با سلام خدمت دکتر عزیز اوما و سایر اعضا اوما.
خانم دکتر امروز ساعت ۱۰ و نیم صبح. کیت تخمک گذاری انجام دادم.
امروز طبق تقویم خودم روز ۱۲ سیکلمه.
و دوره ها پریودیم ۲۸ و ۲۹ و نهایت ۳۰ روزه اس ولی اکثرا ۲۸ و ۲۹ روزه اس.
عکس کیت میذارم بگید یا تخمک گذاری کی انجام میشه تقریبا؟
ممنونم
پرسش (1401/07/19):
جواب🔴کیت تخمک گذاری در روز ۱۲ سیکل🔴
451
30
1401/07/19
سوال کننده
0
1401/07/19
سوال کننده

0
1401/07/19
صدیقه 😍
به تخمک گذاری خیلی نزدیکی اقدامتو داشته باش
0
1401/07/19
سوال کننده

این با نور فلش
0
1401/07/19
سوال کننده

0
1401/07/19
سوال کننده

1
1401/07/19
مهشید .
به نظر نهایتا فردا و پس فردا تخمکگذاریه.از امروز یک در میون اقدام خوبه
0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
تو جنسیت واست مهمه گلم فک کنم
پس فردا ساعت ۱۲ شب نزدیکی حتما داشته باش
پس فردا ساعت ۱۲ شب نزدیکی حتما داشته باش
1
1401/07/19
💞مریم 💞
نزدیک تخمگذاریته عزیزم
0
1401/07/19
سوال کننده
بله عزیزم جنسیت مد نظرم
0
1401/07/19
پزشک اوما
سلام جان دلم به روی قشنگتون
اولین بار است از کیت استفاده کردید؟
اولین بار است از کیت استفاده کردید؟
0
1401/07/19
سوال کننده
بله اولین تست امروز ساعت ۱۱ صبح اینا بود
ساعت ۱۸ هم همین طوری ی تست گذاشتم. دیدم کم رنگ تر بود
دیگه نمیدونم ساعت ۱۸ جواب درست میشه یا نه
برا جنسیت پسر میخوام اقدام کنم
طبق اوما فردا ۱۳ سیکلمه
ترشح انچنانی هم ندارم ولی گهگاهی کمرم درد میگیره
ساعت ۱۸ هم همین طوری ی تست گذاشتم. دیدم کم رنگ تر بود
دیگه نمیدونم ساعت ۱۸ جواب درست میشه یا نه
برا جنسیت پسر میخوام اقدام کنم
طبق اوما فردا ۱۳ سیکلمه
ترشح انچنانی هم ندارم ولی گهگاهی کمرم درد میگیره
0
1401/07/19
سوال کننده
اونکه پایینی هم امروز زدم ولی ساعت ۶ اینا غروب بود
کمرنگ تره
کمرنگ تره
0
1401/07/19
سوال کننده
فردا صبح شوهرم شیفت تا پس فردا صبحش ساعت ۸ باز برگرده
الان نمیدونم دقیق چ روزی اقدام کنم
الان نمیدونم دقیق چ روزی اقدام کنم
0
1401/07/19
سوال کننده

0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
اقدام کن بنظرم
0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
واس جنسیت والله ای یو ای خوبه
0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
هم درصدش بالا هستش
چون اینجوری طبیعی یکم ریسکش بالاعه
چون اینجوری طبیعی یکم ریسکش بالاعه
0
1401/07/19
سوال کننده
۳ ماه رفتم تو سیکل iui
هر ماه دکتره یه ناشی بازی در میاورد کنسل میکرد
فقط عوارض داروهاش برام موند
هر ماه دکتره یه ناشی بازی در میاورد کنسل میکرد
فقط عوارض داروهاش برام موند
0
1401/07/20
پزشک اوما
عزیزم کیت را باید از روز 10 سیکل شروع کرده و هر روز عصر راس ساعت مشخص استفاده میکردید الان این نتیجه چندان قابل اتکا نیست، اگر تا به حال سونوگرافی تخمک گذاری انجام ندادید امروز یک نوبت انجام دهید و فعلا صبح ها از کیت ساعت 11 استفاده کنید روند تغییرات آن دیده شود 🌹
0
1401/07/20
سوال کننده
سلام مجدد خدمت شما
بله ۲ سه ماه پیش سونو دادم روز ۱۴ دکتر گفت آزاد شده
امروز صبح باز راس ساعت دیروز از کیت استفاده کردم
امروز ۱۳ سیکلمه
عکسش میفرستم
یعنی تخمک هنوز نشده ؟؟
ممنونم
بله ۲ سه ماه پیش سونو دادم روز ۱۴ دکتر گفت آزاد شده
امروز صبح باز راس ساعت دیروز از کیت استفاده کردم
امروز ۱۳ سیکلمه
عکسش میفرستم
یعنی تخمک هنوز نشده ؟؟
ممنونم
0
1401/07/20
سوال کننده

0
1401/07/20
پزشک اوما
جان دلم هنوز دو خط کیت پررنگ نشده گرچه بنظر من بدلیل استفاده دیرهنگام و استفاده در صبح احتمالا کیت ها اعتبار ندارند اما اگر برایتان ضروری است به استفاده از کیت ادامه دهید
0
1401/07/20
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
چونکه تو بروشورش نوشته بود از ساعت ۱۰ تا ۱۶ باید استفاده بشه
من حوالی ساعت۱۱ .۱۱ و نیم تست گذاشتم
چونکه تو بروشورش نوشته بود از ساعت ۱۰ تا ۱۶ باید استفاده بشه
من حوالی ساعت۱۱ .۱۱ و نیم تست گذاشتم
0
1401/07/20
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدلم به تجربه دیده ام که حوالی عصر پاسخ مطمئن تری میدهد البته که باتوجه به طول سیکل ها اگر اصرار به رابطه در روز تخمک گذاری دارید هنوز ممکن است زمان داشته باشید و میتوانید از کیت استفاده کنید ولی فراموش نکنید که اصولا پیش رفتن بر مبنای کیت قطعیت بالا نداشته و ممکن است بالعکس باعث شود زمان مناسب را از دست بدهید 🌹
1
1401/07/21
سوال کننده
ممنونم از راهنماییتون❤
0
1401/07/21
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من❤️❤️
0
1401/07/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|196_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




