سلام
دخترم چهار ماهشه
از سه ماهگی باید راه ببرمش تا یکم شیر بخوره
تازگی ها که باید گیج خواب بشه یا یکم بی حال بشه تا بتونم شیرش بدم
واقعا خسته شدم
برای ۱۰ دقیقه شیر خوردن باید نیم ساعت مقدمه چینی کنم🥴
پرسش (1401/09/11):
دخترم خیلی سخت شیر میخوره
389
29
1401/09/11
سوال کننده
1
1401/09/11
❤mahur❤ ❤mahak❤
انگار یه ادا اطفار جدیده ب همه بچه ها سرایت کرده😂😂
0
1401/09/11
zahra ...
دقیقا مث پسرمن
پسرمن شبرخشک ک نمیخورد شیشه عمرا نمیکرفت شیرمنم نازمیکرد 😑
شیرمم برعکس زیادبود هر روز خدا بدبختی داشتم کل لباسام خیس بود از ۴ماهگی غذادادمش ولی خب شیرمم نمیشد ندم
تو خواب میخورد یا راه میرقتم یا کلی ادا میریختم هیچ صدایی نباید می اومد میبردم یه جایی تنهایی و.... خلاصهههه همینجور کشوندم تااا یکسالو سه ماهش شد کلا گرقتم و یه نفسسس راحت کشیدم🚶
پسرمن شبرخشک ک نمیخورد شیشه عمرا نمیکرفت شیرمنم نازمیکرد 😑
شیرمم برعکس زیادبود هر روز خدا بدبختی داشتم کل لباسام خیس بود از ۴ماهگی غذادادمش ولی خب شیرمم نمیشد ندم
تو خواب میخورد یا راه میرقتم یا کلی ادا میریختم هیچ صدایی نباید می اومد میبردم یه جایی تنهایی و.... خلاصهههه همینجور کشوندم تااا یکسالو سه ماهش شد کلا گرقتم و یه نفسسس راحت کشیدم🚶
0
1401/09/11
zahra ...
البته ک دیگ بزرگتر شده بود تقریبا تو هشت نه ماهگی بهتربودا میل داشت به شیرم و واکنش و ذوغشو نشون میداد ولی دیگ خودم جون نمونده بود واسم گرفتم
0
1401/09/11
zahra ...
ایشالا ک شما بچت بهتربش
ولی یاد روزای خودم افتادم خدا صبر بهت بده عزیزم این دورانو بگذرونین
ولی یاد روزای خودم افتادم خدا صبر بهت بده عزیزم این دورانو بگذرونین
1
1401/09/12
سوال کننده
ان شاالله
دعا کنین
خدا کوچولوتون رو براتون حفظ کنه
دعا کنین
خدا کوچولوتون رو براتون حفظ کنه
0
1401/09/12
سوال کننده
🙊
0
1401/09/12
شادی 🌈
دکتر ب من گف تو این سن با سه چار دیقه مک زدن سینه خالی میشه، لازم نی ده دیقه بخوره
0
1401/09/12
پزشک اوما
سلام مامان گل
روند وزن گیری دلبندتان خوب است ؟ عکس نمودار رشدی را ارسال کنید تا ببینم
روند وزن گیری دلبندتان خوب است ؟ عکس نمودار رشدی را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/09/12
سوال کننده

0
1401/09/12
سوال کننده

0
1401/09/12
سوال کننده

0
1401/09/12
سوال کننده

0
1401/09/12
پزشک اوما
جان دلم چه مکمل هایی به گل دخترمان میدهید؟
0
1401/09/12
سوال کننده
فقط آد که چند روزه لیپوزوفر هم شروع کردم
0
1401/09/12
سوال کننده
تو تاپیک شل بودن مدفوع نوزاد عکس مدفوعش رو فرستادم
نمیدونم به خاطر همینه که خوب وزن نگرفته این ماه
نمیدونم به خاطر همینه که خوب وزن نگرفته این ماه
0
1401/09/13
پزشک اوما
چرا آهن شروع شده؟ تغذیه تکمیلی آغاز شده؟
0
1401/09/13
سوال کننده
بله عزیزم
دکترشون گفتن از چهارماهگی شروع کنم
اما چون واکسن زدن هنوز شروع نکردم
دکترشون گفتن از چهارماهگی شروع کنم
اما چون واکسن زدن هنوز شروع نکردم
0
1401/09/13
سوال کننده
روزی یک سیسی لیپوزوفر میدم
0
1401/09/13
پزشک اوما
عزیزم بنابراین مولتی ویتامین جایگزین آد شود، شیرخشک میدادید؟
0
1401/09/13
سوال کننده
خیر عزیزم
0
1401/09/13
پزشک اوما
عزیزم سوال آخر اینکه فواصل شیردهی هر چند ساعت هست؟
0
1401/09/13
سوال کننده
نهایت ۳ساعت
0
1401/09/13
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به مجموعه شرایط بنظر من به. جای آد ، مولتی ویتامین بدهید برای یک دوره نیز نئوزینک داده شود چون هم قد و هم وزن باید بهتر شوند ، تغذیه تکمیلی هم با جدیت جلو رود تا انشالله وضعیت رشدی عالی شود ❤️❤️
1
1401/09/13
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز
0
1401/09/14
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💗💗💗
0
1401/09/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




