نتیجه اش خوبه. فقط مراقب باش رعایت کن که به مقادیر لب مرز نزدیک نشی.
قندت خوبه
فقط رعایت کن که یک وقت بالا نره
ادرارت سوزش نداری ؟
چون یک مقدار بالا هست
باید بین ۴تا۱۱ باشه شما ۱۳ هستی
سلام عزیزم نه سوزش ادرار ندارم
خداروشکر ک قندم خوبه خیلی استرسشو داشتم
من ی مقدار دفع پروتیین داشتم قبلا نمیدونم الان وضعیتش چطوره هنوز پیش دکترم نرفتم