سلام به روی قشنگتون عزیزم
زنده باشید 💖
بله جانم این درد از از اثرات داروها بوده و جای نگرانی ندارد در رابطه با تعداد فولیکول های ماه گذشته نیز 3 عدد واقعا عالی بوده است 🌹
خداروشکر نگران بودم ... بلع ک متاسفانه پریودشدم ،و این ماه روزی ۳عدد لتروزول تجویز کردن
نگران نباشید گل من تعداد فولیکول ها مناسب بوده. است اگر همسرتان آزمایش نداده اند و خدای نکرده در این سیکل بارداری حاصل نشد ایشان آزمایش بدهند 🌹🌹
سلام دکتر عزیزم،همسرم هم ازمایش دادن و کاملا نرمال بوده ،من هم چکاپ دادم سالم بودم، عکس رنگی هم دادم دوماه پیش ک کاملا نرمال بود به گفته ی شما و دکتر خودم..بدون محرک فولیکول سایز۱۶داشتم، بامحرک هم ۱۷ و۱۸ ،دکتر گفتن هیچ علتی نداره 🥲
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین برای 6 ماه روال درمانی را ادامه دهید اگر بارداری حاصل نشد به سراغ iui بروید 🌹
بارداری اولم رو طبیعی باردار شدم ، بدون قرص و امپول ، یعنی واقعا بااقدام در چند ماه دیگه نیاز ب آی یو آی هست؟ولی من نمیخام آی یو آی انجام بدم
انشالله ک همینطور با دارو باردارشم
انشالله جان دلم نگران نباشید ، توصیه به iui برای این است که گاهی ناباروری علت مشخصی ندارد و شما با مصرف مکرر دارو فقط با کاهش ذخیره. تخمدانی مواجه میشوید البته که فعلا زمان دارید 💜
خیلی ممنونم پزشک جان، امیدوارم هروقت صلاح بود خدا لطفشو شامل حال همه اقدامی ها بکنه. سپاس فراوان💕🌹🙏
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی💖💖
انشالله به خدا توکل داشته باشید در بهترین زمان هدیه خود را به شما خواهد داد 💗💗