام اینطوری میشه منفی بهنظرم فقط تا۱۰ دقیقه بیوفته درسته
0
1400/02/29
سوال کننده
اره درسته
0
1400/02/29
elisa 🤰
بیبی چک برای من نشون نمیداد تا یه ماه رفتم ازمایش خون مثبت شد
0
1400/02/29
سوال کننده
واقعا
0
1400/02/29
پزشک اوما
سلام مجدد امتحان کنید اگر زیر ده دقیقه باشه معتبر است
0
1400/02/30
نجمه عرفانیان
سلام عزیزم ببحشید این خط پر رنگ بشه ولی خط تی رنگ نداشته باشه یعنی بارداری؟
من ده روز بعد از تخمک گداریم که دکتر گفته بود واسه نزدیکی بی بی چک گذاشتم همین در اومد
من ده روز بعد از تخمک گداریم که دکتر گفته بود واسه نزدیکی بی بی چک گذاشتم همین در اومد
0
1400/02/30
سوال کننده
عکسش و بفرست
0
1400/02/30
نجمه عرفانیان

این واسه یک هفته پیشه
0
1400/02/30
نجمه عرفانیان
عکس فرستادم واسه یک هفته پیشه
0
1400/02/30
نجمه عرفانیان
همون دقیقه اول پر رنگ شد این بعد از یک هفته کمی رنگش رفته
یعنی ممکنه باردار باشم؟
یعنی ممکنه باردار باشم؟
0
1400/02/30
فاطیما احمدی
سلام خط تبخیره
0
1400/02/30
نجمه عرفانیان
یعنی چی؟ دوباره باید تست کنم؟
0
1400/02/30
فاطیما احمدی
یعنی وقتی بیبی چکی میزنی که همون اول خطی نداره بعد چند ساعت یه خط مثل سایه و بیرنگ بیفته اون خط تبخیره
0
1400/02/30
فاطیما احمدی
گاهی میشه که بعضیا اشتبه فکر میکنن که باردارن
0
1400/02/30
نجمه عرفانیان
مرسی عزیزم لطف کردید ❤
0
1400/02/30
فاطیما احمدی
خواهش گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1523

