سلام برای خیلیا مینویسن نگران نباش
سلام برا منم دکتر از وقتی مثبت شدم آسپرین ۸۰داد تا هفته ۳۲هم گفت بخورم بعد قطع کردم
آره عزیزم احتمالا انعقاد خون داری بخاطر همین به منم گفته باید تا آخر بارداری آمپول بزنم و الانم گفته تا باردار نشدم فعلا آسپرین بخورم
گلم من تا ۹ ماه هر روز خوردم چون غِظت خون داشتم اما الان به خاطر سزارین کم خونی دارم اونم بعده ۳ سال و ۲ ماه
اره حیلیم خوبه دکترمن عالی بود توهمون شش هفته برام نوشت براسفت شدن جای بچه وجلوگیری ازسقط
من غلظت خون واینام نداشتم امادکترم داد
سلام منم از هقته ۱۲ خوردم تا آخر ۸ ماهگس
من مشکلی نداشتم گفت برای خونرسانی بهتر به جنین هست
سلام عزیزجانم
مصرف آسپرین در بارداری مشکلی ندارد و در مواردي که پزشک برحسب شرایط مادر صلاح بداند تجویز شده و به حفظ و پیشرفت مطلوب بارداری کمک میکند، نگران نباشید ❤️