Ooma

استفاده از شیاف پروژسترون

سلام دوستان و دکترای عزیز من بخاطر هماتومم ۳هفتش شیاف واژینال استفاده میکنم فقط یک هفتم لکه بینی داشتم الان دوهفتس شیافو قطع نکردم بنظرتون ادامه بدم یا قطع کنم بعد این سه هفتع شیاف میزاشتم اصلا بیرون نمیزد کامل جذب میشد الان دوشبه همش بیرون میریزه چرا؟

14 پاسخ 414 بازدید


سرما خوردگی در بارداری

سلام وقتتون بخیر🌷
میخواستم ببینم برای سرماخوردگی و بدن درد و بیحالی چی مجازیم بخوریم؟
قطره دکوسالین برای گرفتگی بینی مشکلی نداره؟

9 پاسخ 330 بازدید


تفسیرجواب ازمایش هفت ماهگی

سلام خانم دکترعزیز،لطفن جواب ازمایشموتفسیرکنید.
درحال حاضردکترم فروفورت شبی یکی برام گفته باتوجه به ازمایشم همینقدرکافیه؟
واسه تست تحمل گلوکزبعدازخوردن محلول نیم ساعتی بیشترازاون زمان معمول گذشت تانمونه دوموبگیرن ممکنه رونتیجهgttتاثیرزیادی بذاره؟؟

6 پاسخ 329 بازدید


برای گلودرد در دوران بارداری چی استفاده کنم؟

سلام عزیزم خسته نباشید....
من هفته ۳۶بارداری هستم این دوروزه حس میکنم گلوم درد میکنه ومیخاره
خواستم ببینم چه چیزی میتونم استفاده کنم که واسه نی نی ضرر نداشته باشه

9 پاسخ 336 بازدید


استفراغ نوزاد تا چه حا طبیعیه؟

سلام
پسر من بعد از شیر خوردن هم از خودم هم شیر خشک بالا میاره
گاهی مثل آبه گاهی آب و پنیرک قاطیه
مشکل چیه؟
ببرم دکتر؟

27 پاسخ 442 بازدید


فراموش کردن پروژسترون بعد تخمک کشی

من امپول پروژسترون بعد تخمک کشی دادنم یادم رف امشب بزنم اشکال نداره؟فردا انتقال دارم

5 پاسخ 524 بازدید


🔴درد شدید و کشنده کلیه و تهوع و استفراغ 😫🤢

سلام دکتر جان
ایام به کام
امروز عصر حدود ساعت ۴ بدون مقدمه درد وحشتناکی تو کلیه چپم احساس کردم که بصورت خطی از داخل تا سمت چپ زیر دل امتداد داشت و سوزش واژن هم داشتم
قرص از داروخونه گرفتم اصلا آرومم نکرد
نزدیکهای ساعت ۶ معذرت میخاپ بالا آوردم
و درد دیگه امونمو برید
همه جا هم تعطیل
ناچاراًرفتم بیمارستان که انقد شلوغ بود
رفتیم درمانگاه خصوصی ولی اونجا هم متخصص نبود پزشکعمومی بود
اونجا سرم زدن و چند تا سرنگ تو سرم خالی کردن
و بهپ شیاف دیکلوفناک دادن که در صورت درد استفاده کنم
وقتی برگشتم خونه درازکشیدم بعد با اینکه درد نداشتم دوباره بالا آوردم
الان که ساعت ۱۲ هست حتی آب هم نخوردم از ترس تهوع
و اشتها و تشنگی هم ندارم
تا شنبه که برم متخصص و سونو و آزمایش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
عکس نسخه هم میفرستم که چه داروهایی با سرم بهم زدن
ممنونم ازتون

76 پاسخ 698 بازدید


تفسیر جواب آزمایش

سلام دکترجان لطفا جواب آزمایش منو نگاه میکنید؟
شبی یک قرص فروس سولفات و یک ففول میخورم.
لازمه تغییر بدم؟
تا ده روز یا یک هفته قبل شبی دوتا ففول میخوردم.

10 پاسخ 290 بازدید


احتمال حساسیت به قطره آد وجود دارد؟

سلام به پزشک اوما و دوستان
من به پسرم تا ۴ماهگی به گفته پزشک فقط d3 میدادم، بعد از اون قطره آد رو شروع کردم سه ماهه عطسه میکنه و بینی مخاط داره و شیر رو بصورت ترکیبی از پنیرک وشیر بالا میاورد، هفته پیش که مسافرت بودم قطره آد رو ۴روز بهش ندادم در کمال تعجب نه عطسه میکرد و نه پنیرک بالا می‌آورد، سوالم اینه که آیا قطره آد هم میتونه حساسیت زا باشه؟؟

29 پاسخ 5,347 بازدید


جواب سونو تیروئید

سلام دکتر عزیز اوما عکس سونو تیروئید رو براتون ارسال کردم ...مشکلی و جود داره
مرسی ممنون 🌹

19 پاسخ 431 بازدید


استفاده از مام در بارداری

سلام وقت بخیر.
پزشک عزیز با توجه به سن بارداریم میتونم روزانه از مام فاقد الومینیوم مارک شون استفاده کنم؟؟

6 پاسخ 463 بازدید


شربت دکسترا متورفان یا گایافنزین؟

سلام من روز ۵ ابتلا به اومیکرونمه یکم سرفه خلط دار داشتم میخواستم بدونم برای سرفه خلط دار کدوم یکی از این شربت ها خوب هست؟

7 پاسخ 276 بازدید


آندوسکوپی در بارداری !!!!

سلام روز بخیر
ببخشید معده درد تو ۶ ماهگی همراه با خون در مدفوع میتونه از چی باشه و آیا آندوسکوپی باعث سقط جنین میشه ؟

4 پاسخ 610 بازدید


ارزیابی سونوگرافی و آزمایش غربالگری اول

سلام پزشک اوما لطفا نظرتون رو در مورد آزمایش هام بفرمایین
در آزمایش خون PAPP_Pو بتا بیشتر هست علتش چی میتونه باشه

10 پاسخ 398 بازدید


پریودی بعد از شیردهی

سلام وقت بخیر
دخترم تا ۱۱ ماهگی شیر خودمو خورد.
تو دوران شیردهی یکبار پریود شدم (۲روزه)
یک بار هم قرص اورژانسی خوردم و پریود شدم (۲روزه)
ولی هنوز پریود مثل قبل بارداری نشدم .
چقدر طول میکشه بعد از شیردهی پریود شد؟
شیرم هنوز خشکه خشک نشده ،هرازگاهی ۴،۵ قطره میاد

6 پاسخ 290 بازدید


میزان قطره های تقویتی درکودک سیزدهماه



خانوم دکتر عزیز سلام من دخترم سنش سیزده ماه و بیست و یک روزش است مولتی ویتامین پدیابست روزی یک سی‌سی میدم

قطره آهن مارک سیدرال گوچه روزی یکسیسی بهش میدم ایا باید این مارک را روزی دوسیسی بدم؟
سوال بعدیم قطره پره بیوتیک پدی لاکت اگه بخوام بدم چون چندروزه دفعش زیادشده درماه چندروزشو و چندسیسی مجاز است
وچند روزی هست که سرفه میکنه قطره پلاژن گرفتم واسش اونو باتوجه به سنش چندقطره باید بدم
ممنونم از راهنمایی شما

16 پاسخ 334 بازدید


دهن بچه ام آفت زده چیکار کنم ؟؟!!

سلام
دخترم ۳ماه ونیمشه امروز خیلی بی قراری میکرد نمیخوابید دهنشو بازکردم دیدم کنار لثه اش افت زده .هم شیرخودمو میدم هم شیر نان

چندروزه شیر کم میخوره نمیدونم برا سرشیشه است یا مزه شیرشو دوست نداره یا سرما خورده چون صداش یکم خروسی شده البته بیشتر صبحا اینم بگم رفلاکس پنهانم داره دخترم
الان دردشو نمیدونم لازمه ببرمش دکتر!!؟؟

59 پاسخ 477 بازدید


بوی بد ادرار بعد از خوردن دوفاستون

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من حدود ۱ماه پیش ازمایش دادم عفونت ادراری داشتم که دکتر بهم قرص داد و عفونتم رفع شدو قرص دوفاستون بهم داد برای درست پریود شدنم.الان حدود یه هفته اس ک میرم دسشویی ادرارم بوی فوق العاده بد و چیزی شبیه بوی ماهی میده میخواستم کمکم کنید.ممنون میشم

9 پاسخ 443 بازدید


ریفلاکس و پودر کیموبلاک

سلام دوستای گلم،دکتر بخاطر ریفلاکس پسرم واسش پودر کیموبلاک(اس امپرازول) روزی نصف بسته نوشته
نمیدونم چطوری باید استفاده کنم،کسی تجربه داره راهنمایی کنه؟
از پزشک اوما میخوام راهنمایی کنن..

23 پاسخ 5,183 بازدید


حساسبت نوزاد بپپتی جونیور

سلام من نوزادم رفلاکس شدید داره و حساسیت ب لبنیات گاوی همه نوع شیر خشک از haتا اپتامیل پپتی جونیور هم استفاده کردم ب همه حساسه الان پپتی خورده شبیه ترش کزدن انجام میده موندم بهش چس بدم

34 پاسخ 366 بازدید