سلام . وقتتون بخیر .من قبل بارداری ازمایش دادم تیروییدم نرمال بود.اوایل بارداری هم ازمایش دادم نرمال بود.۲۴ هفته ازمایش دادم شده ۴.۳۴ ک نرمال نیست. ممکنه تو این سه ماه مشکلی برای جنینم پیش اومده باشه؟تو سونوی انومالی هم گفتن مشکلی نیست .خیلی میترسم
.عکس ازمایش هم براتون ارسال کردم .ممنون میشم بررسی کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



268
1401/09/13



