باسلام خدمت خانم دکتر عزیز و اومایی های محترم
الان ک نوزده روزه از سقطم میگذره دیروز حال روحیم خیلی بد بود و یه جوری حالت درد پریودی داشتم و ازم یه ترشح مثل سفیده ی تخم مرغ ولی کمی کرم رنگ اومد، و امروز هم یکم سمت راست پایین شکمم تیر میکشه یه لحظه تیر میکشه و ول میکنه، از چی میتونه باشه؟؟ سه روزه سرماخوردم و کمی چرک گلو هم دارم ک انتی بیوتیک استفاده میکنم
پرسش (1401/07/19):
نوزده روز بعد از سقط جنین شش هفته
614
22
1401/07/19
سوال کننده
0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
گلم فک کنم تخمک گذاریته
0
1401/07/19
سوال کننده
جدی ؟به این زودی احتمال تخمک گذاری هست؟
0
1401/07/19
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره
0
1401/07/19
سوال کننده
پس باید فعلا مراعات کنم 😅😅😅
0
1401/07/19
سوال کننده
باشوهرم تصمیم گرفتیم خونمونو عوض کنیم چون پله داره بعد اقدام کنم
آخه با مادرشوهرمم بنده ی خدا تنهاست طبقه ی بالا ما پایین از اینور هم میگم اگه برم تنهای تنها میشه ولی به شوهرم گفتم هروقت رفتیم مامانت هم باخودمون ببریم بعد خونشو بده اجاره خرج خودش کنه نذاریم تنها باشه
آخه با مادرشوهرمم بنده ی خدا تنهاست طبقه ی بالا ما پایین از اینور هم میگم اگه برم تنهای تنها میشه ولی به شوهرم گفتم هروقت رفتیم مامانت هم باخودمون ببریم بعد خونشو بده اجاره خرج خودش کنه نذاریم تنها باشه
0
1401/07/19
❤mahur❤ ❤mahak❤
انشالله عزیزکم😍😍
0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
آره عزیزم چرا نیس دیگ از اولین روزی ک خونریری کردی سیکل تخمکگذاری شرو میشه
1
1401/07/19
زینب محمودی
خدا خیرت بده عزیزم کمتر کسی دیگه ایطور پیدا میشه.... ان شالله خداوند بهترین هارو نصیبتون کنه....
0
1401/07/19
گل بهار 🌺
تخمک گذاریته ، من یه هفته بعداز اینکه از خونریزی سقطم پاک شدم حامله شدم . یعنی دوم اردیبهشت سقط کردم طبق سونو که رفتم ۱۷ اردیبهشت حامله بودم . بعداز سقط بلافاصله تخمک گذاری شروع میشه
0
1401/07/19
سوال کننده
هرچی داریم از دعای همین بزرگترهامونن
0
1401/07/19
سوال کننده
ممنون ازهمتون
0
1401/07/19
سوال کننده
چه خوب الله حفظش کنه 🥰🥰🥰
0
1401/07/19
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون زینب نازنینم
بعد سقط سونوگرافی جهت رد بقایا انجام شده بود؟ اگر بقایا نداشته اید ، احتمال تخمک گذاری مطرح است🌹
بعد سقط سونوگرافی جهت رد بقایا انجام شده بود؟ اگر بقایا نداشته اید ، احتمال تخمک گذاری مطرح است🌹
0
1401/07/19
سوال کننده
بله یک هفته بعد از سقط سونوی شکمی انجام دادم ک گفتن چیزی نیست سونو رو پیش دکترم بردم بهم جز آنتی بیوتیک چیزی ندادن گفتن چون چیزی نمونده
امروز هم مجدد همین ترشح رو داشتم بدون سوزش خارش و درد
امروز هم مجدد همین ترشح رو داشتم بدون سوزش خارش و درد
1
1401/07/20
پزشک اوما
عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست و ناشی از تغییرات هورمونی سیکل های ماهیانه هستند 🌹🌹
1
1401/07/20
سوال کننده
ممنون از شما 🌹🌹🌹
0
1401/07/20
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌺🌺
1
1401/07/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|19_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




