Ooma
پرسش (1401/07/21):

نتیجه آزمایش غربالگری توسط دکتر

سلام میشه نتیجه آزمایش منو بگید

عکسشو بزار
ببخشید چطوری عکس ارسال میشه
نتیجه آزمایش غربالگری توسط دکتر
نتیجه آزمایش غربالگری توسط دکتر
منفیه ریسکات
شما کجایی هستین
مشهدی عزیزم
یعنی چی میشه بیشتر توضیح بدید
سلام به روی قشنگتون مامان جان
تبریک می‌گویم جانم ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. یعنی احتمال وجود این بیماری ها مطرح نیست.
در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین انجام دهيد. به علاوه از آنجا که در غربالگری مرحله اول اختلالات لوله عصبی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد در صورت موافقت پزشکتان می‌توانید آزمایش Ntd screen را برای ارزیابی این دسته از اختلالات در هفته های بعدی بارداری انجام دهید🌹🌹
سپاسگزارم 🙏🙏🙏
خواهش میکنم مامان گل 🌹🌹❤️🌹🌹
stk: |~|11|~|19_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.