استفاده از شیاف پروژسترون
سلام دوستان و دکترای عزیز من بخاطر هماتومم ۳هفتش شیاف واژینال استفاده میکنم فقط یک هفتم لکه بینی داشتم الان دوهفتس شیافو قطع نکردم بنظرتون ادامه بدم یا قطع کنم بعد این سه هفتع شیاف میزاشتم اصلا بیرون نمیزد کامل جذب میشد الان دوشبه همش بیرون میریزه چرا؟
سرما خوردگی در بارداری
سلام وقتتون بخیر🌷
میخواستم ببینم برای سرماخوردگی و بدن درد و بیحالی چی مجازیم بخوریم؟
قطره دکوسالین برای گرفتگی بینی مشکلی نداره؟
تفسیرجواب ازمایش هفت ماهگی
سلام خانم دکترعزیز،لطفن جواب ازمایشموتفسیرکنید.
درحال حاضردکترم فروفورت شبی یکی برام گفته باتوجه به ازمایشم همینقدرکافیه؟
واسه تست تحمل گلوکزبعدازخوردن محلول نیم ساعتی بیشترازاون زمان معمول گذشت تانمونه دوموبگیرن ممکنه رونتیجهgttتاثیرزیادی بذاره؟؟
برای گلودرد در دوران بارداری چی استفاده کنم؟
سلام عزیزم خسته نباشید....
من هفته ۳۶بارداری هستم این دوروزه حس میکنم گلوم درد میکنه ومیخاره
خواستم ببینم چه چیزی میتونم استفاده کنم که واسه نی نی ضرر نداشته باشه
استفراغ نوزاد تا چه حا طبیعیه؟
سلام
پسر من بعد از شیر خوردن هم از خودم هم شیر خشک بالا میاره
گاهی مثل آبه گاهی آب و پنیرک قاطیه
مشکل چیه؟
ببرم دکتر؟
فراموش کردن پروژسترون بعد تخمک کشی
من امپول پروژسترون بعد تخمک کشی دادنم یادم رف امشب بزنم اشکال نداره؟فردا انتقال دارم
🔴درد شدید و کشنده کلیه و تهوع و استفراغ 😫🤢
سلام دکتر جان
ایام به کام
امروز عصر حدود ساعت ۴ بدون مقدمه درد وحشتناکی تو کلیه چپم احساس کردم که بصورت خطی از داخل تا سمت چپ زیر دل امتداد داشت و سوزش واژن هم داشتم
قرص از داروخونه گرفتم اصلا آرومم نکرد
نزدیکهای ساعت ۶ معذرت میخاپ بالا آوردم
و درد دیگه امونمو برید
همه جا هم تعطیل
ناچاراًرفتم بیمارستان که انقد شلوغ بود
رفتیم درمانگاه خصوصی ولی اونجا هم متخصص نبود پزشکعمومی بود
اونجا سرم زدن و چند تا سرنگ تو سرم خالی کردن
و بهپ شیاف دیکلوفناک دادن که در صورت درد استفاده کنم
وقتی برگشتم خونه درازکشیدم بعد با اینکه درد نداشتم دوباره بالا آوردم
الان که ساعت ۱۲ هست حتی آب هم نخوردم از ترس تهوع
و اشتها و تشنگی هم ندارم
تا شنبه که برم متخصص و سونو و آزمایش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
عکس نسخه هم میفرستم که چه داروهایی با سرم بهم زدن
ممنونم ازتون
تفسیر جواب آزمایش
سلام دکترجان لطفا جواب آزمایش منو نگاه میکنید؟
شبی یک قرص فروس سولفات و یک ففول میخورم.
لازمه تغییر بدم؟
تا ده روز یا یک هفته قبل شبی دوتا ففول میخوردم.
احتمال حساسیت به قطره آد وجود دارد؟
سلام به پزشک اوما و دوستان
من به پسرم تا ۴ماهگی به گفته پزشک فقط d3 میدادم، بعد از اون قطره آد رو شروع کردم سه ماهه عطسه میکنه و بینی مخاط داره و شیر رو بصورت ترکیبی از پنیرک وشیر بالا میاورد، هفته پیش که مسافرت بودم قطره آد رو ۴روز بهش ندادم در کمال تعجب نه عطسه میکرد و نه پنیرک بالا میآورد، سوالم اینه که آیا قطره آد هم میتونه حساسیت زا باشه؟؟
جواب سونو تیروئید
سلام دکتر عزیز اوما عکس سونو تیروئید رو براتون ارسال کردم ...مشکلی و جود داره
مرسی ممنون 🌹
استفاده از مام در بارداری
سلام وقت بخیر.
پزشک عزیز با توجه به سن بارداریم میتونم روزانه از مام فاقد الومینیوم مارک شون استفاده کنم؟؟
شربت دکسترا متورفان یا گایافنزین؟
سلام من روز ۵ ابتلا به اومیکرونمه یکم سرفه خلط دار داشتم میخواستم بدونم برای سرفه خلط دار کدوم یکی از این شربت ها خوب هست؟
آندوسکوپی در بارداری !!!!
سلام روز بخیر
ببخشید معده درد تو ۶ ماهگی همراه با خون در مدفوع میتونه از چی باشه و آیا آندوسکوپی باعث سقط جنین میشه ؟
ارزیابی سونوگرافی و آزمایش غربالگری اول
سلام پزشک اوما لطفا نظرتون رو در مورد آزمایش هام بفرمایین
در آزمایش خون PAPP_Pو بتا بیشتر هست علتش چی میتونه باشه
پریودی بعد از شیردهی
سلام وقت بخیر
دخترم تا ۱۱ ماهگی شیر خودمو خورد.
تو دوران شیردهی یکبار پریود شدم (۲روزه)
یک بار هم قرص اورژانسی خوردم و پریود شدم (۲روزه)
ولی هنوز پریود مثل قبل بارداری نشدم .
چقدر طول میکشه بعد از شیردهی پریود شد؟
شیرم هنوز خشکه خشک نشده ،هرازگاهی ۴،۵ قطره میاد
میزان قطره های تقویتی درکودک سیزدهماه
خانوم دکتر عزیز سلام من دخترم سنش سیزده ماه و بیست و یک روزش است مولتی ویتامین پدیابست روزی یک سیسی میدم
قطره آهن مارک سیدرال گوچه روزی یکسیسی بهش میدم ایا باید این مارک را روزی دوسیسی بدم؟
سوال بعدیم قطره پره بیوتیک پدی لاکت اگه بخوام بدم چون چندروزه دفعش زیادشده درماه چندروزشو و چندسیسی مجاز است
وچند روزی هست که سرفه میکنه قطره پلاژن گرفتم واسش اونو باتوجه به سنش چندقطره باید بدم
ممنونم از راهنمایی شما
دهن بچه ام آفت زده چیکار کنم ؟؟!!
سلام
دخترم ۳ماه ونیمشه امروز خیلی بی قراری میکرد نمیخوابید دهنشو بازکردم دیدم کنار لثه اش افت زده .هم شیرخودمو میدم هم شیر نان
چندروزه شیر کم میخوره نمیدونم برا سرشیشه است یا مزه شیرشو دوست نداره یا سرما خورده چون صداش یکم خروسی شده البته بیشتر صبحا اینم بگم رفلاکس پنهانم داره دخترم
الان دردشو نمیدونم لازمه ببرمش دکتر!!؟؟
بوی بد ادرار بعد از خوردن دوفاستون
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من حدود ۱ماه پیش ازمایش دادم عفونت ادراری داشتم که دکتر بهم قرص داد و عفونتم رفع شدو قرص دوفاستون بهم داد برای درست پریود شدنم.الان حدود یه هفته اس ک میرم دسشویی ادرارم بوی فوق العاده بد و چیزی شبیه بوی ماهی میده میخواستم کمکم کنید.ممنون میشم
ریفلاکس و پودر کیموبلاک
سلام دوستای گلم،دکتر بخاطر ریفلاکس پسرم واسش پودر کیموبلاک(اس امپرازول) روزی نصف بسته نوشته
نمیدونم چطوری باید استفاده کنم،کسی تجربه داره راهنمایی کنه؟
از پزشک اوما میخوام راهنمایی کنن..
حساسبت نوزاد بپپتی جونیور
سلام من نوزادم رفلاکس شدید داره و حساسیت ب لبنیات گاوی همه نوع شیر خشک از haتا اپتامیل پپتی جونیور هم استفاده کردم ب همه حساسه الان پپتی خورده شبیه ترش کزدن انجام میده موندم بهش چس بدم




