سلام خانم دکتر
من 13روز پیش اقدام برای بارداری کردم متاسفانه دو روز پیش با حمل بار خیلی سنگین دچار لکه بینی شدم بی بی چک گذاشتم مثبت شد ادامه داشت لکه بینی امروز حدود سه تا چهار روز مونده به موعد آزمایش بتا دادم مثبت شد عدد بتا 272هست من شاغل هستم و باید 6ساعت در روز کار کنم و نمیتونم استراحت کامل باشم
من قبلاً باردار شدم اون را هم با لکه بینی متوجه شدم اما رشد نکرد و خودم با عمل سقط کردم
حالا با وجود این عدد بتا برای رفع لکه بینی چیکار کنم
آیا باید تیتر بتا را هم بدم روز سه شنبه
پرسش (1401/07/10):
با وجود لکه بینی و مثبت شدن آزمایش بارداری برای رفع لکه بینی چیکار کنم
855
22
1401/07/10
سوال کننده
0
1401/07/10
سوال کننده
لکه بینی من قهوه ای رنگ هست
0
1401/07/10
سوال کننده

0
1401/07/11
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون جانم
لطفا برای کمک به تعیین اینکه چه کاری باید کرد، در قدم اول تیتر بتا را در همان آزمایشگاه قبلی با فاصله 48 ساعته یا 4 روزه تکرار کنید تا بتوان روند تغییرات آن را دید و نتیجه را گزارش دهید، فعلا هم سایر مواقع وقتی به خانه میرسید استراحت کامل داشته باشید و نزدیکی هم نکنید💓
لطفا برای کمک به تعیین اینکه چه کاری باید کرد، در قدم اول تیتر بتا را در همان آزمایشگاه قبلی با فاصله 48 ساعته یا 4 روزه تکرار کنید تا بتوان روند تغییرات آن را دید و نتیجه را گزارش دهید، فعلا هم سایر مواقع وقتی به خانه میرسید استراحت کامل داشته باشید و نزدیکی هم نکنید💓
0
1401/07/11
سوال کننده
آیا شیاف پروژسترون استفاده کنم یا خیر
چون یه پزشک دیگه بهم گفتن استفاده کن هر شب یک عدد
چون یه پزشک دیگه بهم گفتن استفاده کن هر شب یک عدد
0
1401/07/11
سوال کننده
زمانی که میام خونه لکه بینی ندارم اما تو 6ساعتی که سر کار هستم لکه بینی دارم کم یعنی نیاز به استفاده از پد ندارم
0
1401/07/11
پزشک اوما
عزیزم تا وقتی تغییرات بتا دیده نشده و از داخل رحمی بودن بارداری مطمئن نیستیم من به کسی شیاف پروژسترون را توصیه نمیکنم بنظر من زودتر اول بتا را تکرار کنید اگرچه نظر نهایی با پزشک شما است ❤️
0
1401/07/12
سوال کننده

0
1401/07/12
سوال کننده
سلام خانم دکتر من آزمایش تیتر بتا را بعد از 48ساعت تکرار کردم
من چون پریود هام 25روژه یا 28روزه است
امروز یا موعد پریودم بوده یا 3روز دیگه موعدم هست
من چون پریود هام 25روژه یا 28روزه است
امروز یا موعد پریودم بوده یا 3روز دیگه موعدم هست
0
1401/07/12
سوال کننده
حالا با وجود بالا رفتن عدد بتا آیا اگر لکه بینی داشتم میتونم شیاف استفاده کنم
یا خیر دوباره باید تکرارش کنم
یا خیر دوباره باید تکرارش کنم
0
1401/07/12
پزشک اوما
جان دل روند افزایش بتا عالی بوده ، بله میتوانید شیاف را استفاده کنید و در اواسط هفته بعدی سونوگرافی ابتدایی برای تعیین محل ساک بارداری را انجام دهید، وقتی به خانه برمیگردید حتما استراحت مطلق باشید، نزدیکی اصلا نداشته باشید و شخص شما به ارگاسم نرسید و تلاش کنید طی ساعات کاری نیز در فواصل منظم استراحت نسبی داشته باشید 🌹
0
1401/07/12
سوال کننده
خانم دکتر من یکبار دیگه یکسال پیش باردار شدم دقیقا با لکه بینی فهمیدم باردارم که دقیقا عدد بتا بالا رفت ساک هم تشکیل شد فتال پل و جسم زرد هم تشکیل شد
اما تو هفته 8گفتن اصلا رشد نکرده و تو همون 5هفته مونده
آیا راهی هست که بشه کمک کنه به رشد جنین که دوباره این اتفاق تکرار نشه
اما تو هفته 8گفتن اصلا رشد نکرده و تو همون 5هفته مونده
آیا راهی هست که بشه کمک کنه به رشد جنین که دوباره این اتفاق تکرار نشه
0
1401/07/12
سوال کننده
اما ساک رشد کرده بود در حد همون 8هفته بود اما جنین نه با درد دور ناف و لکه بینی دوباره فهمیدم مشکلی هست
0
1401/07/13
پزشک اوما
عزیزم میتوانید با نظر پزشک خود آسپرین را هم شروع کرده و روزی یک عدد آسپرین 80 مصرف کنید
0
1401/07/13
سوال کننده
متاسفانه پزشکم در دسترس نیستن
0
1401/07/13
سوال کننده
تا چه زمانی
0
1401/07/13
سوال کننده

0
1401/07/13
سوال کننده
خانم دکتر این آزمایش انعقاد خون را پارسال قبل از سقط کردن ازم گرفتن
0
1401/07/13
سوال کننده
آیا لازمه من فردا که باز هم میشه 48ساعت بعد بتا تیتر را تکرار کنم
0
1401/07/13
سوال کننده
لکه بینیم هم بعد از مصرف دو تا شیاف قطع شده آیا بازم ادامه بدم استفاده کنم
0
1401/07/13
پزشک اوما
عزیزم نیازی به تکرار بتا نیست همان یک نوبت کفایت میکند، شیاف را بله ادامه دهید، آسپرین هم میتوانید فعلا تا ویزیت بعدی پزشکتان ادامه داده یا مجموعا به پزشک دیگری برای تصمیم گیری مراجعه کنید
0
1401/07/20
سوال کننده
سلام خانم دکتر من دکترم فقط بهم گفتن شیاف را استفاده کن در مورد آسپرین چیزی نگفتن به نظرتون باید استفاده کنم
البته فک کنم یادشون رفته که به خاطر عدم رشد جنین من سقط کردم
البته فک کنم یادشون رفته که به خاطر عدم رشد جنین من سقط کردم
0
1401/07/21
پزشک اوما
سلام جان دلم
مسئول نهایی شما پزشکتان است بهتر است با ايشان تماس گرفته و نظرخواهی کنید چون روال کاری هر پزشک با دیگری متفاوت است ❤️
مسئول نهایی شما پزشکتان است بهتر است با ايشان تماس گرفته و نظرخواهی کنید چون روال کاری هر پزشک با دیگری متفاوت است ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن




