اقدام برای پسر دار شدن
سلام خانوما یکی ار اقوام میخواد اقدام کنه واسه پسر بعد میگن آزمایش اسپرم میگیرن اونایی که ماله پسره جدا میکنن و با یه آمپول واسش طزریق میکنن داخل رحم کسی انجام داده؟ نتیجه گرفتین؟
چند درصد احتمال داره واقعا پسر باشه؟
عفونت سینوزیت در بارداری
سلام خانم دکتر من پنج روز پیش سرما خوردم و الان سه روزه دیگه گلوم خلط شدید داره و بینیم کاملا کیپ شده اصلااا نمیتونم دراز بکشم نفسم کامل بند میاد وقتی هم با بینی نفس میکشم پیشونیم شدید تیر میکشه و بینیم درد میگیره، امروز رفتم دکتر و معاینه کرد و آنتی بیوتیک برام نوشت ینی دکتر خودش گفت ک آموکسی سیلین برات نوشتم اما بعد ک رفتم دارو رو بگیرم دیدم ک ثبت نشده اصلا تو سیستم. الان با این شرایط شما چی توصیه میکنین چه آنتی بیوتیکی بگیرم و اینکه برا گرفتگی بینیم چیکار کنم؟ ب پزشکی ک مراجعه کردم دیگه دسترسی ندارم ک از خودش بپرسم. چند روز پیش هم رفتم دکتر ک دیفن هیدرامین ساده برام نوشت ک اونم تموم شده دیگه و سفیکسیم 400 روزی یه عدد
سلام پزشک اوما، مصرف روزی 3عدد لتروزول از روزسوم تا پنجم پریودی
سلام وخسته نباشید دکترجان،من دکترم این ماه روزی3عدد لتروزول و دو ساشه پودر اینو فولیک در روز برام تجویز کرده،و گفتن ک روز11سیکلم برم سونو وفقط همین داروهارو مصرف میکنم ،امروز 7سیکلم هست و کمی درد ملایم در ناحیه تخمدانام دارم، ک گاها درد میگیره و مداوم نیست،آیا طبیعی هست؟ ماه قبل روزی 2عدد لتروزول مصرف کردم ک فقد3فولیکول با سایز خوب داشتم.
قرص ویتامین d 2000
سلام وقتتون بخیر ،هفته ۶بارداری هستم دکترم تلفنی بهم گفت قرص ویتامین دی بخور روزی یک عدد،از داروخانه خریدم ولی دقت نکردم که ۲۰۰۰بود و من ۱۶ روز هر روز ویتامین دی ۲۰۰۰ خوردم الان متوجه شدم ۱۰۰۰نبوده آیا مشکلی پیش میاد؟!!
سلام دکتر اوما و خانم های عزیز توروخدا کمک
۸ هفته ام یبوست شدید گرفتم خیلی اذیتم
از داروخانه شربت گرفتم لاکسی ژل داد گفت تو بارداری مجازه
خاستم ببینم اوکیه میتونم بخورم؟ ب دکترم فعلا دسترسی ندارم..
دکتر اوما کمک لطفا
سلام من پسرم ۸ ماهشه نزدیک دو ماهه لای پاهاش و روی الت تناسلیش و رویه بیضه ها قرمز شده بدجور همشم میخواد بخارونه کالاندولا ویتامین آد کرم آردن کرم ویکتوریا گل سرشور گفتن خنکه هرچی تو این مدت میزنم خوب نمیشه یکم بهتر میشه فرداش میریزه بیرون دوباره انگار هیچ کار نکردی مارک مایبیبی هم عوض کردم پوشاکشم زود به زود عوض میکنم میشورم پاشو دیگه واقعا موندم چرا اینجوری میشه لطفا کمکم کنید.
بهترین موبر برای تمیز کردن بیکینی و زیر بغل دوران بارداری
سلام ممنون میشم اگر استفاده کردین و راضی بودین و ت بارداری هم ضرر نداشته باشه بهم معرفی کنید چون استراحت مطلقم از ژیلت و این چیزا نمیتونم استفاده کنم
ترشحات زیاد و دل درد
سلام بچه هاا من از وقتی زایمان کردم یه بار پری شدمم همین وند ماه پیش چون بچه شیر میدممم الان چند روزه ترشحاتم زیاد و زیر دلم درد میکنه بنظرتون علتش چیههه میخوام پری بشممم !!؟
کسی هست اینجا استرالیا زندگی کنه؟
کسی هست اینجا استرالیا زندگی کنه؟
درد شکم در حاملگی
سلام خسته نباشید لطفا پاسخ بدین .. من از دیروز سمت راست پایین شکمم درد های وحشتناکی میگیرم در حدی که نمیتونم کمر راست کنم
علتش چیه !؟بخاطر تعطیلی هم دکترم نیست می افته برا شنبه ولی من استرس دارم کسی میدونه چیه و باید چیکار کنم ؟؟؟
مصرف مولتی ویتامین یا آد در ده ماهگی
سلام خدمت پزشک اوما و دوستان
خانم دکتر پسرم فقط قطره آد AnD و آهن سیدرال میخوره، قدش ۷۳ و وزنش ۱۰,۲۵۰ هست، نمیدونم چرا دکترش اصرار دارن که احتیاجی به مصرف مولتی ویتامین نیست، رشد قدی پسرم نسبت به رشد وزنش کند بوده تو این دو سه ماه.
لازمه بگم که حتی قطره آهن سیدرال رو هم تاکید دارن که یک قطره چکان کافیه چون جذب بالایی داره.
ممنون میشم راهنماییم کنید که آیا همین دستور پزشکشون رو ادامه بدم یا خیر؟
میتونم دوتا شیر خشک به نوزاد بدم
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشین. خانم دکتر پسرم شیر خشک میخوره. گیگوز میخورد چون رفلاکس داره دکترش ببلاک ای آر نوشته حالا از گیگوزش نصفش مونده. میتونم وسط های این شیرخشک اونم بدم بهش تا تموم بشه یا ن ضرر داره
سوپ برای نوزاد امروز وارد شش ماه شدن
سلام خانم دکتر من چندروزی میشه طبق گفته ی دکتر بچه هام غذای کمکی بچه هامو شروع کردم چندروز اول فرنی و حریره بادام دادم الان باید سوپ بدم چه چیزایی باید بریزم تو سوپشون؟
از صبح که بیدار شدم گلوم سوزش داره چیکار کنم؟
سلام پزشک اوما من از صبح که بیدار شدم گلوم درد میکنه الانم یکم آبریزش بینی دارم و عطسه میکنم.
چه داروهایی مجازم که بخورم تا بد تر نشم چون نزدیک زایمانم هست و هر لحظه ممکنه دردام شروع بشه چون لکه بینی دارم و دیروز دکتر معاینه تحریکی برام انجام داده.
یه پیشنهادی بدین بهم که زود سرپا شم و بدتر نشم.
تفسیر سونوی وزن جنین
سلام خانم دکتر و دوستان آیا وزن جنین در این هفته نرمال هست و کلا سنو گرافی مشکلی ندارن هفته آینده نوبت دکتر دارم
وزن کم نوزاد ۳ ماهه
سلام خانم دکتر خسته نباشید.نوزاد من ۳۶ هفته ب دنیا اومد ۳۲۰۰ بود الان ک دو ماه و ۲۰ روز داره ۵۴۰۰ هست نمودار وزنش خیلی کمه شیر خشک ابتامیل میدم بهش .نیاز هست ک شیر خشکش و تغیر بدم ؟؟؟بچها اگه تجربه دارین راهنماییم کنید
سرماخوردگی کودک یکساله وهفت ماه
سلام خانم دکترعزیز علیسان ازدیشب یکهوسرماخورد تب خداروشکرنداره اما بینی اش گرفته بودواسه شیرخوردن اذیت میشدتاصب نق نق میکرد سرفه وعطسه میکنه آبریزش بینی ام داره ازگلودردش مطمین نیستم آخه ماشالله غذاش خوردبنظرتون داروبراش چی تهیه کنم آخه اطراف مادکترهای خوبی ام نیست همه طرح اند و خب تازه کارممنون میشم راهنمایی کنید ❤️❤️❤️راستی علیسان دوازده کیلو وزنشه
جواب ازمایش تحمل قند در بارداری
سلام جواب ازمایش تحمل قند بارداری هستش کسی میتونه بگه وضعیتم چطوره
افتادن نوزاد ۷ ماهه
سلام
پسر من نشسته بود یهو از پشت با سر افتاد
زیرش هم پتو بود
گریه کرد
حالا میترسم نکنه چیزی بشه
چیکار کنم؟
قطع قطره بیلی ناستر
سلام دکتر مهربون اوما. پسرم امروز شش روزش هست. از روز چهار زردیش از ۸.۵ اومد ۱۰.۵ پزشک براش قطره بیلی ناستر تجویز کرد دیشب ۵ قطره بهش دادم ولی دفعش خیلی زیاد شد و شیر خیلی خورد. دیگه امروز میخوام بهش ندم چون فک می کنم زردیش یا رو به کاهشه یا روند افزایشی کمی داره. به نظرتون قطع یهویی قطره ضرر براش نداره. در ضمن دیشب باید دوساعتی یک بار برای شیر بیدار میشد ساعتی یک بار بیدار شد و شیر خودمو خورد چون ترس گرسنه موندنشو دارم از اون ورم شیر خشک نمیخوره چکار کنم به نظرتون؟




