پریود میشم هنوزم بعد از زایمانم
سلام خانوم دکتر و دوستان عزیز...من بعد زایمانم ۵۷ روز خونریزی داشتم...بعد پاک شدنم باز الان پریود شدم...اول این که خواهرم و مادرم میگن نباید دیگه پریود شی حداقل ۱سال...جز اون مهبود از دیشب پدرمو در آورده میخوابه میخوابم پیشش گریه میکنه،رو تابش میزارم میشینم رو مبل تابش میدم گریه میکنه...حتی وقتی خوابه باید یا وایسم یا بشینم کنارش که بخوابه وگرنه همش گریه میکنه...درد هم دارم خودم پدرم در اومده چیکار کنم؟
تفسیر سونو بیضه برای واریکوسل
با سلام و وقت بخیر
میخواستم سونو بیضه همسرم رو ببینید. آیا احتیاج به مراجعه به اورولوژیست و یا مصرف دارو هست؟دکتر سونوگراف گفته بودن مشکلی نیست و در حالت ایستاده و زور زدن کمی زیر بیضه چپ به صورت خفیف مشاهده شده و احتیاج به پیگیری ندارد.
لکه بینی در۵۰ روز بعد زایمان
سلام وخسته نباشی خدمت پزشک محترم. من حدود ۵۳روز پیش زایمان طبیعی کردم. خداروشکر رحم هیچ مشکلی نداشته تو این چند وقت. ۷روز پیش اولین رابطه رو داشتم بدون حفاظت جلوگیری نکردم. دیروز یه مقدار خون دیدم. آیا احتمالش هست خون لانه گزینی باشه. بارداری تو این موقعیت امکان داره یا خیر
سن بارداری چنده هفته چتدهستم
س اومانوشته شمادرروز۷ازهفته ششم سن بارداری ۵هفته ۷روزالان من هفته ششم یاپنج؟
آزمایش با سونوگرافی آنومالی
سلام
این آزمایش رو دکتر با سونو آنومالی گف انجام بده
مشکلی داره؟
تفسیرآزمایش های قبل ازivf
سلام دکترجان،عصرتون بخیر
دکترم برام ی سری ازمایش نوشته برای قبل ازivf
البته فعلابه مدت۳ماه دارو داده بهم
گفتن۳ماه بعدبا جوابا بیا
حالالطفا برام تفسریش میکنید؟
تفسیر آزمایش ۲۸ هفتگی
سلام دکتر اوما عزیز
من تو هفته ۲۲ ازمایش گلوکز دادم ، ۸۴ ناشتام بود . یکساعت بعد از پودرگلوکز ۱۵۶
تو سونو بیوفیزیکال ۲۸ هفتگی بخاطر وزن جنین پزشکم مجدد ازمایش قند رو برام تکرار کرد اینبار ناشتا .و ۳ نوبت دوساعت بعد صبحانه .ناهار و شام .
الان جوابش اومده میشه ببینید خوبه؟؟
الان یعنی من کلا فرضیه ی دیابت برام رد میشه؟؟ اینکه جنینم وزنش و بیومتریش دوهفته جلوتره مشکل دیگه جز این هست؟؟؟
خیالم راحت باشه؟خیلی نگرانم ممنونم از جوابتون
دوستان سلام کسی بوده با iui باردار شده باشد و روز نهم بی بی چک
دوستان سلام کسی بوده با iui باردار شده باشد و روز نهم بی بی چک ش منفی شده باشه بعدا روز ۱۴ iui مثبت شه ؟
سرماخوردگی و سردرد در بارداری
سلام دکتر..روز بخیر
دکتر من تقریبا ۱۰هفتمه و سرماخوردم،ابریزش شدید،سردرد و گاها استفراغ دارم
دارو برای سردرد و ابریزش میتونم استفاده کنم؟
اگر میتونم ممنون میشم اسم داروها رو لطف کنید
این قرص رو(استامینوفن ۵۰۰)میتونم استفاده کنم؟
قطره آهن و مولتی
سلام دکتر جونم خدا قوت. من قبلا به پسرم قطره مولتی و آهن تجویز شده مرکز سلامت میدادم الان تصمیم گرفتم مارک آهن سیدرال گوچه و مولتی فور کیدز بدم به نظرتون خوبه؟ بعد چطوری مصرفشون کنم؟
لکه بینی شدید
با سلام
من هفته 5 بارداری هستم بیش از 10 روز هست که لکه بینی زیاد قهوه ای دارم حتی بعضی وقتها مجبورم از پد استفاده کنم. سونو هم دادم ساک حاملگی تشکیل شده بود و حاملگی داخل رحم بود و مشکلی نداشت.
ممکنه بلند کردن پسرم که 19 کیلو هست یا ایستادن و پیاده راه رفتن زیاد باعث لکه بینی من شده باشه؟ ممنونم
واکسن کزار حتما قبل بارداری باید زده بشه؟
سلام من آزمایش ازدواج دادم واکسن کزاز واسم نزدن
الان میخوام اقدام به بارداری کنم واجبه حتما بزنم؟؟
خانوما وپزشک محترم چیکار کنم بچم آروم بشه
بچم بخاطر دندون درآوردن به نظرم خیلی نا آرومه چون لثش تاول زده میگم دندون آسیاییش الان ۴۸ ساعته من ۲ ساعت سر جمع نخوابیدم .خیلی سخت میخوابه اما اگرم بخوابه بعد نیم ساعت با جیغ میپره انقد گریه میکنه وجیغ میزنه نفسش میره الان دیشب نخوابیده تا ۴ تا ۶ با جیغ و گریه خوابیده ۶ تا یه ربع پیش بیدار بوده الانم با جیغ دوباره بیدار شده
سه بارم از دیروز تا حالا با لا آورده البته از قبل رفلاکسم داشت چون کنترل شده بود دارو نمیدم دیگه زنگ دکترم زدم نوبت نداده تا امشب ساعت ۹
چیکار کنم الان .چی بهش بدم
توروخدا کمکم کنین خیلی خستم دارم از پا درمیام هم خودم هم دخترم
ماستیست سینه در شیردهی
سلام🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️
پزشک اومای عزیز👩🏻⚕️ و دوستان اومایی عزیز👩👩👦👦👩👩👦👩👩👧👩👩👧👧
توده ی سفتی داخل سینم ظاهر شد🤦🏻♀️ که بعد از مراجعات و سونو
⭕اتساع مجاری شیری و ⭕ماستیست ⭕
تشخیص داده شد🤷🏻♀️
پزشکم
سفیکسیم 400 و پنی سیلین تزریقی💉 تجویز کرد
بعد از 🗓️دو هفته سونو تکرار شد ولی انتی بیوتیک ها تاثیری نداشته و ماستیست همچنان پابرجا بود🙎🏻♀️
دکتر سونوگرافی که در زمینه سونو تو اصفهان خیلی خبره هستن آقای دکتر مهاجری
انتی بیوتیک 💊کلوگزاسیلین500 رو پیشنهاد دادن گفتن بهتر از بقیه رو ماستیست تاثیر میگذاره
پزشک اومای عزیز ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻 آیا این آنتی بیوتیک رو شروع کنم؟
❗البته من سونوی جدید رو هم پیش دکترم میبرم ولی خب دکترم میگه بخاطر شیردهی هر انتی بیوتیکی رو نمیتونی مصرف کنی ولی دکتر مهاجری گفتن کلوگزاسیلین تاثیری روی شیر نداره (برعکس سفیکسیم و پنی سیلین که با همه توان تلاش میکردم شیرم کم نشه ولی بازم زور اونا بیشتر بود..)❗
دوستان عزیز شما ها تجربه ماستیست داشتید؟ با چه آنتی بیوتیکی خوب شدید؟
در ضمن ماستیست من خوشبختانه اپسه نکرده و درد و خارش و تورم ظاهری روی سینم نداره فعلا فقط بصورت یک توده سفت هست
ممنون میشم تجربیات تون رو در اختیارم بگذارید 💞💞💞💞💞💞
قطره آهن لیپوزوفر فوت
سلام ،آیا کسی فرق قطره لیپوزوفر با لیپوزوفرفوت رو میدونه؟
دکتر دخترم بدون اینکه هیچ آزمایشی بنویسه گفته که باید بهش لیپوزوفرفوت بدم،یه جایی خوندم این قطره برای بچه هاییه که کمبود آهن زیاد دارن.درضمن دخترم حساسیت به پروتئین گاوی داره گاهی توی مدفوعش رگه های خونی هست.یعنی ممکنه به این خاطرگفته باشه این قطره آهن رو بگیرم
عمل هیستروسکوپی سپتوم انجام دادم. چه مدت بعد پریود میشم؟؟
سلام من 16ام عمل هیستروسکوپی انجام دادم. خواستم بدونم روی تاریخ پریودی تاثیر میذاره؟ من ماه گذشته 30 ام پریود شدم. خواستم بدونم این ماه هم با وجود اینکه عمل کردم همون 30 ام پریود میشم یا 30 رو بعد عمل؟
متورم شدن لثه ی نوزاد
سلام روزتون بخیر خانم دکتر
لثه ی بچه ی من متورم شده عکسشو میدم براتون الان نگران شدم طبیعیه یا نیاز داره ببرم دندون پزشکی؟
باد شکم زیاد و زور زدن نوازد
سلام وقتتون بخیر پسر من یکماه و پنج روزشه
تا 20روزگی شیرخودمو میدوشیدم میدادم باشیر خشک آپتامیل یک میخورد روزی دو بار دفع داشت و اصلا اذیت نمیشد
بعد این که شیرمو قطع کردم فقط شیرخشک میخوره تا 4روز همه چی عین قبل بود الان یه هفته هست درگیر یبوست شده .البته نه یبوستی که مثلا 4روز شکمش کار نکنه چون هر روز دفع داشت روزی که دفع نداره خیلی بیقراری میکنه شکمش سفت میشه به توصیه دکتر مقعد رو تحریک کردم دفع میکنه اروم میخوابه ولی به خودش باشه اصلا دفع نداره
امروز از صبم باد شکم هی خالی میکنه ینی خیلی زیاده باد شکمش ولی دفع نداره دور مقعد رو چرب کردم ورزشش دادم شکم رو ماشاز دادم هیچ کدوم کمک به دفع نکرد فقط تحریک با گوش پاکن و وازلین جواب میده
فاصله شیردهی هر دو ساعته و شیرشو ولرم میگیرم اصلا گرم نیس .
برا شکم دردش پدی لاکت میدادم که اونم قطع کردم ببینم خوب میشه یا نه
و این که شیر که میدم روده هاش صدا میدن
سلام خانم دکتر دارم از درد زانو میمیرم .قرص کلسیم میخورم فایده نداره،وزنی ام
اضافه نکردم اخه ،سره آراد تا ۹۰کیلوم رسیده بودم اما این مشکلو نداشتم ،اما این بارداریم ۷۵کلیو بودم الان ۷۶ام ،ینی راه میرم میخاد زانوی سمت چپم بترکع😭
مارک شیر دوش برقی
سلام مادرا
کسی شیر دوش برقی استفاده کرده؟
یه مارک خوب و کاربردی میتونید بهم معرفی کنید؟
به خاطر زردی بچه ، چند روز بهش شیرمو ندادم ، دیگه فقط شیر خشک با شیشه شیر میخوره 😔
میخوام حداقل شیر خودمو با شیردوش بگیرم بهش بدم .
شیر دوش دستی خیلی سخته




