عزیزم دختر منم همین علایم و داره دکتر بهش پلارژین داد عالیههه
میشه کامل بگی چیه؟ شربته؟ قطره س؟
عکسشو میفرستی؟
هم شربت داره هم قطره
زیر یکسال قطره باید بدی
البته واسه ابریزش بینی نئوتادین هم خوبه
از سیتریزین خیلی بهتره

این پلارژینه عزیزم
دکتر بمن کویریزان دیفن شربت عسل اویشن داد
پلارژینم داد استفاده نکردم اما کمی دیفن بهش بده عالیه
ممنونم 🙏🏻 عزیز انشالله بلا از همه دور باشه
انشالله زودی خوب شه دخترت
از توام ممنونم 🙏🏻 نیلوفر جان ❤️
سلام مامان گل
قطره پلارژین را شروع کرده و در کنار سیتریزین ادامه دهید اگر طی 3 روز از شروع درمان روند رو به بهبود مشاهده نشد یا شرایط خدای نکرده بدتر شد حتما مراجعه کنید 🌷