Ooma

با وجود لکه بینی و مثبت شدن آزمایش بارداری برای رفع لکه بینی چیکار کنم

سلام خانم دکتر
من 13روز پیش اقدام برای بارداری کردم متاسفانه دو روز پیش با حمل بار خیلی سنگین دچار لکه بینی شدم بی بی چک گذاشتم مثبت شد ادامه داشت لکه بینی امروز حدود سه تا چهار روز مونده به موعد آزمایش بتا دادم مثبت شد عدد بتا 272هست من شاغل هستم و باید 6ساعت در روز کار کنم و نمیتونم استراحت کامل باشم
من قبلاً باردار شدم اون را هم با لکه بینی متوجه شدم اما رشد نکرد و خودم با عمل سقط کردم
حالا با وجود این عدد بتا برای رفع لکه بینی چیکار کنم
آیا باید تیتر بتا را هم بدم روز سه شنبه

22 پاسخ 855 بازدید


وجود خون تو مدفوع نوزاد ۵ ماه و ۲۹ روزه

سلام من ۳روز پیش به دخترم قطره آهن و مولتی ویتامین مارکviva kids دادم بعد ۳ روز تو مدفوعش خون دیدم
دخترم فقط شیر خودمو میخوره ،این چند وقت من خامه و شیر و ماست خوردم قبلن اصلا اینارو نمیخوردم ، الان نمیدونم به خاطر آهن و مولتی اینجوری شده یا ب خاطر لبنیاتی که من استفاده کردم ، میخواستم از امروز غذا کمکیش یعنی همون فرنی رو شروع کنم ولی الان که اینجوری شده فکر کنم باید بندازم عقب ،الان باید چه اقدامی کنم دیروز دکتر که رفتم زیاد راهنمایی نکرد فقط گفت اگه تا یک هفته ادامه داشت باید پیگیری کنی الان فقط اقدامی نمیخواد ولی من از حرفش خوشم نیومد

75 پاسخ 461 بازدید


درد و انقباض شکم و کمر

سلام‌پزشک اوما و مادران اومایی عزیز
من دوسه روزی هست گه گداری شکمم درد میگیره پهلوم البته و میزنه ب کمرم درحدی ک چند ثانیه نمیتونم تکون بخورم دلیلش چیه؟کسی هست مثل من باشه؟تو ۱۸ هفته و ۴روز انومالی دادم طول سیروکسم ۳۰ بود ک رفتم دکترم گفت خوبه نیاز ب محدودیتم نداره اما خب زن باردار نباید خیلی فعالیت کنه
و اینک من نمیتونم ب پهلو چپ زیاد بخوابم چون درد میگیره مشکلی نداره؟
و راجب حرکات جنین من ۲۱ هفته هستم از ۱۹ هفته تقریبا ی چی شبیه تکون خوردن پروانه یا مثل حباب خالی شدن حس میکنم زیر شکمم و اطراف نافم اینا برا تکون خوردن جنینه؟

ممنون میشم توروخدا راهنمایی کنید استرس دارم

51 پاسخ 542 بازدید


برای درد سمت راست شکم در بارداری پیش چ دکتری برم؟؟؟

سلام دکتر و مامانا من از دوهفته پیش سمت راست شکمم کنار استخوان پهلو از جلو درد دارم الان کمتر شده ولی میخام ی دکتر برم خیالم راحت شه چه دکتری برم چه متخصصی؟؟؟ دکتر زنان رفتم گفت اگه بعد یکی دوهفته خوب نشدی برو دکتر ولی نگفت چ دکتری!!

29 پاسخ 455 بازدید


سوال درباره تست اسپرم

سلام، تست اسپرم که میدهند بعدش باید نشون اورولوژیست داد؟

5 پاسخ 423 بازدید


سرماخوردگی مادر برای واکسن نوزاد مشکل ایجاد میکنه؟

سلام دکتر جان و خانمهای عزیز
من از دیروز گلوم یکم درد میکرد از وقتی شروع شد ماسک زدم اسباب کشی هم دارم دخترم این دو روز بیشتر پیش مامانم بوده اما خودمم در روز چندبار پیشش بودم
علائمی از سرماخوردگی ندارع خداروشکر دوشنبه آینده واکسن داره...میترسم یهو ازم گرفته باشه
بنظرتون واکسنش رو بندازم عقب تر ؟ یا سرهمون تاریخ اگ علائمی نداشت بزنم براش

13 پاسخ 322 بازدید


پزشک متخصص نازایی درمشهد

سلام دوستان گل مشهدی،لطفا اگرکسی پزشک نازایی خوب درمشهد میشناسه بهم معرفی کنه،پیش اسکوئیان رفتم ومرکزارمغان برامiuiانجام داد،ولی منفی شد،میخوام دکترمو عوض کنم
حتما متخصص نازایی باشه

39 پاسخ 500 بازدید


تشخیص جنسیت جنین

بچه ها لطفا هر کی آگاهیش تو این زمینه بالاس بگه پسره یا دختر بعضیا میگن دختره بعضیا میگن پسر ؟

178 پاسخ 1,072 بازدید


درد زیر شکم و سمت راست شکم در بارداری

مامانا من اکقر وقتا سمت راست شکمم پایین شکمم درد میکنه و بعضی اوقات دردش ب واژنم کشیده میشه مثلا با پا بخام ی چیزی حتی سبک هل بدم واژنم و زیر دلم درد میگیره و بیشتر اوقات پایین شکم احساس سنگینی نیکنم بعضی اوقات مثه الان عطسه ک میکنم زیر شکمم یه درد خیلی بد و شدیدی میگیره و بعد از چن دقیقه آروم میشه دلیلش چیه؟طبیعیه؟؟

6 پاسخ 461 بازدید


جوشای ریز رو صورت نوزاد یک ماهه؟

سلام .
لپایی دخترم پر شده از این جوشا بعضی وقتا پیشانیش هم میزنه الان رو گوشاش هم هست ولی درحد یکی دوتا
چرا ؟مشکلی نداره۰؟

81 پاسخ 594 بازدید


ارگاسم پس از انتقال جنین

سلام من روز سوم انتقالم هست و در خواب به ارگاسم رسیدم این برا جنین هام خطر داره

23 پاسخ 1,217 بازدید


سلام خانوم دکتر من ۱۳م یعنی هفته پیش ۴شنبه کوتاژ بقایا شدم میشه سوالمو جواب بدید

هفته پیش کورتاژ شدم بیمارستان گفتن ی هفته بعد برم دکتر ویزیت بشم دکتر معاینه کرد گفت یکم ترشح دارم و برام پماد و چیزای دیگه نوشتن میخوام بدونم مشکلی نداره پماد واژینال استفاده کنم چون تو گوگل خوندم نباید استفاده کرد؟
و این که من از ۱۹شهریور که سقط کردم قرص اهن میخورم تا کی باید اهن بخورم و کی میشه دوباره فولیک اسید بخورم؟
دوستان اگه شمام تجربه دارید بگید

8 پاسخ 468 بازدید


عمل لاپاراسکوپی کیست شکلاتی و هیدروسالپنکس خفیف

☘️ بخاطر هیدروسالپنکس خفیف واقعا لوله فالوپ رو برمیدارن؟؟
لوله فالوپ چپ رو بردارن یعنی تخمدان چپ هم درمیارن باهاش؟؟ دیگه تخمدان کارایی نداره بدون لوله؟؟؟
☘️ تخمک فریز کنم بهتره یا جنین فریز کنم +؟؟؟ آیا فرقی داره؟؟؟

بخاطر کیست و هیدروسالپنکس خفیف ممکنه تخمدان راست و لوله چپم رو بردارن
نمیدونم چه تصمیمی بگیرم 😔😔😔😔😔😔

83 پاسخ 513 بازدید


خوردن قرص سر درد

سلام دکتر اوما
من نوزاد دارم و بهش شیر میدم برای سر درد چه قرصی میتونم بخورم؟

14 پاسخ 334 بازدید


تکون نخوردن جنین در روز

سلام دوستان چند روزه پسرم کم تکون میخوره طبیعیه؟قبل تکون هاش بیشتر بود🥺

19 پاسخ 972 بازدید


کم خونی در بارداری

سلام دکتر اوما،وقتتون بخیر،من هر روز ساعت یازده قبل از ظهر به بعد سرگیجه و بی حالی دارم و فشارم میاد پایین با اینکه غذا و مکمل هم به اندازه کافی میخورم،این نتیجه آزمایش اخیرمه،دکتر تعداد قرص آهنم رو افزایش داد ولی بازم بی حالم،سوالم اینه توجه به اینکه بعضی از نتایج ازمایش خونم پایینه و خودم هم کم انرژی هستم ،جنین هم مثل من اذیت میشه؟ به اون مواد مغذی می رسه؟شاغل هم هستم و دکترم هم استعلاجی نمیده وگرنه تو خونه حالم بهتره

12 پاسخ 464 بازدید


تفسیر آزمایش خون

سلام خانم دکتر ،وقتتون بخیر
لطفا آزمایش منو تفسیر میکنید
فقط اینکه‌من دو سه ماهه هرروز صبح ناشنا یه قرص لووتیروکسین پنجاه میخورم دلیل اینکه این همه عدد آنتی تیروئیدم بالاس چیه؟؟و اینکه دو دوره قرص داستینکس خوردم اما فقط تو طول دوره مصرف میاد پایین و بعد قطعش باز بالا میره...انگار هنوزم بالاس...
دیگه تو چی مشکل دارم؟🥺
آزمایشو روز سوم پریودم دادم
پیشاپیش از وقتی که برای خوندن آزمایشم گذاشتید یه دنیااااا ممنونم💖

15 پاسخ 421 بازدید


تعداد مجاز زدن آمپول پروژسترون

سلام وقتتون بخیر من ماه قبل ۱۱ شهریور شروع لکه بینیم بود و گاهی ترشحات تیره داشتم و از ۱۶ شهریور خونریزیم شروع شد به مدت ۶ روز و پریودیم نامنظم هست
من لکه بینی و جز پریود حساب کردم و ۱۱ مهر آزمایش دادم و منفی بود و ۱۲ مهر یک عدد آمپول پروژسترون زدم الان یک هفته شده آیا مجاز هستم امروز هم بزنم یا خیر معمولا نباید دوتا با هم زد ؟ میتونم امروز دوتا بزنم؟

28 پاسخ 463 بازدید


بی حسی و خواب رفتگی مدام سر انگشت دست راست

سلام خانم دکتر محترم اوما و دوستان اومایی من الان حدود ۱۰ روزه سر انگشتهای دست راستم کاملا حالت خواب رفتگی و مور مور میشه و نوک انگشتام حس نداره فقط دست راستم هست دلیلش چی میتونه باشه اصلا برای یه لحظه هم خوب نشده لطفا راهنمایی کنید کسی اینجوری هست؟؟این شرایط رو داشته تو بارداری؟؟

69 پاسخ 446 بازدید


ارضا شدن بعد از انتقال جنین

سلام من امروز روز سوم انتقال هست و درخواب به ارگاسم رسیدم این ممکنه برا جنین هام خطر داشته باشه ؟؟

47 پاسخ 1,037 بازدید