سلام خانم دکترومامانا خسته نباشید برادر زادم سه ماهه و۲۲ روزشه اصلا میل به شیر مادرش نداره خیلیی کم میخوره حتی شیر خشک هم براش گرفتن آپتامیل ۱ خیلیی بد میخوره هرز گاهی اصلا نمیخوره میشه علتشو بگین؟؟؟
0
1401/07/19
hani ....
شاید سیره خب
0
1401/07/19
hani ....
هرچند ساعت یبار شیر میدن؟
0
1401/07/19
سوال کننده
کلا ازاول اینطوری بود شیر مادرشو به سختی میخوره ...بعد ۱ساعت نیم شیر میده
0
1401/07/19
hani ....
خب شاید همون مقدار ک میخوره سیرش میکنه
0
1401/07/19
سوال کننده
بنظرمن کلا شیر اپتامیل نمیخوره چه نوع شیر خشک خوشمزه است برای نوزاد سه ماهه
0
1401/07/19
hani ....
تازه الان هم ک بزرگتر شده دیگه فاصله شیر خوردنش بیشتر میشه
0
1401/07/19
الهه♡
نان خوشمزه تره
0
1401/07/19
hani ....
والا من خودم مزه اپتامیل رو ترجیح میدم ب بقیه ب شیر مادر نزدیکتره طعمش
0
1401/07/19
hani ....
بعدم بچه گشنه باشه هرشیری رو میخوره چه مادر چه خشک بیخود بچه رو ب شیرخشک نندازید و مادر رو هم دلسرد و ناراحت نکنید
1
1401/07/19
hani ....
شاید قوای شیر مادرش زیاده و کم خوردنش هم سیر نگهش میداره
0
1401/07/19
سوال کننده
بچه وزن میگره وزنشم الان تو این ماه پنج کیلو ۹۰۰ گرم دکتر گفته نیم کیلو وزنش از حالت طبیعی کمتر
0
1401/07/20
hani ....
نیم کیلو چیزی نیس زیاد وسواس نباشین رو وزن
0
1401/07/20
زهرا م....
ولی ۵ کیلو ۹۰۰ برای ۳ ماهه نرماله اونو کدوم دکتری گفته دیگه
بهتر یه چند روز بهش شیرخشک ندن تا به سینه عادت کنه پسر من از اول شیرخشک میدادم اونم فقط شبا خیلی بد سینه میگرفت چند روز که شیرخشک ندادم یعنی حمله میکرد به سینه از دیروز دوباره شیر خشک دادم باز شروع به بدقلقی کرده ولی چند روز شیرخشک رو قطع کنه اگه فرق کرد که هیچ اگه فرقی نکرد دوباره شیرخشک بده حداقل گرسنه نمونه ولی شیرخشک آپتامیل خیلی شیرین بچه زده میشه
بهتر یه چند روز بهش شیرخشک ندن تا به سینه عادت کنه پسر من از اول شیرخشک میدادم اونم فقط شبا خیلی بد سینه میگرفت چند روز که شیرخشک ندادم یعنی حمله میکرد به سینه از دیروز دوباره شیر خشک دادم باز شروع به بدقلقی کرده ولی چند روز شیرخشک رو قطع کنه اگه فرق کرد که هیچ اگه فرقی نکرد دوباره شیرخشک بده حداقل گرسنه نمونه ولی شیرخشک آپتامیل خیلی شیرین بچه زده میشه
0
1401/07/20
❤️panah❤Rasta❤ 😍
دقیقا دختر من ۵۶۰۰ بود نرمال بود ،فاصله یک و ساعت و نیم برای شیر دهی خوبه دیگه ما که هز دو ساعت میدادیم
0
1401/07/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون شیدا جانم
زنده باشید 🌹
جان دل علل مختلف می توانند دخیل باشند و باید روند رشدی نوزاد را ارزیابی کرد، عکسی از نمودار رشدی دارید؟
زنده باشید 🌹
جان دل علل مختلف می توانند دخیل باشند و باید روند رشدی نوزاد را ارزیابی کرد، عکسی از نمودار رشدی دارید؟
0
1401/07/21
سوال کننده
سلام خانم دکتر ن متأسفانه
0
1401/07/21
سوال کننده
براش امروز نان گرفتن اون شیر خورد
0
1401/07/21
پزشک اوما
عزیزدلم بنابراین تعیین علت واقعا سخت است همین شیرخشک نان را ادامه دهند و اگر شرایط بهتر نشد حتما مراجعه کنند 🌹🌹
0
1401/07/21
سوال کننده
چشم خانم دکتر
0
1401/07/21
سوال کننده
ممنونم از پاسخگویتون
0
1401/07/21
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا شیدای نازنینم و زنده باشید ❤️❤️
0
1401/07/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



462

