سرگیجه و تاری دید علایم کم خون
فک کنم شما میخاستی باردار بشی؟
اگه نه کم خونی کمبود ویتامین
وای اصلا نمیتونم چیزی بخورم باورت میشه؟ مخصوصا شیرینی میزنه زیر دلم
الان از دکتر میام آزمایش برام نوشت و یه آمپول نوشت واسم
مگه آزمایش خون الان معلوم میکنه؟ آخه من واسه دخترم بی بی چک مثبت بود خون منفی
شاید قندت بالا یا پایین رفته
اول فشار بعد قند و چک کن بعد برو آزمایش
اگه وقتت گذشته باشه ملوم میشه
سلام نازنینم
نمیتوان به صرف این علامت نظری داد ، فعلا فشار خون را کنترل کنید ،.اگر طبیعی بود صبوری کنید تا ببینیم دچار تاخیر میشوید یا خیر. در طی این مدت نیز میتوانید سرم بزنید و بیشتر استراحت کنید 💗