داروهای سرماخوردگی در دوران شیردهی
سلام ببخشید دوروزه ابریزش بینی و خارش گلو وسرفه خشک دارم
چون شیرمیدم چه دارویی بخورم البته بچم هم سرما خورده که ازیترو و پلارژین میخوره
ممنون
ممکنه بعد از تزریق hcg تخمک ازاد نشه؟
سلام به دکتر عزیز و همه اومایی ها
من از سوم سیکل تا ۷سیکل روزی ۲ تا لتروزول خوردم
روز ۱۲ سیکل سونو دادم دکتر گفت یه فولیکول ۱۴ داری یه ۱۷ بعد که سونو تموم شد برام میخواست دارو بنویسه گفت فولیکولت ۱۹ بود که من گفتم اشتباه میکنین به من گفتین ۱۷ که گفتن یه ۱۹ هم اونور داشتی حالا کدوم ور داشتم و خدا میدونه
من همون روز ۱۲ سیکل دو تا امپول hcg ۵۰۰۰ زدم
امروز روز ۱۴ سیکل که ۴۸ ساعت از تزریق امپول گذشته سونو دادم جوابی که بهم داده اصلا با سونویی که خود دکتر انجام داد خیلی متفاوته
دکتر سونوگراف هم گفتن نمیدونم تخمک ازاد کردی یا نه
امکانش هست بعد دو تا امپول تخمکی ازاد نشه؟؟
شیر خشک به نوزاد چه جوری بدم؟
سلام دخترم ۳ماه ۲۶ روزش الان نزدیک ۲۰ روزه بهش شیر خشک میدم چون شیرم خیلی کم بود اصلا سیرش نمیکرد اول از آپتامیل استفاده کردم خیلی خوب بود بعد گفتن بیا گیگوز بده دادم گیگوز هر روز شکمش کار میکرد خواستم بدونم یعنی بهش نمیسازه شیر گیگوز؟
لکه بینی همراه با لخته سیاه رنگ
سلام بر خانم دکتر و دوستان اومایی
هفته پیش همزمان با شروع پریودیم امیکرون گرفتم و باید روز ۷ یا ۸ دیگه خیلی کم میشد و کم کم قطع میشد اما مثل روز ۴ پریودی ام همونطور ازم میاد اما لکه های بزرگ و سیاه همراه لخته می بینم علت چیه؟ کسی اینطور بوده؟ استرس گرفتم و ترسیدم
جفت قدامی و تست آمنیو سنتز
سلام دکتر جان
امروز رفتم واسه تست آمنیو سنتز
دکتر گفت جفت قدامیه و سوزن باید از جفت رد شه تا به مایع برسه
از اینکه سوزن به جفت بخوره ترسیدم و تست ندادم
خواستم با شما مشورت کنم آیا جفت قدامی خطر سقط را بیشتر میکنه؟
سلام دوستان تبریزی. کسی دکتر افسانه جواهری پور رو میشناسه؟
میخواستم بدونم برای نازایی چطور هست؟
اگه کسی کار انلاین خوب میخواد بیاد
سلام بچه ها یه کار انلاین خوب سراغ دارم واستون که درآمدش واستون خیلی خوبه خواستید بگین همراهی کنم
کرونا در بارداری هفته 13
سلام پزشک محترم وقتتون بخیر
من کرونا امیکرون گرفتم وحالم خیلی بده تب و لرز میکنم و بدن درد شدیدی دارم به حدی حالم بده از دیشب نتونستم بخوابم توروخدا راهنماییم کنید چیکار کنم بهتر شم و چه دارویی میتونم استفاده کنم حالم اصلا خوب نیست 🙏
ابریزش بینی و سرفه کودک ۱۷ ماهه
سلام روز خوش دکتر جان پسرم دیروز تو حیاط یکم اب بازی کرد امروز بیدار شده یکم آبریزش بینی و تک سرفه و عطسه داره چی میتونم بهش بدم ک بدتر نشه؟
مامانا واکسن ۱۸ ماهگی 😱😱😱
مامانایی که واکسن ۱۸ ماهگی بچهاشون زدن بیان بگن چطور بوده؟؟من دوشنبه پسرم واکسن داره از اونجایی که خیلیا گفتن سخته و وحشتناک خیلی میترسم.جوری استرس دارم که وقتی بهش فکر میکنم تپش قلب میگیرم توروخدا راهنمایی کنید
طول سرویکس و سونوی واژینال
سلام وقتتون بخیر من هفته ۳۰بارداری هستم و طول سرویکسم کوتاهه ولی سرکلاژ نکردم و استراحت هستم
این چند بار طول سرویکس رو به صورت سونو واژینال انجام دادم اخرین بار ۲۵هفته ۲۴بود
خواستم بدونم اگر دوباره توی این هفته یا هفته اینده بخوام سونو بدم باید سونو شکمی بدم یا واژینال .سونو واژینال توی ۳ماهه سوم خطرناکه؟
و اینکه من دیشب چنباری انقباض داشتم منظم نبود ولی بیشتر از قبل تکرار شد که امروز رفع شده و ندارم.فقط یکم گودی کمرم درد میکنه.خواستم برم بیمارستان ولی ترسیدم معاینه کنن یا سونو واژینال انجام بدن.اگر خواستن انجام بدن خطرناکه.کمی حس فشار روی مقعد دارم ولی دیگه انقباض و سفت شدن شکم ندارم حرکات جنین هم خوب و زیاده مثل قبل.
هر شب شیاف پرژسترون ۴۰۰و هر هفته پرلوتون میزنم.
زدن کره پاستوریزه به فرنی و حریره بادام مجاز هست؟
میخواستم بدونم میشه به فرنی نوزاد ۵ و نیم ماهم کره اضافه کنم؟البته حساسیت به پروتئین گاوی هم داره
بالا بودن عدد pApp-A در غربالگری
سلام خانم دکتر
سلام دوستان
خانم دکتر من قبلا عکس غربالگری سونو ان تی رو فرستادم برا شما که گفتید این عددpapp بالا هست حتما به دکترم مراجعه کنم که منم رفتم پیش دکترم ایشون گفت که نه عدد بالا نیست خوبه همه چیز ولی داخل اوما یه تایپیک دیدم که اون عدد مشکل داشته براشون که مغز جنین دکتر گفته مشکل داره از وقتی این تایپیک رو دیدم استرس دارم نکنه برا منم اینجوری باشه 😢😢😢😢
سلام دکترجان پلی هیدرامینوس خطری داره؟
دکترجان این سونو مال امروزه سونوی پیگیری که پایین برگه نوشته نگرانم کرده هرچیم ازسونولوژیست پرسیدم جوابمونداد،آیاضرری واسه بچه داره؟بقیه مواردسونونرمالن؟
ایا این ضایعه زگیل تناسلیه؟
دکتر اوما سلام من امروز بعد اسفاده از پود مو بر متوجه این ضایعه شدم ممکن زگیل باشه؟
پایین بودن کیسه آب هفته ۱۴
سلام خانم دکتر عزیز اوما، من دیروز ترشح زیاد داشتم و رفتم سونو چون فکر کردم خدایی نکرده نشتی کیسه هست، نرمال بود وضعیت مایع امونیوتیک میخواستم بدونم نگران نباشم دیگه ؟ بعد از اون هم ترشحاتم نرمال شده ولی باز از هفته قبل بیشتره، فقط دیروز صبح خیلی زیاد بود واقعا ترسناک بود
و اینکه جفتم بالا اومده بود و فوندولترال شده بود، اما دکتر سونو گفت کیسه آب ت خیلی خیلی پایینه، اینکه کیسه آبم پایینه خطرناک نیست؟ نگران نشدم دقیقا زیر دلم بود خیلی پایین
ضربه خوردن به شکم در ماه هشتم
سلام .وقت بخیر خانم دکتر
خواهرزادم اومد پیشم بشینه با ذوق اومد سمتم با زانوش محکم ضربه خورد به سمت چپ شکمم.خیلی دردم گرفت و هنوز فکر میکنم درد میکنه.خیلی نگرانم.
نیازه برم بیمارستان برای معاینه؟ممکنه به جنین آسیب رسیده باشه؟
چه علائمی داشتم سریع مراجعه کنم؟
البته تکون خوردناش خوبه
من کلا همش فوبیا دارم با نحوه خوابیدنم حتی آسیب بزنم به جنین.به پهلوی چپ میخوابم.اما فکر میکنم به دست و پاش آسیب میرسونم
ممنون میشم راهنمایی کنید
چرا زایمان نمیکنم
سلام خانما
رفتم تو ماه دهم چیکار کنم دیگه پیاده روی اینا میکنم کپسول گل مغربی هم میزارم ولی درد ندارم
خسته شدم دیگه
خونریزی کم در ۱۴سیکل
سلام خانم دکتر من ماه پیش هیستروسکوپی شدم و مشکلی نداشتم..سرموقع پریود شدم این ماه اوایلش پریودیم کم بود و بعدشم زیاد شد و تقریبا تا ده روز خونریزی شدم ولی شدتش روزای اخر کم میشد..دکتر باز برام لتروزول از سوم تا هفتم و ۷و ۸و ۹پریودیم هم سینال تجویز کردم و سونو هم چهارشنبه شدم گفت فقط فولی سه تا داری ک یکیش خوبه ..امپول hcgتجویز کرد ک گیرم نیومد ،دکتر جان من امروز ۱۴پریودم هست و طبق اونا تخمک گذاریم رفتم دستشویی بعد از شستن خودمو تمیز کرد و خون دیدم ..علتش چی میتونه باشه و آیا میتونم اقدام کنم امشب یا نه؟
سوزش شدید سر دل و معده
سلام
هفته ۳۷ هستم
خیلی سوزش سردل و معده دارم
به نظرتون طبیعیه؟




