Ooma

طول سرویکس در بارداری چقدر است؟

با سلام وقت بخیر
من هفته ی بیستم بارداریم طول سرویکسم از طریق آبدومینال ۳۳م.م بود به نظر شما خطر داره یا نه به پزشک متخصص مراجعه کنم؟

32 پاسخ 564 بازدید


بی بی چک روژان

سلام به همگی
من امروز باید پریود میشدم
دوره هام نامنظمه ،۲۸ و ۳۰ روزه
امروز روز ۳۰ بود و باید پریود میشدم
بی بی چک روژان زدم توی ۲ دقیقه هاله انداخت
به نظرتون کاذبه؟یا میشه امیدوار بود

36 پاسخ 1,166 بازدید


لکه بینی قهوه ای و صورتی بعد از تست پاپ اسمیر

سلام به دوستان و پزشک عزیز اوما
من روز شنبه رفتم دکتر برای چک آپ و این چیزا دکتر ازم پاپ اسمیر گرفت بار اول بود تست میدادم هیچی هم متوجه نشدم تا ظهر یکشنبه هم همه چی طبیعی بود ولی از ظهر لکه های قهوه ای و یا گاهی صورتی میبینم خیلی کمه فقط گاهی یا تو لباسم هست یا رو دستمال میافته تا امروز هم ادامه داشته
طبق اوما ۱۱ ام روز تخمک گذاریم بوده که اقدام هم داشتم همون روزا رو امروز هم ۲۴ سیکلمه ۸ روز دیگه موعد پریودیمه
حالا موندم این لکه ها چیه طبیعیه؟چرا قطع نمیشه؟

47 پاسخ 953 بازدید


کار نکردن شکم بچه

سلام دوستان اومایی و خانم دکتر عزیز. دختر من دو روز هست که شکمش کار نکرده. سرما خورده و بعد از مریضی اینجوری شده. هیچ علامتی نداره فقط جیش می کنه. چیکار کنم خوب بشه؟ ممنون از راهنمایی تون. دکتر ببرمش یا نه؟

26 پاسخ 497 بازدید


پودر فرامکس برای کودک

سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
دوقلوهام ۲۴م یکساله میشن برای چکاپ یکسالگی پیش دکترشون رفتیم پودر فرامکس براشون نوشته..به شدت بدشون میاد و اصلا نمیخورن
قطره آهن سیدرال میخورن و کمخونی هم ندارن
اگه فرامکس رو نخورن مشکلی پیش میاد؟

7 پاسخ 435 بازدید


از شیر گرفتن بچه

سلام من سه روز بچه ام از شیر گرفتم روز بهش شیر نمی‌دم اما شبا بهش میدم این اشکال نداره؟ البته زیاد بهونه نمیگیره چون روز دیگه نمیخوره اما من بهش میدم که سینه ام خالی بشه الان دو روز هم هست که شبا دوست داره سینه رو بگیره بغل اش
حالا نمی‌دونم این بده یانه

26 پاسخ 483 بازدید


حتما باید از ۶ ماه به بعد هر روز مولتی ویتامین مصرف کرد؟

من دخترم با مولتی شکمش روند میشه به دکتر که گفتم گفت همون آد بده نمیخواد مولتی بدی ،حالا ایرادی نداره اگه فقط آد بهوره و مولتی نخوره ؟ یا اینکه خودم ی مارک دیگه بخرم و امتحان کنم ؟ و اینکه داخل مولتی ویتامین ها آهن هم هست ضرر نداره هم آهن هم مولتی ویتامین با هم بخوره؟

36 پاسخ 318 بازدید


آمپول آنوکسان وشیافت پرژسترون

سلام آیاهمراه‌ باآمپول آنوکسان شیافت پرژسترون هم بایداستفاده کردیا آمپول به تنهایی کافیه؟من لوپوس دارم.

9 پاسخ 400 بازدید


خانم غزل دلاوری عزیز ی لحظه میایین لطفا

سلام من چهار یا پنج ماه سقط کردم که پوچ بود توی ازمایش سقط مکرر ی چیزی ماله لوپوس بود که رنج نرمالش ۲۰بود ولی ماله من ۲۳ بود سه ماه بعدشم ازمایشمو تکرار کردم شده بود ۲۶ که دکترم‌ گفت اجازه بارداری میدم ولی وقتی باردارشدی باید بیای تا برات اسپرین و ی امپول که هروز بزنی.من توی یک تاپیک دیدم که نوشته بودید لوپوس دارید.چجوریه با امپول و دارو کنترل بشه دیگه خدای نکرده اتفاقی نمیافته میشه راهنمایی کنید از دیشبتا حالا ذهنم خیلی درگیرشه😥

62 پاسخ 1,017 بازدید


سلام دیرورفتم سنوکانل انجام داددکتربرام

دیروزرفتم سنوکامل انجام داددکتربرام بعدگف تو34هفته یک روزوزنش 1967گف خیلی وزنش پایینه دورشکم ودور پاش کمه ..چیکارکنم حالا؟بعددرضمن من بیماری لوپوس هم دارم..فشارمم بالاس..ذکترگف یه اکوی قلب جنین برو..بعددوباره بیابایدسنوانجام بدم..

38 پاسخ 518 بازدید


لوپوس در بارداری و خطرات ان

با سلام من هفته هفته بارداریمه،بیماری لوپوس دارم که فعلا در حالت خاموشه،یه فیبروم هم داخل رحمم دارم،الان خیلی نگرانم که نکنه اتفاقی بیفته و این بارداری به سرانجام نرسه اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم

10 پاسخ 551 بازدید


بارداری بابیماری لوپوس

سلام دوستان،،،ازشمادوستان کسی بوده یاکسیوسراغ داری که بیماری لوپوس داشته باشه وبارداری وزایمان راحتی داشته باشه؟

13 پاسخ 904 بازدید


لکه بینی در هفته های اول بارداری

سلام خانم دکتر،وقت بخیر!
دکتر من طی ۱،۲ روز پیش فعالیتم یکم زیاد بوده...از دیشب که رفتم سرویس خون ابه میبینم...اول مقدارش کم بود و فقط روی دستمال بود،الان مثل ادرار و به مقدار یکم زیاد خارج شد از بدنم...
خطر ناکه؟
جای نگرانی هست؟
دارم استراحت میکنم،اما خواستم بدونم نیاز به شیافی چیزی هست و ایا اصلا اجازه دارم استفاده کنم یا بااستراحت درست میشه؟
تقریبا ۵ هفته ام

36 پاسخ 616 بازدید


بیمارستان میلاد تهران زایمان کردم

سلام
بیمارستان میلاد تهران زایمان کردم سزارین
خدا رو شکر حال خودم و دخترم خوبه
هر سوالی داشتید بپرسید

66 پاسخ 7,866 بازدید


لطفا سنوگرافی را نگاه کنید


سلام و خسته نباشید
لطفا سونو منو نگاه کنید نظرتون بهم بگید مشکلی نداره ?

21 پاسخ 550 بازدید


تفسیر آزمایش آنالیز اسپرم

سلام خانم دکتر عزیز آنالیز اسپرم رو برام تفسیر میکنید

9 پاسخ 514 بازدید


سرکلاژ و طول سرویکس ۳۰ م م در سونوی nt

سلام مامانای خوشگل ،آیا کسی بوده که سونوی nt طول سرویکسش ۳۰ بوده و در سونوهای بعدی طولش افزایش پیدا کرده باشه ؟؟ توی nt طول سرویکسم ۳۰ بوده دکتر گفته هفته ۱۴ دوباره باید چک بشم ....

44 پاسخ 1,831 بازدید


ماست درست کردم چند ساعت تو پتو بمونه؟

چندساعت تو پتو بمونه اشکال نداره تاصبح باشه ؟؟؟؟
میخوام تا صبح تو پتو بمونه

29 پاسخ 791 بازدید


راه درمان درمان عفونت واژن

سلام روز بخیر.مشکلم اینه که من خیلی زود زود عفونت میگیرم.علامتشم درد شدید تو ناحیه پایین سمت راست شکمه.تقریبا سالی ۲_۳ بار درگیرشم.سری قبل دکتر کرم واژینال و قرص داد گفت اگه خوب نشدی بیا اوزون تراپی کنم.الان نمیدونم چیکار کنم.برم اوزون تراپی یا دارو مصرف کنم؟درد امونمو بریده.

5 پاسخ 416 بازدید


کسی تا به حال آندومتریوز داشته وراه درمان

توروخدا بیاین راههای درمانتون بگین و آیا باردار شدین من خیلی نگرانمم😢😢😢

60 پاسخ 702 بازدید