مصرف شیرمحلی برای بچه عیب نداره؟
سلام خانم دکتر مهربون
دخترم هفت ماهشه، امروز باشیر محلی جوشیده براش شیربرنج درست کردم. اشکالی نداره؟
تعداد وعده های شیرخشک به نوزاد چهارماه و نیم
باسلام
بچم چهارماه و نیم داره،شیرخشک اپتامیل میخوره .
هر سه ساعت ۳ یا ۴ سی سی بهش میدم، بنظرتون کم نیس؟
وزنش هم ۶/۵هس.
بارداری ناخواسته ولی به چشم هدیه خدا
رفتم سونو ۶ هفته بود قلب داشت
خوردن قرص اورژانسی
سلام دکتر عزیز خسته نباشید من 24ساعته گذشته قرص اورژانس خوردم و دچار سرماخوردگی شدید شدم، میتونم دارو برای سرما خوردگی استفاده کنم با قرصی که خوردم تداخل نداره؟ و پریودی کی اتفاق میوفته؟ روز 9 دوره مصرف کردم
سزارین یا طببعی کدوم بهتره؟
لطفا تجربتون از زایمان سزارین و طبیعی بگید که کدوم بهتره؟
تفسیر آزمایش قند بارداری
سلام دکتر عزیز اوما شبتون بخیر میشه لطفا آزمایشمو تفسیر کنید.
بی اشتهایی کودک 11ماهه
سلام من دخترم خیلی بی اشتها هست اصلا لب ب غذا نمیزنه حتی آب هم نمیخوره من ب زور میدم بهش همش شیرمنو میخوره یعنی مثل سرم وصله چیکارکنم ک ب اشتها بیاد ممنون
ببخشید بابت سوالم،بی ادبی نباش عذرمیخوام
سلام دکتر اوما ودوستان،،ببخشید بدنم بدجور خارش گرفته خیلی اعصابم خورد شده چکار کنم خوب بشم..فقط دامن پام لباس زیر هم نمیپوشم
خوردن قرص بیوتین در دوران شیردهی
سلام میخواستم بدونم قرص بیوتین۵ رو میتونم بخورم پسرم۵ماهشه شیر خودمو میخوره ریزش مو دارم البته میدونم طبیعیه ولی میخوام بیوتین بخورم کمتر شه
علت درد شدید واژن چیه؟
سلام خانوما.من امروزو امشب واژنم خیلی درد میکنه
کسی بوده تو هفته های من این دردو داشته باشه؟؟؟
چند باری قبلا درد داشتم اما شدید نبود،اما امروز و الان خیلی اذیتم میکنه جوری که به زور راه میرم.
میشه اگه تجربه ای داری بهم بگید؟؟
ممنونم ازتون.
تفسیر سونو گرافی هفت ماهگی
سلام دکتر جان خواستم ببینید سونو تو این هفته وضعیت نی نی چطوره رشد ووزنش ایا وزنش کم نیس؟؟دوستان وزن نی نی شماها تو این هفته چقدر بود؟
یبوست نوزاد ۴و۲۹روزه
سلام وخسته نباشید دکتر عزیز
پسر من از وقتی شروع کردم فرنی بهش میدم یبوست گرفته من سه روزه بهش میدم الا سه روزه که دفع نداشته چیکار کنم دیگه بهش ندم واین که میشه فرنی بانشاسته بهش بدم یا حتما باید ارد برنج باشه میتونم کمی شکر هم توش بریزم یانه
پیشاپیش ممنونم از جوابتون
من باردارم یا نه
پزشک محترم اوما وقتتون بخیر
من سیزده قاعدگیم نزدیکی داشتم یک هفته بعد از نزدیکی دل درد مشابه دل درد پریودی داشتم و روز بعد با همون دل درد یه مقدار خون روی دستمال توالت دیدم.بعدش دیگه خون نیومد و دل دردم قطع شدو از چند روز قبل هم تا به الان به شدت سینه هام درد میکنه بنظرتون باردارم؟؟ و اینکه من کی میتونم تست بارداری بدم که نتیجه قطعی رو نشونم بده؟؟
قرص فولکونازول و اقدام بارداری
سلام دوستان
من در حال اقدام هستم
و از اینور هم دارم مترونیدازول میخورم
مشکلی پیش نمیاد که ؟
عکس رنگی رحم در اقدام به بارداری
دکتر و دوستان عزیز سلام
من میخوام عکس رنگی رحم بگیرم خیلی میترسم از دردش اما مجبورم.دردش قابل تحمله؟کسی جایی رو نمیشناسه شهر کرمانشاه که کارش خوب باشه واسه این مورد؟ضرر نداره عکس رنگی واسه بدن و تخمدان ها؟روی کیفیت تخمک اثر بد نمیذاره؟
درمان سرفه کودک ۱ساله
سلام وقت بخیر.دخترم سه روز پیش مریض شد و فقط تب داشت.با استامینوفن کنترلش کردم الان خوب شده.ولی تا سرش رو میذاره زمین سرفه میکنه انگار خلط میاد گلوش خفه میشه.چه دارویی بدنزود خوب میشه؟بیچاره اصلا نمیتونه بخوابه.با قطره سدیمکلراید هم شستشو میدم.
بی خوابی و دل درد نوزاد40 روزه
سلام خانم دکتر ودوستان گل.. بچه هام دل درد دارن اصلان نمیخابن شربت گریپ میکسچر با قطره کولیکز میدم بهشون.. دخترم رفلاکس پنهان داره خیلی کم میخابه واقعا خسته شدم از بی خوابیشون همش گریه میکنه دخترم... شربت خواب چی بهشون بدم که ضرر نداشته باشه؟!!! برا دل دردورفلاکس بهترین دارو چیه!؟ هرکی تجربه داره بگه دیگه انرژی برام نمونده
نزدیکی و رنگ کردم موی سر
سلام دکتر عزیزم ببخشی من یه روز قبل از تخمک گذاری نزدیکی داشتیم و مایع منی وارد شد الان میخوام موی سرمو رنگ کنم به نظرتون مشکلی نداره ممنونم راهنمایی کنید
تعیین سن حاملگی از nt و انومالی
سلام خسته نباشید خدمت مامانای گل و دکتر مهربان اوما
میشه به من کمک کنید از روی سونو nt و انومالی هفته دقیق حاملگیم بفهمم که چه هفته ای تموم شده بوده و روز چندم بوده
مقدار افزایش بتا باید چه مقدار باشد
سلام اوما جان خسته نباشین 2روز بعد از موعدم ازمایش بتا دادم عدد بتا 119.6 بعد 48 ساعت ازمایشم رو تکرار کردم امروز بتا208.2 بود سوال اینه رنج افزایش بتام عادیه مشکلی نداره
سابقه سقط هم داشتم شیاف پروژسترون مشکلی نیس استفاده کنم تا نوبت دکترم برسه
دوستان ممنون میشم کسایی که تجربه دارین راهنماییم کنین




