Ooma

داروهای سرماخوردگی در دوران شیردهی

سلام ببخشید دوروزه ابریزش بینی و خارش گلو وسرفه خشک دارم
چون شیرمیدم چه دارویی بخورم البته بچم هم سرما خورده که ازیترو و پلارژین میخوره
ممنون

3 پاسخ 257 بازدید


ممکنه بعد از تزریق hcg تخمک ازاد نشه؟

سلام به دکتر عزیز و همه اومایی ها
من از سوم سیکل تا ۷سیکل روزی ۲ تا لتروزول خوردم
روز ۱۲ سیکل سونو دادم دکتر گفت یه فولیکول ۱۴ داری یه ۱۷ بعد که سونو تموم شد برام میخواست دارو بنویسه گفت فولیکولت ۱۹ بود که من گفتم اشتباه میکنین به من گفتین ۱۷ که گفتن یه ۱۹ هم اونور داشتی حالا کدوم ور داشتم و خدا میدونه
من همون روز ۱۲ سیکل دو تا امپول hcg ۵۰۰۰ زدم
امروز روز ۱۴ سیکل که ۴۸ ساعت از تزریق امپول گذشته سونو دادم جوابی که بهم داده اصلا با سونویی که خود دکتر انجام داد خیلی متفاوته
دکتر سونوگراف هم گفتن نمیدونم تخمک ازاد کردی یا نه
امکانش هست بعد دو تا امپول تخمکی ازاد نشه؟؟

35 پاسخ 647 بازدید


شیر خشک به نوزاد چه جوری بدم؟

سلام دخترم ۳ماه ۲۶ روزش الان نزدیک ۲۰ روزه بهش شیر خشک میدم چون شیرم خیلی کم بود اصلا سیرش نمیکرد اول از آپتامیل استفاده کردم خیلی خوب بود بعد گفتن بیا گیگوز بده دادم گیگوز هر روز شکمش کار میکرد خواستم بدونم یعنی بهش نمیسازه شیر گیگوز؟

3 پاسخ 434 بازدید


لکه بینی همراه با لخته سیاه رنگ

سلام بر خانم دکتر و دوستان اومایی
هفته پیش همزمان با شروع پریودیم امیکرون گرفتم و باید روز ۷ یا ۸ دیگه خیلی کم میشد و کم کم قطع میشد اما مثل روز ۴ پریودی ام همونطور ازم میاد اما لکه های بزرگ و سیاه همراه لخته می بینم علت چیه؟ کسی اینطور بوده؟ استرس گرفتم و ترسیدم

13 پاسخ 681 بازدید


جفت قدامی و تست آمنیو سنتز

سلام دکتر جان
امروز رفتم واسه تست آمنیو سنتز
دکتر گفت جفت قدامیه و سوزن باید از جفت رد شه تا به مایع برسه
از اینکه سوزن به جفت بخوره ترسیدم و تست ندادم
خواستم با شما مشورت کنم آیا جفت قدامی خطر سقط را بیشتر میکنه؟

12 پاسخ 821 بازدید


سلام دوستان تبریزی. کسی دکتر افسانه جواهری پور رو میشناسه؟

میخواستم بدونم برای نازایی چطور هست؟

19 پاسخ 323 بازدید


اگه کسی کار انلاین خوب میخواد بیاد

سلام بچه ها یه کار انلاین خوب سراغ دارم واستون که درآمدش واستون خیلی خوبه خواستید بگین همراهی کنم

بدون پاسخ 766 بازدید


کرونا در بارداری هفته 13

سلام پزشک محترم وقتتون بخیر
من کرونا امیکرون گرفتم وحالم خیلی بده تب و لرز میکنم و بدن درد شدیدی دارم به حدی حالم بده از دیشب نتونستم بخوابم توروخدا راهنماییم کنید چیکار کنم بهتر شم و چه دارویی میتونم استفاده کنم حالم اصلا خوب نیست 🙏

64 پاسخ 804 بازدید


ابریزش بینی و سرفه کودک ۱۷ ماهه

سلام روز خوش دکتر جان پسرم دیروز تو حیاط یکم اب بازی کرد امروز بیدار شده یکم آبریزش بینی و تک سرفه و عطسه داره چی میتونم بهش بدم ک بدتر نشه؟

47 پاسخ 443 بازدید


مامانا واکسن ۱۸ ماهگی 😱😱😱

مامانایی که واکسن ۱۸ ماهگی بچهاشون زدن بیان بگن چطور بوده؟؟من دوشنبه پسرم واکسن داره از اونجایی که خیلیا گفتن سخته و وحشتناک خیلی میترسم.جوری استرس دارم که وقتی بهش فکر میکنم تپش قلب میگیرم توروخدا راهنمایی کنید

87 پاسخ 8,279 بازدید


طول سرویکس و سونوی واژینال

سلام وقتتون بخیر من هفته ۳۰بارداری هستم و طول سرویکسم کوتاهه ولی سرکلاژ نکردم و استراحت هستم
این چند بار طول سرویکس رو به صورت سونو واژینال انجام دادم اخرین بار ۲۵هفته ۲۴بود
خواستم بدونم اگر دوباره توی این هفته یا هفته اینده بخوام سونو بدم باید سونو شکمی بدم یا واژینال .سونو واژینال توی ۳ماهه سوم خطرناکه؟
و اینکه من دیشب چنباری انقباض داشتم منظم نبود ولی بیشتر از قبل تکرار شد که امروز رفع شده و ندارم.فقط یکم گودی کمرم درد میکنه.خواستم برم بیمارستان ولی ترسیدم معاینه کنن یا سونو واژینال انجام بدن.اگر خواستن انجام بدن خطرناکه.کمی حس فشار روی مقعد دارم ولی دیگه انقباض و سفت شدن شکم ندارم حرکات جنین هم خوب و زیاده مثل قبل.
هر شب شیاف پرژسترون ۴۰۰و هر هفته پرلوتون میزنم.

25 پاسخ 656 بازدید


زدن کره پاستوریزه به فرنی و حریره بادام مجاز هست؟

میخواستم بدونم میشه به فرنی نوزاد ۵ و نیم ماهم کره اضافه کنم؟البته حساسیت به پروتئین گاوی هم داره

14 پاسخ 343 بازدید


بالا بودن عدد pApp-A در غربالگری

سلام خانم دکتر
سلام دوستان
خانم دکتر من قبلا عکس غربالگری سونو ان تی رو فرستادم برا شما که گفتید این عددpapp بالا هست حتما به دکترم مراجعه کنم که منم رفتم پیش دکترم ایشون گفت که نه عدد بالا نیست خوبه همه چیز ولی داخل اوما یه تایپیک دیدم که اون عدد مشکل داشته براشون که مغز جنین دکتر گفته مشکل داره از وقتی این تایپیک رو دیدم استرس دارم نکنه برا منم اینجوری باشه 😢😢😢😢

9 پاسخ 7,047 بازدید


سلام دکترجان پلی هیدرامینوس خطری داره؟

دکترجان این سونو مال امروزه سونوی پیگیری که پایین برگه نوشته نگرانم کرده هرچیم ازسونولوژیست پرسیدم جوابمونداد،آیاضرری واسه بچه داره؟بقیه مواردسونونرمالن؟

15 پاسخ 518 بازدید


ایا این ضایعه زگیل تناسلیه؟

دکتر اوما سلام من امروز بعد اسفاده از پود مو بر متوجه این ضایعه شدم ممکن زگیل باشه؟

34 پاسخ 918 بازدید


پایین بودن کیسه آب هفته ۱۴

سلام خانم دکتر عزیز اوما، من دیروز ترشح زیاد داشتم و رفتم سونو چون فکر کردم خدایی نکرده نشتی کیسه هست، نرمال بود وضعیت مایع امونیوتیک میخواستم بدونم نگران نباشم دیگه ؟ بعد از اون هم ترشحاتم نرمال شده ولی باز از هفته قبل بیشتره، فقط دیروز صبح خیلی زیاد بود واقعا ترسناک بود
و اینکه جفتم بالا اومده بود و فوندولترال شده بود، اما دکتر سونو گفت کیسه آب ت خیلی خیلی پایینه، اینکه کیسه آبم پایینه خطرناک نیست؟ نگران نشدم دقیقا زیر دلم بود خیلی پایین

9 پاسخ 507 بازدید


ضربه خوردن به شکم در ماه هشتم

سلام .وقت بخیر خانم دکتر
خواهرزادم اومد پیشم بشینه با ذوق اومد سمتم با زانوش محکم ضربه خورد به سمت چپ شکمم.خیلی دردم گرفت و هنوز فکر میکنم درد میکنه.خیلی نگرانم.
نیازه برم بیمارستان برای معاینه؟ممکنه به جنین آسیب رسیده باشه؟
چه علائمی داشتم سریع مراجعه کنم؟
البته تکون خوردناش خوبه
من کلا همش فوبیا دارم با نحوه خوابیدنم حتی آسیب بزنم به جنین.به پهلوی چپ میخوابم.اما فکر میکنم به دست و پاش آسیب میرسونم
ممنون میشم راهنمایی کنید

33 پاسخ 4,934 بازدید


چرا زایمان نمیکنم

سلام خانما
رفتم تو ماه دهم چیکار کنم دیگه پیاده روی اینا میکنم کپسول گل مغربی هم میزارم ولی درد ندارم
خسته شدم دیگه

52 پاسخ 1,150 بازدید


خونریزی کم در ۱۴سیکل

سلام خانم دکتر من ماه پیش هیستروسکوپی شدم و مشکلی نداشتم..سرموقع پریود شدم این ماه اوایلش‌ پریودیم کم بود و بعدشم زیاد شد و تقریبا تا ده روز خونریزی شدم ولی شدتش‌ روزای اخر کم میشد..دکتر باز برام لتروزول از سوم تا هفتم و ۷و ۸و ۹پریودیم هم سینال تجویز‌ کردم و سونو هم چهارشنبه شدم گفت فقط فولی‌ سه تا داری ک یکیش خوبه ..امپول hcgتجویز کرد ک گیرم نیومد ،دکتر جان من امروز ۱۴پریودم‌ هست‌ و طبق‌ اونا تخمک‌ گذاریم‌ رفتم دستشویی بعد از شستن خودمو‌ تمیز کرد و خون دیدم‌ ..علتش‌ چی میتونه باشه و آیا میتونم اقدام کنم امشب یا نه؟

8 پاسخ 306 بازدید


سوزش شدید سر دل و معده

سلام
هفته ۳۷ هستم
خیلی سوزش سردل و معده دارم
به نظرتون طبیعیه؟

17 پاسخ 438 بازدید