عزیزم حرف بزرگترارو بیخیال😐😐😐
تو سن بارداری تو چرا شکم باید سفت بشه
آدمو دیونه میکنن😭همون من حس میکنم حتی جنینم کدوم سمته یه حالت انگار یه سمتم تیرمیکشه تو نشستن میفهمم گفتم شاید من اینجوریم
عزیزم اینا همه خرافاته بچه ی شما کلا الان اندازه یه دست هستش اخه چه جوری خودش و سفت کنه والا مال من که تازه چند وقته شکمم یکم سفت شده اصلا اهمیت نده به این چیزا
بارداری تو هرکس متفاوته همه یجور نیستن که
نگران نباش ان شاء الله همه چی خوبه
والا منم اصلا احساس سفتی نمیکنم 😐فقط یهو تو خواب ناخودآگاه رو شکم میخابم بیدار میشم احساس خفگی میگیرم
عزیزم من تو ۱۲ هفتگی اصلا نمیدونستم سفت شدن یعنی چی😕 تازه یه ماهه متوجه شدم
الان جوجه ی شما کلا ۶_۷ سانت بیشتر نیست شما الان اصلا چیزی متوجه نمیشی عزیزم
افکار و انرژی منفی رو از خودت دور کن
با کمال احترام به مامان گلت ،ولی اصلا حرفشو گوش نده اینا چرت و پرته بچه تو الان یه ذره اس بالا پایین هم بپره خودشو بکوبه به شکمت بازم تو حس نمیکنی چه برسه به سفت شدن شکمت😅😅
عزیزم من تا۴ ماهگی اصن ملوم نبود حامله ام همه میگفتن تومارو ایسگاه کردی حامله نیستی شوهرمم میگف دروغ میگی حامله ای بچمم بدنیا اومد وزنش بالا بود
تازه همه بهم میگفتن توکه هیچی نمیخوری چی میخای بزایی
ترخدا الکی استرس نگیرت
بخدا خاله من گفت دست بزار روی شکمت من گزاشتم گفتم سفت نیست
گفت باید سفت باشه گفتم واااا مگه چند وقته اون اندازه نخوده
همین الانم به نظرم سفت نیست شکمم😐😐😐😐
نه دیگه گوش نمیدم باورکن ترسوندنم ولی گفتم فعلا کوچیکه چراخودموالکی درگیرکنم