قطع قطره بیلی ناستر
سلام دکتر مهربون اوما. پسرم امروز شش روزش هست. از روز چهار زردیش از ۸.۵ اومد ۱۰.۵ پزشک براش قطره بیلی ناستر تجویز کرد دیشب ۵ قطره بهش دادم ولی دفعش خیلی زیاد شد و شیر خیلی خورد. دیگه امروز میخوام بهش ندم چون فک می کنم زردیش یا رو به کاهشه یا روند افزایشی کمی داره. به نظرتون قطع یهویی قطره ضرر براش نداره. در ضمن دیشب باید دوساعتی یک بار برای شیر بیدار میشد ساعتی یک بار بیدار شد و شیر خودمو خورد چون ترس گرسنه موندنشو دارم از اون ورم شیر خشک نمیخوره چکار کنم به نظرتون؟
اسهال و استفراغ دخترم
سلام پزشک محترم اوما
و دوستای گلم
دخترم از عصری 5،6 بار اسهال داشته
یبار سر شب تمام نهارشو بالا اورد
خیلیم بیقراره
یساعت پیش باز دوتا قاشق برنج خورد ک باز بالا اورد الانم خوابه بنظرتون چیکار کنم چ دارویی میتونم بهش بدم
خونگی و...هرپیشنهادی.اصلا و ابدا دوس ندارم کار ب بیمارستان و بستری بکشه خدایی نکرده😭
نخوابیدن و گریه کردن دخترم
سلام خانم دکتر و دوستان گلم... چکار کنم دخترم بخوابه!؟؟ 😭
دخترم رفلاکس داره تازه 18 روزشه بردمش دکتر دارو بهش داد ولی بیشتر وقتا بیداره گریه میکنه خوابشم خیلی سبکه هروقت نگاش کنم چشاش بازه. دکتر بهش شیرخشک ببلاکar داد بهش میدم روزی یکبار یا دوبار چون دوقلو هستن بچه هام نمیخام فقط، شیرخشک بخورن درکنارش شیرخودمو هم بدم...بنظرتون شیرخشک روزی 2 بارکفایت میکنه یا بیشتر بهشون بدم.... سوال دیگه هم اینه بچه هام اصلا وزن اضافه نکردن چکار کنم وزنگیریشون خوب باشه خیلی لاغرشدن الان...
راهنمایی در مورد محتویات ساک بیمارستان
سلام
میدونم از این تاپیکها زیاده😅
ولی همچنان توجیه نشدم🙄🤦♀️
یه عکس براتون میزارم خب؟؟؟
بگید همه این لباسها رو بردارم برا نی نی یا نه؟؟؟
اگه جواب منفی هست بگید کدوما رو بردارم
انشالله زایمانم هم طبیعیه،
حالا با یک درصد احتمال سزارین شدن چی؟؟؟
فرقی میکنه لباسای نی نی یا نه؟؟ چون میگن 48 ساعت نگه میدارن میخوام بدونم باید بیشتر بردارم؟؟
اینم بگید که
اگه لازمه از یک نوع بیشتر از یک دست بردارم، مثلا اگه زیردکمه دار دوتا میخواد بگید
بعد لباس مخمل سرهمی هم داره، اونم بردارم برای موقعی که میارمش خونه یا نمیخواد؟؟؟
بقیه محتویات ساک هم اینا رو گذاشتم اگه کمبود داره یا چیزای بی ربطه بگید:
1. 5تا پوشک
2. زیرانداز تعویض
3. شیشه شیر کوچولو
4. دستمال مرطوب
5. پد محافظ پوشک
6. کرم نرم کننده
7. کرم تالک
8. گوش پاک کن
9. ست بهداشتی شامل شانه، پوار بینی، ناخن گیر، تب سنج
10. فلاکس
برا خودم
1. سوتین شیردهی 2 تا
2. پد سینه 10 تا
3. شورت یکبار مصرف 3 تا
4. پوشک 5 تا
5. جوراب واریس (برا اطمینان که خدایی ناکرده سز شدم)
6. روسری
برای موقع مرخصی هم
1. یک دست لباس برا خودم
2. لباس سرهمی مخمل برا نی نی با کلاه و دستکش
3. پتو دورپیچ نی نی
4. قنداق فرنگی
چیز دیگه ای هم لازمه آیا؟؟؟
بیمارستانم هم دولتیه، فکر نکنم چیزی بزارن تو ساک کلا😅😅
احتمالا در حد قاشق و چنگال و لیوان و دمپایی باشه
سرماخوردگی نوزاد ۶ ماهه
سلام وقتتون بخیر پسر من ۶ ماه و ۱۴ روزش هست
دو شب هست بینیش موقع خواب میگیره و به سختی نفس میکشه برای همین همش بیدار میشه
امروز هم شروع کرد به سرفه زدن ولی تب نداره دو بار گرفتم
کلا از اولم پسرم از شیر خوردن خوشش نمی اومد، سینه من رو که نگرفت، شیر خشک هم با کلی بازی و سختی میخوره
ولی غذا رو دوست داره سوپ و فرنی بهش میدم.
چیکار کنم الان که بهتر بشه؟
شما از پوار بینی استفاده میکنید خوبه؟
فقط قطره بینی سدیم کلراید میریزم براش
کوتر زخم دهانه رحم
سلام وقتتون بخیر
من هر وقت بدنم ضعیف مبشه عفونت میکنم و زخم دهانه رحم دارم.
یه دکتر رفتم و گفت باید کوتر کنم. یه بچه دارم ولی شاید باز هم در اینده بخوام باردار بشم
کوتر باعث نازایی نمیشه؟
کسی تجربه بعد کوتر حامله شدن رو داره؟
و کلا چطوریه؟ درد داره؟ بعدش چه عوارضی داره؟
شیر خشک چه مارکی خوبه برا تازه به دنیا اومده؟
سلام خدمت خانم دکتر و دوستان عزیز میشه راهنمایی کنید چه مارکی خوبه من بچه اولم و تجربه ای ندارم ؟؟؟؟؟؟؟؟
شیر نخوردن نوزاد سه ماهه
سلام خانم دکترومامانا خسته نباشید برادر زادم سه ماهه و۲۲ روزشه اصلا میل به شیر مادرش نداره خیلیی کم میخوره حتی شیر خشک هم براش گرفتن آپتامیل ۱ خیلیی بد میخوره هرز گاهی اصلا نمیخوره میشه علتشو بگین؟؟؟
لطفا رنگ مدفوع ببینید همراه عکس
دکار جان سلام .با دست ر دکتر چون دخترم ۲۰۰گرم وزن کمتری داشت و شیر خودم سیرش نمیکرد دکتر گفت ک فرنی و آب سیب شروع کنم .از وقتی ک میخوره روزی ۱بار شکمش کار میکنه و به این رنگ شده ایرادی داده این رنگی هست مدفوع؟
درد شدید تخمدان راست
سلام خانم دکتر من از روز دوم پریودم درد تخمدان دارم بیشتر سمت راست طوری ک سرفه میکنم هم درد میگیره سونو هم دادم کیست نداشتم بنظرتون مشکلم چیه روز دوم پریودی رفتم دکتر سونو واژینالانجام ام داد گفت هنوز اندومترت کامل ریزش نکرده
دونه های ریزاطراف گردن
سلام خانوم دکترمن چندبارتاپیک زدم بخاطرگریه های دخترم وهربارم دکتربردم یچی گفتن اخرین بارگفتن رفلاکس داره شیرشوعوض کردم رامنوفلور دی سیکلومین واهورانی نی میدمش امااصلا فایده نداره خیلی بادشکم ازش خارج میشه نفخ داره
زمین خوردن افتادن به پهلو در بارداری
سلام من امروز افتادم زمین به سمت پهلوم دستمو پاهام درد میکنه آیا لازمه برم دکتر؟و اینکه میتونم عکس رادیولوژی انجام بدم ممنون میشم جوابمو زود بدین
جواب🔴کیت تخمک گذاری در روز ۱۲ سیکل🔴
با سلام خدمت دکتر عزیز اوما و سایر اعضا اوما.
خانم دکتر امروز ساعت ۱۰ و نیم صبح. کیت تخمک گذاری انجام دادم.
امروز طبق تقویم خودم روز ۱۲ سیکلمه.
و دوره ها پریودیم ۲۸ و ۲۹ و نهایت ۳۰ روزه اس ولی اکثرا ۲۸ و ۲۹ روزه اس.
عکس کیت میذارم بگید یا تخمک گذاری کی انجام میشه تقریبا؟
ممنونم
۲۸ هفته و ۳روز
تو سونو زده dolichocephal و زیرش خط کشیده میخواستم ببینم خطر ناک ؟؟؟و یعنی چی معنیش؟
تب کردن نوزاد چهار ماهه
سلام
دخترم امروز چهار ماهشه و یه دفعه از صبح تب کردم
بهش پاراکید دادم تبش پایین اومد
بعاز چند ساعت بازم گرم شد
مدفوعشم سبز نیست که بگم سرما خورده
به نظرتون دلیاش چیه
تب زیر بغلش تا ۳۷ رفت، در صورتی که همیشه ۳۶ بوده
ممنون میشم جواب بدین
خونریزی بعد امپول سه ماهگی
سلامخستهنباشیدمن۵۰روزهزایمانکردمازروزهسیوپنجروزگیخونریزیمقطعشدهبودوازروزچهلبازخونریزیکردمکاحتمالاپریدشدموروز۵پریدیمامپولجلوگیریسهماهگیبرایباراولزدموخونریزیمقطعشدهبودبازبعدیههفتهازتزریقامپولخونریزیدارممثلپریدیولیقرمزهایاامپولبهمنیفتادهواگنیفتادهتواینسهماهاحتمالباروریهست؟ایاامپولباوجوداینکخونریزیکردمروبدنمتاثیرنکردهوروشجلوگیریدیگانتخابکنم؟؟؟؟؟خاهشمیکنمهمراهیمکنیدباتشکر.
آیا قرص هایی که در سرما خوردگی مصرف میشه در روند باردار شدن مشکل بوجود میاره ؟
سلام وقتتون بخیر باشه
امروز من و همسرم نزدیکی داشتیم و همسرم در دخول ارضا شد،من در سه روزگی پریود هستم اما پریودم نامنظم هستش و سرما هم خوردم دارو مصرف میکنم آیا امکان باردار شدن وجود داره یا رد میشه،البته اینم بگم هیچ یک از علائم پریودی فعلا ندارم،این دارو ها کلا تاثیری داره روی بارور نشدن؟
مولتی ویتامین در چهار ماهگی
آیا میشه در چهار ماهگی به نوزاد مولتی ویتامین داد؟
ایا طول سرویکسم کم نیست
سلام خسته نباشید ببخشید من رفتم دکتر گفتم درد دارم و ازم سونوگرافی گرفت ۱۰ هفته ۶ روز هستم و شنیدم طول سرویکس نباید از ۳۰ کپتر باشه ماله من ۲۹ هستش ایا کم نیست
سرماخوردگی و عفونت گلو
سلام دوستان و پزشک عزیز سرما خوردم گلومم عفونت کرده به حدی که ته گلوم زرد شده بنظرون چی استفاده کنم الان دیگه تقریبا یکهفتس دیفن ساده هم استفاده کردم بی تعصیر بودانگار فلفل ریختن داخل گلوم به نظرتون بچه اذیت میشه




