سلام ممنون میشم اگر استفاده کردین و راضی بودین و ت بارداری هم ضرر نداشته باشه بهم معرفی کنید چون استراحت مطلقم از ژیلت و این چیزا نمیتونم استفاده کنم
پرسش (1401/07/15):
بهترین موبر برای تمیز کردن بیکینی و زیر بغل دوران بارداری
1282
41
1401/07/15
سوال کننده
2
1401/07/15
f mohamadi
موبر تو دوران بارداری مجاز نیست
فقط ژیلت
سرکلاژ کردی؟
منم استراحت مطلق بودم اما ژیلت میزدم سریع
فقط ژیلت
سرکلاژ کردی؟
منم استراحت مطلق بودم اما ژیلت میزدم سریع
1
1401/07/15
مامانی مامان
سلام گلم پودر بهداشتی سنتی زرنیخ دار بگیر عالیه بدنت خوشبو میشه هیچ ضرری هم نداره .اگرم کسی رو میشناسی که خودش درست میکنه چه بهتر
2
1401/07/15
فاطمه 🤍
من استراحت مطلق بودم کارموباژیلت راه مینداختم هیچی ژیلت نمیشه
2
1401/07/15
الهه♡
من کلا پودر استفاده ميکردم دکترم نگفت ضرر داره
0
1401/07/15
sara jafari
من فقط پودر موبر
0
1401/07/15
فریبا Barao
من پودر استفاده میکنم ژلت باید دو. روزی استفاده کنی
0
1401/07/15
سوال کننده
نه جفتم سرراهی هست با کوچکترین حرکت و یا فشار خونربزی میکنم حتی غذامم خوابیده میخورم
ژیلت خیلی سخته🥺
ژیلت خیلی سخته🥺
2
1401/07/15
سوال کننده
سلام عزیزم نمیدونم اینیکه میگین چی هست ولی اگر منظورتون نورا هست یا همون واجبی دارم اصلشو از شهرستان آوردن عالیه ولی نمیدونم میشه ت بارداری استفاده کرد یا نه
0
1401/07/15
سوال کننده
آخه خیلی سخته نمیشه خیلی فشار بهم میاد میترسم دوباره خونریزی شم
0
1401/07/15
سوال کننده
چه پودری همون واجبی یا دپی ؟
ضرر نداره ت بارداری
ضرر نداره ت بارداری
0
1401/07/15
سوال کننده
آره ژیلت خلی سخته همش باید ب ژیلت شی ک برامن ممکن نیست
0
1401/07/15
سوال کننده
پودر چی استفاده کردین شما و پرسیدین ک ضرر نداشته باشه
1
1401/07/15
Leyla _O
عزیزممن چه بارداری اول و چه الان واسه بکینی از موبر دپی مناسب پوستهای حساس استفاده کردم خداروشکر مشکلی نبوده و دکترمم مصرفشو منع نکرده
0
1401/07/15
سوال کننده
واقعا پس ضرر نداشته باشه خیلی خوبه ممنون گلم
0
1401/07/15
الی🌟 🧑🍼
عزیزم اصلا اصلا اصلا به جز ژیلت هیچ چیز دیگه ای توی بارداری استفاده نکن خیلی خطر داره
0
1401/07/15
سهیلا .
سلام خانم ها
بالاخره نفهمیدم موبر ضرر داره یا نه؟
بالاخره نفهمیدم موبر ضرر داره یا نه؟
0
1401/07/15
سهیلا .
من موبر استفاده میکردم نگران شدم
0
1401/07/15
سوال کننده
دقیقا منم متوجه نشدم کاش اونایی ک میگن ضرر داره بهمون بگن ک دکتر گفته بهشون یا نه
ولی میدونم نباید هر چیزی خودسر استفاده گرد چون ممکن از طریق پوست جذب و ممکن آسیب برسونه
ولی میدونم نباید هر چیزی خودسر استفاده گرد چون ممکن از طریق پوست جذب و ممکن آسیب برسونه
0
1401/07/15
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
سلام.من دپی استفاده میکردم و مشکلی هم نبود.حالا شما از دکترتون بپرسین
0
1401/07/15
سوال کننده
سلام گلم چندروز مرخص شدم از بیمارستان فعلا تا چند وقت نمیتونم برم دکتر شمارشونم ندارم
نزدیک ۲۰روزی بستری بودم همسرم جواب آزمایشامو میبره اینو روش نمیشه بپرسه
نزدیک ۲۰روزی بستری بودم همسرم جواب آزمایشامو میبره اینو روش نمیشه بپرسه
0
1401/07/15
سارا کیانی
من آیسان زدم خوب بود
0
1401/07/15
😍 🥰😍
ژیلیت خیلی سخته.برا منم سوال بود راه دیگه هست.من از الان نمیتونم خیلی سخته برام
1
1401/07/15
محدثه S.M
خانوما من خودم از دکترم سوال کردم گفته پودر موبر ضرری نداره.
0
1401/07/16
مامانی مامان
درسته همون اگر دارین استفاده کنید .اتفاقا دکتر منم گفت از تیغ و ژیلت مخصوصا اواخر بارداری اصلا استفاده نکنم . اما پودر بهداشتی زرنیخ دار بهترینه .حتی عفونت های جزئی رو هم برطرف میکنه .پس با خیال راحت استفاده کن .من تو کل بارداریم با اینکه پر خطر بودم استفاده کردم خداروشکر مشکلی هم نداشتم
0
1401/07/16
فریبا Barao
دپی دکترم میگه مشگلی نداره
1
1401/07/22
سوال کننده
رفتم دکتر گفت فقط ژیلت استفاده کنم پودر و موبر ت بارداری خوب نیست 🥴
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




