Ooma

پریود میشم هنوزم بعد از زایمانم

سلام خانوم دکتر و دوستان عزیز...من بعد زایمانم ۵۷ روز خونریزی داشتم...بعد پاک شدنم باز الان پریود شدم...اول این که خواهرم و مادرم میگن نباید دیگه پریود شی حداقل ۱سال...جز اون مهبود از دیشب پدرمو در آورده میخوابه میخوابم پیشش گریه میکنه،رو تابش میزارم میشینم رو مبل تابش میدم گریه میکنه...حتی وقتی خوابه باید یا وایسم یا بشینم کنارش که بخوابه وگرنه همش گریه میکنه...درد هم دارم خودم پدرم در اومده چیکار کنم؟

20 پاسخ 557 بازدید


تفسیر سونو بیضه برای واریکوسل

با سلام و وقت بخیر
میخواستم سونو بیضه همسرم رو ببینید. آیا احتیاج به مراجعه به اورولوژیست و یا مصرف دارو هست؟دکتر سونوگراف گفته بودن مشکلی نیست و در حالت ایستاده و زور زدن کمی زیر بیضه چپ به صورت خفیف مشاهده شده و احتیاج به پیگیری ندارد.

24 پاسخ 2,319 بازدید


لکه بینی در۵۰ روز بعد زایمان

سلام وخسته نباشی خدمت پزشک محترم. من حدود ۵۳روز پیش زایمان طبیعی کردم. خداروشکر رحم هیچ مشکلی نداشته تو این چند وقت. ۷روز پیش اولین رابطه رو داشتم بدون حفاظت جلوگیری نکردم. دیروز یه مقدار خون دیدم. آیا احتمالش هست خون لانه گزینی باشه. بارداری تو این موقعیت امکان داره یا خیر

32 پاسخ 416 بازدید


سن بارداری چنده هفته چتدهستم

س اومانوشته شمادرروز۷ازهفته ششم سن بارداری ۵هفته ۷روزالان من هفته ششم یاپنج؟

19 پاسخ 674 بازدید


آزمایش با سونوگرافی آنومالی

سلام
این آزمایش رو دکتر با سونو آنومالی گف انجام بده
مشکلی داره؟

8 پاسخ 340 بازدید


تفسیرآزمایش های قبل ازivf

سلام دکترجان،عصرتون بخیر
دکترم برام ی سری ازمایش نوشته برای قبل ازivf
البته فعلابه مدت۳ماه دارو داده بهم
گفتن۳ماه بعدبا جوابا بیا
حالالطفا برام تفسریش میکنید؟

13 پاسخ 425 بازدید


تفسیر آزمایش ۲۸ هفتگی

سلام دکتر اوما عزیز
من تو هفته ۲۲ ازمایش گلوکز دادم ، ۸۴ ناشتام بود . یکساعت بعد از پودرگلوکز ۱۵۶
تو سونو بیوفیزیکال ۲۸ هفتگی بخاطر وزن جنین پزشکم مجدد ازمایش قند رو برام تکرار کرد اینبار ناشتا .و ۳ نوبت دوساعت بعد صبحانه .ناهار و شام .
الان جوابش اومده میشه ببینید خوبه؟؟
الان یعنی من کلا فرضیه ی دیابت برام رد میشه؟؟ اینکه جنینم وزنش و بیومتریش دوهفته جلوتره مشکل دیگه جز این هست؟؟؟
خیالم راحت باشه؟خیلی نگرانم ممنونم از جوابتون

10 پاسخ 396 بازدید


دوستان سلام کسی بوده با iui باردار شده باشد و روز نهم بی بی چک

دوستان سلام کسی بوده با iui باردار شده باشد و روز نهم بی بی چک ش منفی شده باشه بعدا روز ۱۴ iui مثبت شه ؟

179 پاسخ 7,468 بازدید


سرماخوردگی و سردرد در بارداری

سلام دکتر..روز بخیر
دکتر من تقریبا ۱۰هفتمه و سرماخوردم،ابریزش شدید،سردرد و گاها استفراغ دارم
دارو برای سردرد و ابریزش میتونم استفاده کنم؟
اگر میتونم ممنون میشم اسم داروها رو لطف کنید
این قرص رو(استامینوفن ۵۰۰)میتونم استفاده کنم؟

19 پاسخ 466 بازدید


قطره آهن و مولتی

سلام دکتر جونم خدا قوت. من قبلا به پسرم قطره مولتی و آهن تجویز شده مرکز سلامت میدادم الان تصمیم گرفتم مارک آهن سیدرال گوچه و مولتی فور کیدز بدم به نظرتون خوبه؟ بعد چطوری مصرفشون کنم؟

3 پاسخ 344 بازدید


لکه بینی شدید

با سلام
من هفته 5 بارداری هستم بیش از 10 روز هست که لکه بینی زیاد قهوه ای دارم حتی بعضی وقتها مجبورم از پد استفاده کنم. سونو هم دادم ساک حاملگی تشکیل شده بود و حاملگی داخل رحم بود و مشکلی نداشت.
ممکنه بلند کردن پسرم که 19 کیلو هست یا ایستادن و پیاده راه رفتن زیاد باعث لکه بینی من شده باشه؟ ممنونم

14 پاسخ 853 بازدید


واکسن کزار حتما قبل بارداری باید زده بشه؟

سلام من آزمایش ازدواج دادم واکسن کزاز واسم نزدن
الان میخوام اقدام به بارداری کنم واجبه حتما بزنم؟؟

15 پاسخ 526 بازدید


خانوما وپزشک محترم چیکار کنم بچم آروم بشه

بچم بخاطر دندون درآوردن به نظرم خیلی نا آرومه چون لثش تاول زده میگم دندون آسیاییش الان ۴۸ ساعته من ۲ ساعت سر جمع نخوابیدم .خیلی سخت میخوابه اما اگرم بخوابه بعد نیم ساعت با جیغ میپره انقد گریه میکنه وجیغ میزنه نفسش میره الان دیشب نخوابیده تا ۴ تا ۶ با جیغ و گریه خوابیده ۶ تا یه ربع پیش بیدار بوده الانم با جیغ دوباره بیدار شده
سه بارم از دیروز تا حالا با لا آورده البته از قبل رفلاکسم داشت چون کنترل شده بود دارو نمیدم دیگه زنگ دکترم زدم نوبت نداده تا امشب ساعت ۹
چیکار کنم الان .چی بهش بدم
توروخدا کمکم کنین خیلی خستم دارم از پا درمیام هم خودم هم دخترم

77 پاسخ 528 بازدید


ماستیست سینه در شیردهی

سلام🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️
پزشک اومای عزیز👩🏻‍⚕️ و دوستان اومایی عزیز👩‍👩‍👦‍👦👩‍👩‍👦👩‍👩‍👧👩‍👩‍👧‍👧
توده ی سفتی داخل سینم ظاهر شد🤦🏻‍♀️ که بعد از مراجعات و سونو
⭕اتساع مجاری شیری و ⭕ماستیست ⭕
تشخیص داده شد🤷🏻‍♀️
پزشکم
سفیکسیم 400 و پنی سیلین تزریقی💉 تجویز کرد
بعد از 🗓️دو هفته سونو تکرار شد ولی انتی بیوتیک ها تاثیری نداشته و ماستیست همچنان پابرجا بود🙎🏻‍♀️
دکتر سونوگرافی که در زمینه سونو تو اصفهان خیلی خبره هستن آقای دکتر مهاجری
انتی بیوتیک 💊کلوگزاسیلین500 رو پیشنهاد دادن گفتن بهتر از بقیه رو ماستیست تاثیر می‌گذاره
پزشک اومای عزیز ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻 آیا این آنتی بیوتیک رو شروع کنم؟
❗البته من سونوی جدید رو هم پیش دکترم میبرم ولی خب دکترم میگه بخاطر شیردهی هر انتی بیوتیکی رو نمیتونی مصرف کنی ولی دکتر مهاجری گفتن کلوگزاسیلین تاثیری روی شیر نداره (برعکس سفیکسیم و پنی سیلین که با همه توان تلاش میکردم شیرم کم نشه ولی بازم زور اونا بیشتر بود..)❗
دوستان عزیز شما ها تجربه ماستیست داشتید؟ با چه آنتی بیوتیکی خوب شدید؟
در ضمن ماستیست من خوشبختانه اپسه نکرده و درد و خارش و تورم ظاهری روی سینم نداره فعلا فقط بصورت یک توده سفت هست
ممنون میشم تجربیات تون رو در اختیارم بگذارید 💞💞💞💞💞💞

30 پاسخ 1,681 بازدید


قطره آهن لیپوزوفر فوت

سلام ،آیا کسی فرق قطره لیپوزوفر با لیپوزوفرفوت رو میدونه؟
دکتر دخترم بدون اینکه هیچ آزمایشی بنویسه گفته که باید بهش لیپوزوفرفوت بدم،یه جایی خوندم این قطره برای بچه هاییه که کمبود آهن زیاد دارن.درضمن دخترم حساسیت به پروتئین گاوی داره گاهی توی مدفوعش رگه های خونی هست.یعنی ممکنه به این خاطرگفته باشه این قطره آهن رو بگیرم

22 پاسخ 452 بازدید


عمل هیستروسکوپی سپتوم انجام دادم. چه مدت بعد پریود میشم؟؟

سلام من 16ام عمل هیستروسکوپی انجام دادم. خواستم بدونم روی تاریخ پریودی تاثیر میذاره؟ من ماه گذشته 30 ام پریود شدم. خواستم بدونم این ماه هم با وجود اینکه عمل کردم همون 30 ام پریود میشم یا 30 رو بعد عمل؟

7 پاسخ 690 بازدید


متورم شدن لثه ی نوزاد

سلام روزتون بخیر خانم دکتر
لثه ی بچه ی من متورم شده عکسشو میدم براتون الان نگران شدم طبیعیه یا نیاز داره ببرم دندون پزشکی؟

10 پاسخ 392 بازدید


باد شکم زیاد و زور زدن نوازد

سلام وقتتون بخیر پسر من یکماه و پنج روزشه
تا 20روزگی شیرخودمو میدوشیدم میدادم باشیر خشک آپتامیل یک میخورد روزی دو بار دفع داشت و اصلا اذیت نمیشد
بعد این که شیرمو قطع کردم فقط شیرخشک میخوره تا 4روز همه چی عین قبل بود الان یه هفته هست درگیر یبوست شده .البته نه یبوستی که مثلا 4روز شکمش کار نکنه چون هر روز دفع داشت روزی که دفع نداره خیلی بیقراری میکنه شکمش سفت میشه به توصیه دکتر مقعد رو تحریک کردم دفع میکنه اروم میخوابه ولی به خودش باشه اصلا دفع نداره
امروز از صبم باد شکم هی خالی میکنه ینی خیلی زیاده باد شکمش ولی دفع نداره دور مقعد رو چرب کردم ورزشش دادم شکم رو ماشاز دادم هیچ کدوم کمک به دفع نکرد فقط تحریک با گوش پاکن و وازلین جواب میده
فاصله شیردهی هر دو ساعته و شیرشو ولرم میگیرم اصلا گرم نیس .
برا شکم دردش پدی لاکت میدادم که اونم قطع کردم ببینم خوب میشه یا نه
و این که شیر که میدم روده هاش صدا میدن

71 پاسخ 667 بازدید


سلام خانم دکتر دارم از درد زانو میمیرم .قرص کلسیم میخورم فایده نداره،وزنی ام

اضافه نکردم اخه ،سره آراد تا ۹۰کیلوم رسیده بودم اما این مشکلو نداشتم ،اما این بارداریم ۷۵کلیو بودم الان ۷۶ام ،ینی راه میرم میخاد زانوی سمت چپم بترکع😭

7 پاسخ 570 بازدید


مارک شیر دوش برقی

سلام مادرا
کسی شیر دوش برقی استفاده کرده؟
یه مارک خوب و کاربردی میتونید بهم معرفی کنید؟
به خاطر زردی بچه ، چند روز بهش شیرمو ندادم ، دیگه فقط شیر خشک با شیشه شیر میخوره 😔
میخوام حداقل شیر خودمو با شیردوش بگیرم بهش بدم .
شیر دوش دستی خیلی سخته

9 پاسخ 571 بازدید