سلام دکتر اوما روزتون بخیر، من اخرین پریودم ۴ اردیبهشت بوده،روز موعدم ۲ خرداد آز دادم و بتام ۶۰ بود و دیگه تکرار نکردم تا به امروز که ۷۰۲۰ شده، دیروز هم وقت دکترم بود ساک رو رویت کردن، میخوام بدونم روند رشدش نرمال هست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



661
1400/03/12










