سلام دکتر من دوره های 28 روزه داشتم و الان 3 روز میگذره از دوره ام و همیشه پریودی های منظم داشتم . امروز صبح بی بی چک زدم منفی بود. ممکنه بار دار باشم؟همهی مفاصلم درد میکنه و بی حال و حوصله ام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



558
1401/09/13




