سلام خانوم دکتر و دوستان.من پریودی این ماهم درد شدید داشتم روز اول شیاف دیکلوفناک گذاشتم چون خیلی درد داشتم ولی از اونروز خونریزیم کم شد وتوی نت خوندم که باعث کیست میشه وقتی بر اثرشیاف خونریزیت کم باشه. و فردا ۳پریودمه چه دمنوشی بخورم که خونریزیم بیشتر شه.پیشاپیش مرسی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



329
1401/09/12



