Ooma

خونریزی از مقعد و درمان آن🥺🥴🥴

سلام دکترجان بااینکه یبوست ندارم و آنچنان درد موقع عذرمیخام مدفوع ندارم اما خون میاد از مقعدم،میترسمم برم دکتر علت چیه؟قبلا ک تندیجات و فلفل میخوردم اینجوری میشدم الان مدتیه مصرف اوناروهم کم کردم اینم بگم دائمی نیس درست میشه دوباره بعد مثلا یکماه دوباره خونریزی داره،چیکارکنم دکترنمیخام برم میترسم،دارویی پمادی چیزی هس که درست بشه؟؟رابطه مقعدی هم اصلا نداشتم تابحال،مامانم آبجیامم همینطورن،که باخوردن قرص امپرازول میگن بهترشدیم و خون نمیاد و مدفوع راحت تر میاد!

54 پاسخ 606 بازدید


بهترین زمان سونو شکم و لگن برای تشخیص تخمدان پلی کیستیک و

و بهترین زمان سونو برای معاینه پستان ها چه زمانی هست؟


سونو شکم و لگن همون شامل رحم و تخمدان هم میشه ؟

20 پاسخ 440 بازدید


میشه کمک کنید ببینم جواب ازمایشم نرماله یا نه؟

خانومای جذاب ســــــــــــلام
ببخشید میشه ی کوچولو از دانشتونو بامن سهیم شید و بم بگید تو این ازمایشم همه چی نرماله ایا؟
شیش هفته و پنج روزمه
ممنون

29 پاسخ 651 بازدید


تکون بچه و دیابت بارداری

با سلام و خسته نباشید
2تا سوال داشتم
یکی اینکه بچه الان همش تو این ماه باید تکون بخوره دخترم هس؟
سوال بعدی خدا نکرده قند بره بالای 120 تا 140 خدا نکرده چ مشکلی پیش میاد نیاز به انسولین هس البته هر روز نیس؟

15 پاسخ 660 بازدید


خونریزی ۵۰روز بعد از زایمان چه علتی داره؟

سلام خانم دکتر
من ۵۰ روز پیش زایمان کردم حدودا یک ماه خونریزی داشتم وبعدش تا امروز لکه بینی داشتم البته این روزای اخر خیلی کم رنگ و کم بود ، امروز صبح خونریزی داشتم نه اونقدر زیاده که بگم پریوده و نه اونقد کمه که نوار بهداشتی نذارم
بنظرتون طبیعی هست یا اینکه دکتر برم؟

14 پاسخ 393 بازدید


دفع لخته در بارداری (همراه با عکس هست لطفا کسایی که بدشون میاد نیان🙏🏻)

سلام خسته نباشید. من هفته ۶ که سونو رفتم یه هماتوم به ابعاد ۳۷.۱۲ داشتم و خونریزی داشتم از اونموقع روزی دوتا شیاف میزدم و خونریزیم کمتر و در حد لکه بینی شده بود تا اینکه امروز صبح که بیدار شدم خونریزیم خیلی زیاد شده بود و در حد روز دوم پریود بود که مجبور شدم نوار بهداشتی بزارم. دو سه ساعت بعدش هم یه لخته مثل گوشت ازم دفع شد که بافتش هم مدل خاصی بود که تو عکس ارسال کردم. سوالم اینه که این چیزی که دفع شد چیه؟ یعنی هماتوم بوده که دفع شده یا مشکل دیگه ای هست؟

64 پاسخ 1,044 بازدید


بدقلقی بعد از ترخیص از بیمارستان

سلام به روی ماه پزشک عزیز اوما
(حیف که شما رو نمیشناسم🥺)
عزیزم نیکان از وقتی از بیمارستان مرخص شده،‌دو تا مشکل بزرگ پیدا کرده:
۱: غذا رو فقط میکس شده میخوره، در غیر اینصورت عوق میزنه، تف میکنه، قبلا اصلا میکس نمیکردم، الان دیدم نمیخوره و خیلی هم ضعیف شده، یکبار میکس کردم دیدم میخوره!
۲: شبها نمیتونه راحت بخوابه، هر نیم ساعت با گریه بیدار میشه.
خانم دکتر جان به دادم برس، کلاسهای دانشگاه شروع شده، من از کرج باید ۵صبح حرکت کنم از ۷:۳۰ تهران کلاس دارم تا عصر.
مریض شدم از بیخوابی و خستگی
ممنونم🥺🥺🥺

14 پاسخ 792 بازدید


ترش کردن معده در بارداری

سلام دکترجان..من تازه حالت تهوع ام بهترشده..ولی متاسفانه چیزی که میخورم همش ترش میکنم میتونم بنطرتون چیکارکنم..امان ازدست این معده😔

32 پاسخ 403 بازدید


تفسیر آزمایش بارداری

سلام خسته نباشید
لطفا جواب آزمایش خواهرم برام تفسیر می کنید
طبق سونو امروزش ۶ هفته و یک روزش بود
آزمایش مشکلی نداره؟؟؟

23 پاسخ 564 بازدید


خیس شدن لباس قسمت سینه ت بارداری ۱۹ هفته

سلام خانما من وقتی خوابم و بیدار میشم لباسم بلاتنه قسمت سینه سمت راستم خیس خیس میشه جوری ک انگار بچه شیر میدم وشیر میریزه رو لباس انگار .کسی تا حالا اینجور شده و اینکه عادیه یا نه ؟
زود نیست از این هفته اینطوری خیس بشه لباسم
و اینکه چون سوتین نمیبندم و خوابم متوجه نمیشم شیر هست یا چیه از سینم میریزه
اگر اطلاعاتی دارید بهم بگید ممنون

52 پاسخ 699 بازدید


تفسیر ازمایش انومالی لطفا

سلام دکتر اوما و دوستان من جواب ازمایشم و گرفتم میشه تفسیر کنید فکر کنم یکیش مورد داره دارم دق میکنم نمیتونم نفس بکشم قلبم داره وایمیسه من چیکار کنم توروقران برام دعا کنید ازمایش ان تی و سونو ان تی همه خوب بودن این چرا اینجوری شده اخه اخه ریسک ۱ به ۶😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

374 پاسخ 1,698 بازدید


آیا روغن بایو اویل رتینول داره وباعث ناهنجاری جنین میشه

سلام دکتر جان من صورتم پوست پوست میشد همینجا پبام دادم هم شما هم دوستان توصیه به مصرف بایو اویل کردن الان تو نت سرچ کردم گویا رتینول داره آیا باعث ناهنجاری جنین میشه کسی اطلاعی داره بگه خواهشا

41 پاسخ 811 بازدید


تعیین سزارین اختیاری یا اجباری

سلام بچه ها واس سزارین شدن ..میدونین دیگه اکثر بیمارستانا اختیاری انجام نمیدن دکترام که یه مبلغی میگیرن تا نامه بدن بیمارستان که مثلا به علت فلان مساله مجبور به سزارین هستیم ...میخاستم ببینم این که سزارین میخوام انجام بدم ولی ممکنه مثلا کی چک میکنن که ببینن اصلا بچه چرخیده یانه ؟منظورم اینه شاید مثلا کلا بچه نچرخه و در هر صورت مجبور به سزارین باشی..میشه اونایی که تجربشو دارن میشه بگین کی باید با دکتر هماهنگ کرد که مطمان باشی اجباری برای سزارین نیس ولی برای اینکه سزارینم کنن اون هزینه رو باید بدم ؟

99 پاسخ 727 بازدید


سلام دکتراومالطفاسوالموپاسخ بدین به پسرم ازچندروزگی خیلی کم ببلاگ دادم

تا۳هفته کلایه قوطی شد,بعدنان ۱دادم تاالان دفعش یکباردرروزاونم باتلاش که قرمزمیشه زورمیزنه این الان یبوست محسوب میشه؟
لازم شیرخشکشوعوض کنم؟
شیرخودمو۱۰درصددرروزمیخوره شیرم کمه
واینکه وقتی خابه یدفعه بیدارمیشه بدون ترسوگریه چشاشوبازمیکنه انگارچیزی نیشش بزنه اون حالت علت چیه
خابش خیلی کم ده شبا۲میخابه تانهایت ۸صبح بقیه رو۵دقیقه خاب تابازشب گرایپ میکسچرمیدم باقطره

33 پاسخ 525 بازدید


سوختگی الت تناسلی نوزاد بعد از پوشاک همراه عکس

سلام خانم دکتر و دوستان عزیزم پسر جاریم وقتی جاریم پوشاک کرده بعد از حدود ۶ ساعت التش سوخته چکارش کنیم چی بزنیم خوب بشه

82 پاسخ 1,040 بازدید


ابریزش بینی داره پسرم

سلام خانم دکتر پسرم شش ماهشه ابریزش بینی داره فقط چ دارویی میتونم بهش بدم

8 پاسخ 387 بازدید


سردرد بارداری و درمان آن

سلام.
من سردردهای زیادی میشدم و الان که باردارم این سردردها تشدید شدن و هر روز دارم.
دکتر گفت استامینوفن میتونم بخورم ولی وقتی میخورمم بازم سردرد میشم.
و اینکه چون تو اوما پروفایل رو از اقدام بارداری به بارداری تغییر دادم آخرین پریودیم رو نمیاره که قرمز نشون بده و من یادم رفته تاریخش کی بود چجور این مورد رو هم متوجه بشم
خوشحال میشم راهنماییم کنید.

35 پاسخ 401 بازدید


ادامه خونریزی بعد از ۴۰ روز از زایمان

سلام دکتر جان خسته نباشید، من ۴۰ روز از زایمانم میگذره خونریزیم قطع شده بود فقط لکه بینی داشتم الان دو روزه خونریزی میکنم دلیلش چیه؟

16 پاسخ 381 بازدید


شیردهی در شب به نوزاد

سلام دکتر عزیز من توی این سن دخترم شبها هر چند ساعت باید بهش شیر بدم شیر خودمو‌میخوره
و اکثرا یازدهدبه بعد دیگه خوابه تا صبح
تا الان نهایتا‌هر سه ساعت میدم
غذای کمکی رو‌که شروع کردم چطور
شب تو‌چه ف اصله ای شیر بخوره

17 پاسخ 444 بازدید


مکملهای بارداری چی هستن

سلام دوستان. شما قرص آهن و مولتی چی میخورین؟ من قرص آهنم کپسوله. مولتی هم یه نوع قرص هس ک دوتا دونه قرص تو هر خونه از ورق قرصه ک یکیش قرص امگا۳ داره و ی قرص دیگه ک صورتیه باید هردوتا رو باهم بخورم. شماها چنین قرصی تا حالا خوردین؟؟

31 پاسخ 712 بازدید