Ooma

مصرف شیرمحلی برای بچه عیب نداره؟

سلام خانم دکتر مهربون

دخترم هفت ماهشه، امروز باشیر محلی جوشیده براش شیربرنج درست کردم. اشکالی نداره؟

40 پاسخ 648 بازدید


تعداد وعده های شیرخشک به نوزاد چهارماه و نیم

باسلام
بچم چهارماه و نیم داره،شیرخشک اپتامیل میخوره .
هر سه ساعت ۳ یا ۴ سی سی بهش میدم، بنظرتون کم نیس؟
وزنش هم ۶/۵هس.

43 پاسخ 505 بازدید


بارداری ناخواسته ولی به چشم هدیه خدا

رفتم سونو ۶ هفته بود قلب داشت

60 پاسخ 1,447 بازدید


خوردن قرص اورژانسی

سلام دکتر عزیز خسته نباشید من 24ساعته گذشته قرص اورژانس خوردم و دچار سرماخوردگی شدید شدم، میتونم دارو برای سرما خوردگی استفاده کنم با قرصی که خوردم تداخل نداره؟ و پریودی کی اتفاق میوفته؟ روز 9 دوره مصرف کردم

13 پاسخ 524 بازدید


سزارین یا طببعی کدوم بهتره؟

لطفا تجربتون از زایمان سزارین و طبیعی بگید که کدوم بهتره؟

66 پاسخ 846 بازدید


تفسیر آزمایش قند بارداری

سلام دکتر عزیز اوما شبتون بخیر میشه لطفا آزمایشمو تفسیر کنید.

10 پاسخ 409 بازدید


بی اشتهایی کودک 11ماهه

سلام من دخترم خیلی بی اشتها هست اصلا لب ب غذا نمیزنه حتی آب هم نمیخوره من ب زور میدم بهش همش شیرمنو میخوره یعنی مثل سرم وصله چیکارکنم ک ب اشتها بیاد ممنون

29 پاسخ 366 بازدید


ببخشید بابت سوالم،بی ادبی نباش عذرمیخوام

سلام دکتر اوما ودوستان،،ببخشید بدنم بدجور خارش گرفته خیلی اعصابم خورد شده چکار کنم خوب بشم..فقط دامن پام لباس زیر هم نمیپوشم

57 پاسخ 1,092 بازدید


خوردن قرص بیوتین در دوران شیردهی

سلام میخواستم بدونم قرص بیوتین۵ رو میتونم بخورم پسرم۵ماهشه شیر خودمو میخوره ریزش مو دارم البته میدونم طبیعیه ولی میخوام بیوتین بخورم کمتر شه

6 پاسخ 374 بازدید


علت درد شدید واژن چیه؟

سلام خانوما.من امروزو امشب واژنم خیلی درد میکنه
کسی بوده تو هفته های من این دردو داشته باشه؟؟؟
چند باری قبلا درد داشتم اما شدید نبود،اما امروز و الان خیلی اذیتم میکنه جوری که به زور راه میرم.
میشه اگه تجربه ای داری بهم بگید؟؟
ممنونم ازتون.

88 پاسخ 511 بازدید


تفسیر سونو گرافی هفت ماهگی

سلام دکتر جان خواستم ببینید سونو تو این هفته وضعیت نی نی چطوره رشد ووزنش ایا وزنش کم نیس؟؟دوستان وزن نی نی شماها تو این هفته چقدر بود؟

30 پاسخ 1,928 بازدید


یبوست نوزاد ۴و۲۹روزه

سلام وخسته نباشید دکتر عزیز
پسر من از وقتی شروع کردم فرنی بهش میدم یبوست گرفته من سه روزه بهش میدم الا سه روزه که دفع نداشته چیکار کنم دیگه بهش ندم واین که میشه فرنی بانشاسته بهش بدم یا حتما باید ارد برنج باشه میتونم کمی شکر هم توش بریزم یانه
پیشاپیش ممنونم از جوابتون

30 پاسخ 326 بازدید


من باردارم یا نه

پزشک محترم اوما وقتتون بخیر
من سیزده قاعدگیم نزدیکی داشتم یک هفته بعد از نزدیکی دل درد مشابه دل درد پریودی داشتم و روز بعد با همون دل درد یه مقدار خون روی دستمال توالت دیدم.بعدش دیگه خون نیومد و دل دردم قطع شدو از چند روز قبل هم تا به الان به شدت سینه هام درد میکنه بنظرتون باردارم؟؟ و اینکه من کی میتونم تست بارداری بدم که نتیجه قطعی رو نشونم بده؟؟

15 پاسخ 1,097 بازدید


قرص فولکونازول و اقدام بارداری

سلام دوستان
من در حال اقدام هستم
و از اینور هم دارم مترونیدازول میخورم
مشکلی پیش نمیاد که ؟

4 پاسخ 312 بازدید


عکس رنگی رحم در اقدام به بارداری

دکتر و دوستان عزیز سلام
من میخوام عکس رنگی رحم بگیرم خیلی میترسم از دردش اما مجبورم.دردش قابل تحمله؟کسی جایی رو نمیشناسه شهر کرمانشاه که کارش خوب باشه واسه این مورد؟ضرر نداره عکس رنگی واسه بدن و تخمدان ها؟روی کیفیت تخمک اثر بد نمیذاره؟

30 پاسخ 720 بازدید


درمان سرفه کودک ۱ساله

سلام وقت بخیر.دخترم سه روز پیش مریض شد و فقط تب داشت.با استامینوفن کنترلش کردم الان خوب شده.ولی تا سرش رو میذاره زمین سرفه میکنه انگار خلط میاد گلوش خفه میشه.چه دارویی بدن‌زود خوب میشه؟بیچاره اصلا نمیتونه بخوابه.با قطره سدیم‌کلراید هم شستشو میدم.

5 پاسخ 288 بازدید


بی خوابی و دل درد نوزاد40 روزه

سلام خانم دکتر ودوستان گل.. بچه هام دل درد دارن اصلان نمیخابن شربت گریپ میکسچر با قطره کولیکز میدم بهشون.. دخترم رفلاکس پنهان داره خیلی کم میخابه واقعا خسته شدم از بی خوابیشون همش گریه میکنه دخترم... شربت خواب چی بهشون بدم که ضرر نداشته باشه؟!!! برا دل دردورفلاکس بهترین دارو چیه!؟ هرکی تجربه داره بگه دیگه انرژی برام نمونده

51 پاسخ 507 بازدید


نزدیکی و رنگ کردم موی سر

سلام دکتر عزیزم ببخشی من یه روز قبل از تخمک گذاری نزدیکی داشتیم و مایع منی وارد شد الان میخوام موی سرمو رنگ کنم به نظرتون مشکلی نداره ممنونم راهنمایی کنید

23 پاسخ 1,337 بازدید


تعیین سن حاملگی از nt و انومالی

سلام خسته نباشید خدمت مامانای گل و دکتر مهربان اوما
میشه به من کمک کنید از روی سونو nt و انومالی هفته دقیق حاملگیم بفهمم که چه هفته ای تموم شده بوده و روز چندم بوده

25 پاسخ 561 بازدید


مقدار افزایش بتا باید چه مقدار باشد

سلام اوما جان خسته نباشین 2روز بعد از موعدم ازمایش بتا دادم عدد بتا 119.6 بعد 48 ساعت ازمایشم رو تکرار کردم امروز بتا208.2 بود سوال اینه رنج افزایش بتام عادیه مشکلی نداره
سابقه سقط هم داشتم شیاف پروژسترون مشکلی نیس استفاده کنم تا نوبت دکترم برسه
دوستان ممنون میشم کسایی که تجربه دارین راهنماییم کنین

26 پاسخ 821 بازدید