تفسیر ازمایش اسپرم همسرم
سلام خانمها و خانم دکتر این ازمایش اسپرم همسرمه میشه هرکی بلده بگه ازمایشش چطوره؟؟؟
با سپاس از همگی و خانم دکتر عزیز
بارداری دوقلو و مبتلا به دیابت بارداری.
سلام دکترجان.من دوقلو باردار هستم و دیابت بارداری دارم که انسولین میزنم و تیم اما دایت هم به من رژیم دادن.۲۹ هفته و یک روز هستم.دو روز قبل سونو وزن رفتم که دخترم۱۳۰۰ و پسرم ۱۲۰۰ بودن.دکترم ۶تا آمپول بتامتازون دادن که سه تا روز پنجشنبه و سه تا رو جمعه زدم.بعد از تزریق قند ها بالا رفت.حرکات خوب بود اما گاهی زیردلم درد میگرفت و خوب میشد با تغییر پوزیشن که دکترم گفتن نوار قلب جنین بگیر که اونم گرفتم و خوب بود.بخاطر قندم که دوباره رفته بالا استرس دارم.من باید چیکار کنم که این دوتا زود به دنیا نیان؟ و از چند هفتگی به دنیا بیان مشکلی نیست و زنده میمونن؟چیکار کنم که بعد به دنیا اومدنشون مشکل افت قند و... نداشته باشن.خیلی نگران و سردرگمم.
خیلی ممنونم از توجه شما🌹
روز دقیق تخمک گذاری با کیت
خانم دکتر میشه بفرمایید از زمانی که کبت دوخط پررنگ میشه چقدر فبل یا بعدش تخمک آزاد میشه؟ من میخوام روز تخمک گذاری اقدام کنم روز دقیقشو نمیدونم.پریودام منظم و ۲۸ روزه هست
ول کردن سینه و دادن شیر خشک
سلام من بچه ام دو ماه و بیست و دو روزشه شیر خودم و میدادم اطرافیان گفتن چرا بچه ات چاق نشده یکم شیر خشک دادم الان سینه امو چند روزه نمیگیره در صورتیکه سینه هام پر از شیره چیکار کنم دوباره بگیره خیلی گریه میکنه
دونه های ریز و قرمز در پا نوزاد
سلام خستع نباشید دخترم دیروز و دیشب کلا تب داشت بعد دونه های قرمز روی باسنش و پاهاش بود ولی انگار الان بیشتر شدن دلیلش چی میتونه باشه؟ شیرخودمو میخوره من غذای جدیدی نخوردم ک بگم برا غذاسمیشه راهنمایی کنین نگرانم
تفسیر ازمایش ادرار .
سلام دکتر عزیز به توصیه شما ازمایشم رو تکرار کردم . لطفاً وضعیتم رو شرح دهید.
آیا استفاده از پودر بهداشتی در بارداری مضر است؟؟؟
سلام وقت بخیر میخاستم بدونم میتونم از پودر بهداشتی استفاده کنم پایین تنه و روی شکم . بهتر برای اپلاسیون از چی استفاده کنیم . ببخشید واقعا بی تجربه هستم و نمیدونم چی خوبه چی بده
رفع حساسیت به پروتئین گاوی در شیرخوار
سلام دکتر جان.سوالم این هست که پسر من قبلا حتی با خوردن یه تکه بیسکوییت تو مدفوعش خون دیده بودم و تا چند روز پیش دیگه لبنیات و گوشت گاو رو مصرف نمیکردم.تا چند روز پیش دوباره یه تکه کوچیک از همون بیسکوییت خوردم و علائم آلرژی رو ندیدم دیگه.میخواستم ببینم ممکنه برطرف شده باشه؟یعنی اگر حساسیت هنوز باشه با همون تکه کوچیک خودش رو نشون میده یا اگر بیشتر مصرف کنم مشخص میشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
خورشید جان عزیزم هستی... این پیامک برا من اومده چیکار کنم حالا
عزیزم تو اون لینکی که دادی رفتم و ثبت نام کردم. پیامک اومده برام و نوشته مدارک رو پرینت بگیرین بفرستین قم... آره درسته یا نه... چیکار باید بکنم
تعداد شیاف پروژسترون و تاثیر آن
سلام خانم دکتر من از هفته ۶ لکه بینی داشتم و هفته ۸ خونریزی کوچیکی کردم که دکترم روزانه ۲تا شیاف برام تجویز کردن الان دیگه خداروشکر لکه بینی قطع شده اما چون قبلا سقط داشتم هنوز شیاف رو استفاده می کنم
برای سونو آنومالی که رفتم جنسیت بچه را پسر زده سوال من اینه آیا تعداد شیاف ها رومیشه کم کرد چون شنیدم شیاف پروژسترون روی بچه های پسر تاثیرات خوبی نداره آیا این مطلب درسته؟تا کی باید شیافها رو ادامه بدم تعدادش به نظر شما معقوله؟
تعداد دفع نوزاد سه ماهه
با سلام خدمت پزشک اوما ..ببخشید من دخترم از دیروز تا الان فقد یه بار دفع داشته اونم دیروز بوده ..دیشبم موقع خواب یکم گریه کرد ..و وقتی خواب بود با جیغ از خواب بیدار شد 🥺🥺میشه راهنماییم کنین چیکار کنم ؟
این بی بی چک رو ببینید
سلام. خانما این بی بی چک رو دیروز گذاشتم یه هفته مونده به موعدم.یه هاله خیلی کمرنگ انداخت زیر دو دقیقه.تو عکس زیاد مشخص نیست ولی خودم هالشو میبینم.
حتی خشک که شد اب ریختم روش ولی هنوز هاله مونده.بی بی چکم مارک روژان هست.یعنی ممنکه باردارباشم😢؟
تاخیردرپریود و اطمینان ازباردارنبودن
سلام خانم دکترعزیز من ازیکسالگی پسرم دقیق سرتاریخ پریودمیشدم این ماه چهارروز ازموعد پریودم گذشته دیشب بی بی چک مارک مدیکورزدم که منفی شد تاچندروزتاخیر در پریودی نیازبه پیگیری نداره؟نیازی نیس داروی خاصی مصرف کنم؟ ممنون
هیچ علائمی ندارم تو ۱۷هفته این عادیه
سلام دکتر اوما ومامانهای عزیزمن الان ۱۷هفته و۳روزم هست الان دو روزه سینه هام شله سنگینی قبل رو نداره شنبه قراره برم آنومالی تا الان همه چی ان تی وسونوی قلب خوب بوده ولی میترسم چون یه سقط تو ۸هفته بخاطر مشکل قلب داشتم می ترسم کسی مثل من هست الان .هیچ حس نمیکنم نه نبض نه تپش نه تهوع نه دل درد نه کمر درد نه هیچچچچچ
ترمیم شکستگی دندان در بارداری
سلام.
قسمت داخلی دندون آسیای من ترک خورد و لق شد. نمیتونم چیزی با اون سمت بخورم و به سرما و گرما خیلی حساس شده. من کی میتونم برای درمانش به دندانپزشک مراجعه کنم؟ درمان موقتی هست که نخوان از آمپول بی حسی استفاده کنن؟ تا کی استفاده از امپول بی حسی برای جنین مضره؟ کلا چکار باید بکنم طوری نیست که بگم سر کنم باهاش تا ۹ ماه دیگه 😣
سلام پزشک عزیز .تفسیر سونو آنومالی لطفا
لطف کنید این سونو رو تفسیرکنبد ممنونم
قرص اسیدفولیک ۱میلی یا ۵میلی
با سلام خدمت پزشک اوما من ۳۶سالمه و دوتا سقط یکی تو ۵هفته ویکی خارج رحم داشتم اسید فولیک چه دوزی بخورم و اینکه ریزش شدید مو دارم میشه قرص b6سیستین بخورم یا آمپول بیوتین دیپنتین هفته ای یکی بزنم؟
داروهای سرماخوردگی در دوران شیردهی
سلام ببخشید دوروزه ابریزش بینی و خارش گلو وسرفه خشک دارم
چون شیرمیدم چه دارویی بخورم البته بچم هم سرما خورده که ازیترو و پلارژین میخوره
ممنون
ممکنه بعد از تزریق hcg تخمک ازاد نشه؟
سلام به دکتر عزیز و همه اومایی ها
من از سوم سیکل تا ۷سیکل روزی ۲ تا لتروزول خوردم
روز ۱۲ سیکل سونو دادم دکتر گفت یه فولیکول ۱۴ داری یه ۱۷ بعد که سونو تموم شد برام میخواست دارو بنویسه گفت فولیکولت ۱۹ بود که من گفتم اشتباه میکنین به من گفتین ۱۷ که گفتن یه ۱۹ هم اونور داشتی حالا کدوم ور داشتم و خدا میدونه
من همون روز ۱۲ سیکل دو تا امپول hcg ۵۰۰۰ زدم
امروز روز ۱۴ سیکل که ۴۸ ساعت از تزریق امپول گذشته سونو دادم جوابی که بهم داده اصلا با سونویی که خود دکتر انجام داد خیلی متفاوته
دکتر سونوگراف هم گفتن نمیدونم تخمک ازاد کردی یا نه
امکانش هست بعد دو تا امپول تخمکی ازاد نشه؟؟
شیر خشک به نوزاد چه جوری بدم؟
سلام دخترم ۳ماه ۲۶ روزش الان نزدیک ۲۰ روزه بهش شیر خشک میدم چون شیرم خیلی کم بود اصلا سیرش نمیکرد اول از آپتامیل استفاده کردم خیلی خوب بود بعد گفتن بیا گیگوز بده دادم گیگوز هر روز شکمش کار میکرد خواستم بدونم یعنی بهش نمیسازه شیر گیگوز؟




