تفسیر ازمایش ادرار
سلام خسته نباشین قربونتون برم پزشک مهربون و مامانای گل
میشه لطفا ازمایش دخترمو تفسیر کنید مشکلی نداره ایا؟
ماساژ رحم و بارداری
سلام دوستان. کسی بوده تنبلی تخمدانش با ماساژ رحم درمان بشه؟ و کیفیت تخمکهاش بالا بره؟
نحوه خابیدن بعدسرکلاژبایدطاق بازباشه؟؟
سلام من امروز3روزه سرکلاژکردم میگن بایدطاق بازبخابم درسته؟؟
تفسیر جواب غربالگری برای دوقلویی
سلام دکتر عزیز
من غربالگری دادم جوابش یکم نگرانم کرده لطف میکنید شما هم نظرتونو بگید
میشه راهنمایی کنید در مورد ترشحات سینوسی
یک هفته میشه دخترم درگیر ترشحات پشت حلق و گرفتگی بینی هست دو بار پیش پزشک رفتم اول پدیزان تجویز کردن سری بعد پلارژین و سیتریزین ولی من تغییری تو گرفتگی بینی دخترم احساس نمیکنم خیلی اذیته ،تازه احساس میکنم پلارژین و سیتریزین بی حالش کرده ،بخور مرطوب گذاشتم ،سرم تو بینیش میریزیم با پوار تخلیه میکنم ولی خوب نمیشه ،باید چیکار کنم ؟ دوبارع همون پدیزان رو بهش بدم ؟ ضرر نداره هی دارو عوض کردن ،درمونده شدم
قرص استرادیول ...نکنه زباد خوردم.میترسم.
سلام من این ماه از روز سوم تا نهم روزی دوتا لتروزل دوتا استرلدزول خوردم.امپولhnm هم روز ۶ و ۷ و۸ زدم..روز ۱۲ رفتم گفت یه فولیکول ۲۰ داری.2تاhcg نوشت روز ۱۵ ام زدم.اما گفت استرادیول رو ادامه بده من ترسیدم عوارض داشته باشه به جای روزی دوتا روزی یکی خوردم.امروز ۲۵ امه من ۲۵ تیر دارم استرددیول میخورم.باید از روز سوم تا سی روز میخوردم🥺
سردرد.کمر درد.درد لگن..عقب افتاد پریود.امروزم حواسم نبود طبق عادت خوروم...بهدکترم دسترسی ندارم.حالا چیکار کنم یعنی کارم خطرناک بوده؟ نکنه زیاد خوردم و پریونشدنم بخاطر این بوده..؟؟چهار روز پیش بی بی چک گذاشتم منفی بودم.پریودم.۲۹ یا ۳۰ روزه است
سلام دکتر عزیز طول سرویکس در هفته دوازده ۳۲ هست چیکار کنم؟؟
من هفته پیش سونو انتی دادم
طول سرویکسم ۳۲ بود
خیلی نگران شدم
امکانش هست با استراحت بره بالا؟؟ اگه استراحت کامل کنم چقدر میره بالا؟؟
ضرر نداره؟؟ میشه بگید کسایی که مثل من بودن بیان نظر بدن چیکار کردن
خواهشا انرژی منفی و استرس ندید
جوش زدن پای نوزاد ۸ماهه
سلام خدمت دکتر و اومایی های عزیز وسط پای دخترم جوش جوشی شده با جای چسب مای بیبیش از چی میتونه باشه؟
تفسیر چکاب دختر ۲۳ ساله
سلام و خسته نباشید
دکتر عزیز خواسم لطفا چکاب بنده رو تفسیر کنید آیا مشکلی دارم یا خیر؟
سلام تفسیر جواب رو میشه بگید
سلام دکترجان وقت بخیر 🌹
میشه لطفاً جواب این آزمایش رو بهم بگید ،آیا اسپرمش بارور میشه؟
علت درد در ناحیه ی واژن زیر دل و پهلو ها چیه؟
سلام خانوم دکتر مهربون من هفته 20 بارداری هستم کار سنگین هم انجام نمیدم در حد کار خونه اونم ملایم پیاده روی آنچنانی هم ندارم در کل مراقبم ولی ترشح های سفید رنگ و کمی بو دار دارم و واژنم و پهلوهام و زیر دلم یه دردایی میگیره گاهن انگار که تیر بکشه و یا سیخ و سوزن بزنن طبیعیه؟
خیلی نگرانم ممنون میشم جوابمو بدید ❤️
دکتر عزیز جواب آزمایشمو تفسیر کنید
سلام دکتر جان خسته نباشید
لطفا جواب آزمایش منو تفسیر کنید ممنون میشم
دوستان پسرم پی پی نمیکنه؟ چکارکنم
سلام دکتر اوما اوما و دوستان
پسرم ۲سال و۳ماهش ،،۳روز پی پی نکرد چکارکنم؟مایعات زیاد میخوره،،،الوهم بهش دادم،شکر سیاه دادم،،نون خامه ای اماهنوز شکمش کارنکرد، ،،شکمش دست میزنم سفت هم نیست چکارکنم
بادکردن سینه نوزاد ۱۱ روزه
سلام خانم دکتر پسر من ۱۱ روزشه سینه هاش باد کرد انگار یه چی توشون هست چیکار کنم؟ببرم پیش دکتر؟
تب و سرماخوردگی نوزاد 8ماهه
با سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان
پسرم شب شنبه با قی کردن چشمو سرفه خلطی از خواب بیدار شد و هرچی شیرخورده بود بالا آورد ،پنج صبح بردیمش بیمارستان اطفال پیش متخصص اطفال
براش آنتی بیوتیک و استامینوفن و بخورو قطره بینی و چشم و شیاف استامینوفن داد
حالش تا دیشب خوب بود باز دیشب تب کرده و گرفتگی بینی داره
تبش با پاشویه و شیاف میاذ پایین دو سه ساعت بعد باز شروع میشه
تبش بین37/4تا38متغیره
لازمه دوباره ببرمش دکتر؟
یا باید دوره شو بگذرونع و دارو هاشو بگیره کامل
تجربه ای داشتین
توروخدا راهنمایی کنین اگه لازمه باز ببرمش خیلی میترسم
امروز بیحاله
معاینات دوره ای نوزاد
سلام خانم دکتر عزیزم و مامانای اومایی
درمورد معاینات دوره ای کوچولوهاتون سوال داشتم،اینکه نوزادتون رو معاینات دوره ای میبرین یا زمانی که مشکلی داشته باشه میبرین پزشک متخصص ویزیت کنه؟
قرمز شدن و سوختن وسط پای دخترم
سلام خانم دکتر عزیز
من هفته ی پیش به مدت ۳ روز دخترم رو فرستادم خونه مامانم ، چون خودم بدجور سرماخورده بودم .از ۴شنبه عصر که اومد پیشم دیدم وسط پاش قرمزه و از اون روز دارم کرم دست ساز که از روغن زیتون و موم عسل درست کرده مادرشوهرم ،میزنم بهش . امروز دو بار کرم پناتن زدم و دیدم قرمزی پاش بدتر شد . الان عکسشو میفرستم .بگین چی بزنم که بهتر شه ؟
فقط شیرخشک بیومیل ای ار میخوره و غذا هنوز نمیدم بهش چون یه بار اسهال و استفراغ شد و بعد اون دوبار غذا دادم و شدید بالا اورد و هی زرداب میاورد بالا .
قطره آد و اهن سیدرال میدم بهش
مامانم فقط میگه یه بار جیش کرده بود و بدون شستن پوشک عوض کردم ، ولی خودمم تو خونه چنبار که خواب بود و فقط جیش کرده بود بدون شستن عوض کرده بودم و اصلا قرمز نشده بود .
هنوزم دندون درنیاورده . خودم حس میکنم با دست زدن که یکم برجسته شده لثه اش
خلط گلو و بینی دخترم
سلاام خانوم دکتر
من دخترم الان ۷ ماه و ۲۶ روزه هستش و وزنش ماشالله حدود ۱۰ کیلو هست . و تنها شیرخشک بیومیل ای ار میخوره و هنوز غذا نمیدم بهش ( یه هفته اسهال استفراغ بود و بعدش دیگه معده اش غذارو تحنل نکرد )
از وقتی خوابیده خلط بینی و گلو میاد براش و نمیذاره بخوابه . میخواستم بپرسم برا زودتر دارو دادن وپیشگیری از بدتر شدنش چی میتونم بدم بهش؟
شربت سرماخوردگی میتونم بدم بهش؟
دانه های قرمز و اگزما
سلام خانم دکتر عزبز و مامانهای اومایی پسرم حساسیت به پروتئیین گاوی داره و رفلاکس پنهان هم داره
خودم رژیم کامل هستم و مطمئنم چیزی نخوردم شیر خودمو شیر خشک ببلاک ar میخوره
چند روزیه بدنش و مخصوصا زیر گلوش دونهای قرمز زده و به شدت صورتشو میکنه و بی قراره شبها تا صبح هر نیم ساعت بیداره و نق میزنه شیر هم بد میخوره و فقط تو خواب میخوره ..ممکنه بخاطر شیر خشک باشه؟و اینکه چی بدم بهش ارومش کنه
نتیجه عمل سپتومم خوب بوده ؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر . خواستم بپرسم نتیجه عملم خوب بوده؟؟ این عکسی که از رحم کشیده بازم مشکل داره ؟




