عزیزم همون دفع باعث از بین رفتن زردیش میشه اگه قطع کنی زردیش برمیگرده باید آزمایش بدی اگه کاملا رفع شده باشه زردیش میتونی قطع کنی
بیلی ناستر باعث افزایش دفع میشه
هر چی شیر بیشتر بخورن و بیشتز دفع داشته باشتن زودتر زردیشون پایین. میاد
من تو بیمارسنان بهم میگفتن خیلی بهش شیر بده
انقدر شیر بده که حتی بالا بیاره زود دفع شه
قط نکن بده بعد ازمایش و تکرار کن کم شده بود دیگه نده .باید دفع و ادرار داشته باشه شیر بخوره ک دفع شه دیگه زردی
اگه زردی ام نداشته باشه بدی مشکلی پیش نمیاد
بیلی ناستر ملین هست
من تا وقتی دادم ک زردی تو چشماشم کاملا رفع شد
سلام کم کم تا ۵ روز باید ادامه داشته باشه قطع نکن فکر نکن با یک بار زردیش رفته کمک میکنه تا زردیش بره
سلام به روی قشنگتون مامان جان
شما نمیتوانید خودتان تشخیص دهید زردی رو به کاهش است یا روند افزایشی کمی دارد و حتی پزشک هم قادر به تشخیص چنین موردی نیست، در غیر اینصورت اصلا دلیلی برای انجام آزمایش نبود. افزایش میزان دفع و خوردن شیر بدلیل مصرف قطره بیلی ناستر است و اصلا این کارکرد قطره است و بدین ترتیب زردی کاهش پیدا میکند. هرچقدر دلبندتان بیشتر شیر بخورد تولید شیر بیشتر خواهد بود بنابراین شیردهی را به صورت منظم ادامه داده و قطره را قطع نکنید تا وقتی که با آزمایش بهبودی زردی مشخص شود. عوارض زردی جبران ناپذیر و همیشگی است بنابراین نمیتوانید به صرف حدسیات خود درمان را نیمه کاره بگذارید جان من🌹