تب بارداری هفته سی ام
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر،چند روز پیش به دلیل آنفلوآنزا تب ۳۸,۳۹ درجه داشتم ،روز اول تبم رو کنترل نکردم،شنیدم میتونه باعث اختلال در سلامت جنین بشه مثل صرع و..،خواهش میکنم بهم بگید واقعیت داره یا نه؟ ضمنا دکتر این داروها رو برام تجویز کرده که من دگزا و پردنیزولون رو مصرف نکردم تا الان،جزو داروهای ایمن هستند؟ ممنونم
ویروس در بارداری
سلام وقتتون بخیر من الان 29هفته ی بارداری هستم ویروس آنفلوآنزا گرفتم ب شدت سرم و گلوم درد میکنه و سینوسام ملتهب شده من دارویی میتونم استفاده کنم؟ بدن دردم دارم میشه راهنماییم کنید!! ؟
به دادم برسید استامیفون
سلام به دادم برسید یه اشتباه چهار میلی استامنیفون دادم به دخترم چکارکنم
سقط جنین به علت تشکیل نشدن قلب😔
سلام روزتون بخیر تقریبا ۱هفته است با قرص زیربونی سقط انجام دادم یه روز درمیون خونریزی شدید و درد داشتم روز اول خون بود روز سوم لخته هایی مثل جگر امروز که روز ششم علاوه بر درد شدید و خونریزی کم یه تیکه گوشت ازم خارج شد فقط ۳تا قرص همون شب اول استفاده کردم ،خواستم بدونم یه تیکه گوشت چی بود؟فیبروم دارم میتونه فیبروم باشه؟!!
سونوی سینه چه زمان از سیکل بهتره انجام شود
با سلام خدمت پزشک اوما من آزمایشات هورمونی انجام دادم پرولاکتینم بالا بود دیگه نمیدونم بخاطر این موضوع بود که دکتر گفت سونوی سینه هم سری بعد انجام بده چه زمانی از سیکل انجام بدم بهتره ؟ و ذخیره هم که نیم بود گفت کمه و قرص اوابوست و فولیک اسید ۵میل نوشت نظر شما چیه و اینکه ۴روز تا موعد پریودم مونده ولی اقدام نبودم میشه ماساژ رحم و تخمدان بدم و بادکش کنم؟
جواب آزمایش nt و سونو nt لطفا تفسیرش کنید خوبه ؟
جواب آزمایش nt و سونو nt لطفا تفسیرش کنید خانوم دکتر 🙏🏻
نگهداری از بند ناف
سلام دکتر و خانوما ممنون میشم اگه اطلاعاتی راجع به نگهداری بندناف دارین به اشتراک بذارید.
مکان نگهداریش کجاست؟زمان انتقال بند ناف کی هست؟و هزینه نگهداری چقدره؟
قطره بتامتازون و خونآبه از گوش بچه ۶ ساله
سلام دکتر جان چند روز پیش پسرم بعد اینکه مریض شد و خوب شده بود نصف شب از خواب بیدار شد و گریه ک گوشش درد میکنه همون لحظه بردمش دکتر
دکتر گوششو دید یکیش گفت عفونت کرده بهش قطره بتامتازون گوش و چرکخشک کن و سیتریزین داد
بعد دوبار قطره ریختن گوشش داره مایع زرد و قرمز رنگ میده بیرون مدام
طبیعیه؟
دوستان کسی تجربه داره ک طبیعیه یا خطرناکه؟
اسهال و سوختگی پای نوزاد
سلام دخترم از صبح 5بار شکمش کار کرده و آبکیه اسهال شده الان دیدم پاش هم سوخته خیلی قرمزه و معلومه که اذیته ،چیکار کنم که اسهالش خوب بشه واسه سوختگی پاش هم همش کرم زینک اکسید بچه فیروز میزنم ولی الان حس میکنم فایده ای نداره
تزریق hcg میتواند باعث جلو انداختن پریودی شود؟
سلام پزشک جانم روزتون بخیر سلام خانمای گل
من این ماه دوره دوم تزریقم هس سینه درد دارم و زیر دلم ب شدت درد میکنه الان چک کردم لکه داشتم ۴روز به موعدمه یعنی پریود شدم؟
نکنه بخاطر این امپولا دیواره رحمم نازک شده😭😭😭😭
تفسیر ازمایش
سلام خوبین؟ میشه آزمایشمو تفسیر کنید؟
سرماخوردگی و درمان آن در بارداری
سلام خدمت پزشکان اومایی و همچنین مامان های گل
من الان ۳ روزی میشه سرما خوردم اولش خیلی خفیف گلو درد داشتم که با آب نمک قر قره کردن و خوردن لیمو و مرکبات و مایعات گرم داشتم کج دار و مریض باهاش تا میکردم ولی از صبح سرفه و آبریزش شروع شد و صدام گرفته نمیدونم چه داروهایی میتونم بخورم و چه میزان دوزی ؟ و اینکه برای اینکه صدام گرفته اگه دم کرده ی نشاسته بخورم مشکلی نداره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
اندازه و وزن جنین در ماه های اول چگونه است؟
با سلام
من هفته ۶و ۵روز به سونو رفتم اندازه جنین ۲/۷۸mm بود بعد تو اوما دیدم باید شش و هفت میبود یکم نگران شدم علتش را میخواستم بپرسم چرا اینقد فرق دارع
سرما خوردگی نوزاد و سرفه
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من دیشب خواهرم اینا اومده بودن خونمون و دخترش ۴سالشه سرماخوردگی شدید داشت و متاسفانه دخترمنم از امروز صبح که بیدار شد تب شدید داشت و سرفه خلط دار
قطره پلارژین ک قبلا گفته بودین و بهش دادم و قطره استامینوفن چکار کنم دیگه بهتر شه؟از صبح خیلی گریه میکنه و بیقراری میکنه
سرفه در نوزاد۴ماهه وسرماخوردگی
سلام خانوم دکتر نوزاد۴ ماهم سرماخورده سرفه هاش خیلی زیاده دکتر بردم فقط آزیترومایسین ۱۰۰داده چیکارکنم
دوره پریودی ۴۰ روزه
سلام خانم دکتر وقت بخیر. دختر من ۱۳ سالشه یک ساله پریود شده ماه های اول دوره اش کوتاه بود از ۱۵ روز تا ۲۸ روز. ولی الان یه مدته دوره هاش ۴۰ روزه شده. میخواستم بدونم دوره ی طولانی ۴۰ روزه مشکلی نداره؟ دکتر ببرمش؟
بارداری و مصرف قرص اورژانسی
سلام پزشک اومای عزیز من نی نیم چهار ماهه اس بعد از چهل روز خون ریزی و لکه بینی هنوز پریود نشدم
رابطه داشتم با وجود محافظت شده بودنش مایع وارد شد
12ساعت گذشته بود که قرص اورژانسی رو جفتش رو با هم خوردم
مطمئن باشم که بارداری رو خنثی میکنه؟ نگرانم نمیدونم وضعیت چطوریه
اخه پریود هم که نمیشم هنوز بیستر گیجم میکنه چیکار باید بکنم؟
خونریزی اطراف ساک حاملگی
سلام خانوم دکتر وخانومای گل. وقتتون بخیر
من امروز بعد ۵ روز تاخیر پریود، متوجه بارداریم شدم و برای معاینه رفتم پیش دکتر.
که ایشون بعد از معاینه واژینال گفتن که ساک تشکیل شده ولی اطراف ساک خونریزی صورت گرفته و هفته بعد مجددا برای معاینه برم.
خواستم ببینم طبیعیه این خونریزی یا احتمال رشد نکردن نطفه هست؟
بعضیا میگن چون زودتر رفتم برا معاینه طبیعیه، بعضیام میگن که سقط میشه.
خیلی نگرانم،ممنون میشم راهنماییم کنید
ویار بعد ۳ماه اول
سلام من فردا میرم ۱۶هفته از وقتی وارد ۴شدم بشدت ویار گرفتم قبلش نداشتم اصلا
هیچی نمیتونم بخورم هیچی فقط میوه بالا نمیارماما حالت تهوع شدید میگیرم دوسه روزم هست معدم بشدت میسوزه
دمیترونم تاثیر نداره
دیابا بارداری دارم دوتاانسولین میزنم بیشتر ضعف میکنم
طبیعی بعد۳ماه یدفعه ویار بیاد سراغت؟
دل درد و کمر درد هنگام خوابیدن
سلام دوستان و دکتر اوما،من امروز دل دردم نسبت به روزای دیگه زیادتره ،بعد وقتی حالت خوابیده هستم دل درد و کمر دردم خیلی زیاد میشه ،بلند میشم راه میرم خوب میشم،دلیلش چیه؟؟




