تفسیر آزمایش روز سوم پریودی
🔴🔴سلام خانم دکتر عزیز♥️وقتتون بخیر، آزمایش رو روز سوم پریود انجام دادم لطفا نگاه می کنید که جوابش چطوره؟
سلام من نمیدونم تاریخ پریودیمو از چه موقع حساب کنم
من هرماه یا ۱۲ پریود میشم یا ۱۳ یعنی دقیقا دوروز پیش خون دیدم در حد لک فرداش هم در حد چن قطره خون دیدم امروز خونریزی کردم و پریودیم شروع شد من باید چه موقع پریودیم رو حساب کنم و اینکه میخوام برای عکس رنگی برم کی باید عکس رنگی انجام بدم ممنون ازتون بابت جواب سوالم 🤗🤗
ترشح خونی خیلی کم
سلام
من پریود بودم و دو روز پیش غسل کردم و دوباره اندازه دو نقطه خون دیدم و دیردز بازم غسل کردم
دیشب رابطه جنسی داشتم و امروز ترشح خونی دیدم
علتش چیه؟
تا حالا هم نشده که ۸ روزه پریود باشم
سلام جریان شیرم یهویی به شدت کم شد چیکاز کنم؟
سلام خدمت مامانا ودکتر اومای عزیز . شیر من سه چهارروزه به شدت جریانش کم شده و پسرم سینمو نمیگیره چیکار کنم؟از طرفی عادت ماهانه دارم و خونریزی شدید و زدم تو گوکل نوشته بود عادت ماهانه روی جریان شیر تاثیر میذاره و شیرو بدمزه میکنه .منم سینمو دهن پسرم میذارم همون مقدار کمی هم که میاد تا مزه میکنه گریه میکنه و هرچی مایعات و شیرافزا و هرچی که میدونم جریانمو زیاد میکنه میخورم یه قطره هم اضافه نمیشه .
چیکار کنم؟ یعنی شیرم داره خشک میشه؟
دقیقا الان چند روز که من باردار هستم؟
سلام وقت بخیر.
من اقدام به بارداری داشتم و آخرین زمان پریود من ۲۸ مهر شروعش بوده ۵ آبان تموم شده سه روز بعد رفتم رویش ویک سریع دارو بهم دادن و همون شب ساعت ده دو عدد آمپول داشتم که تاکید کردن باید ساعت ده شب بزنی و ۳۶یاعت بعد باید بیای رویش ومن انجام دادم و روز سوم ساعت ده صبح به من اسپرم همسرم رو تزریق کردن یعنی آی یو آی کردم حالا شیش روز گذشته از روزی که من آی یو ای کردم و ۲۵ باید برم برای آزمایش خون .
الان من میخوام بدونم من وضعیتم اینطور هستش و تو جدول بارداری اوما برای من زده سه هفته و چند روز بار داری میخوام بدونم این درسته یا خیر؟
چون من هنوز آزمایش خون ندادم که مطمئن بشم.
و میخوام دقیق برام توضیح بدید که من واقعا الان باردار هستم با خیر
باتشکر از شما 🙏
زمان مصرف شیر شماره ۲
سلام دکتر جان امروز پسر من شش ماهش کامل شد باید شیر خشک شماره ۲مصرف کنم یا یک ماه دیگه باید صبر کنم؟
چند ساعت بعد رابطه خون دیدم ایا خطرناکه؟
سلام
خانوما لطفا راهنمایی کنید
من دیروز ظهر رابطه داشتم شب اومدم دسشویی دیدم ببخشید ببخشید هنگام مدفوع چند قطره خون قرمزم اومد ازم قرمز روشن البته عرض کنم ک من یبوست هم دارم
از عصرشم پهلوهام درد میکرد دردی ک کلافم کنه نبود اما خب باد پیچیذه بود انگار تو پهلوهام
صبح تاالان نه خون دیدم نه چیز خاصی اما پهلوهام یکم درد میکنه
میخام ببینم باید چیکار کنم
ایا کسی مث من بوده توی هفته ی دوازدهم
و این ک اون خون از یبوست یا رابطه بوده یا ممکنه خطرناک باشه؟
فیبروم ساب موکوزال و تشکیل نشدن قلب
سلام وقتتون بخیر،سونو آخری که دادم جنین رشد نکرده قلبشم تشکیل نشد حتی نسبت به قبل کوچکترم شده بود متاسفانه سقط کردم برای بارداری بعدی از اونجایی که فیبروم ساب موکوزال دارم دکترم گفت اول عمل کن فیبروم بردار بعد اقدام به بارداری کن با فیبروم احتمال زایمان زودرس هست ،به نظرتون دلیل تشکیل نشدن قلب فیبروم بوده؟عمل کنم بردارم؟
داروهای مکمل کودکان چیست؟
به نوزادان چه دارویی بایدبدیم؟همون ویتانین Ad خوبه؟یابهترازاونم هست؟
وبرای بچه ۲سالو۷ماه که رشدش کمه چه مکملی خوبه؟
ویک دکترخوب متخصص تغدیه کودکان درمشهدمیخوام
علت ترشح خلطی و کمی بو +عکس
سلام خدمت پزشک اوما
خیلی وقته ترشح خلطی دارم زیاد نمیتونم شلوار پام باشه بیشتر با دامن هستم از بعد زایمانم همش عفونت میگیرم زایمانم طبیعی بود
عفونت قارچی لکه بینی بعد تزریق hcg
سلام دکتر مهربان.من این ماه کلومیفن مصرف کردم بعدم hmgو hcgتزریق کردم ۲بارم اقدام داشتم.که اقدام دومم احتمالا دیربود.۲روز بعد اقدام متوجه عفکنت قارچی شدم و فلوکونازول و شیاف واژگس استفاده کردم.امروز یعنی ۷روز بعد از تزریق hcg دوتا لک صورتی دیدم.آیا ارتباطی به لانه گزینی داره؟ یا میتونه اثر امپول هاباشه؟
قولنج آروغ نوزاد بهبعد از شیردهی
سلام
نینی من بعد از خوردن شیر خیلی کم آروغ میزنه ولی گاز از شکمش خارج میشه آیا کافیه یا حتما باید آروغ بزنه؟؟
تفسیر جواب آزمایش هورمونی
سلام خانم دکتر عزیز آزمایش هورمونیم رو تفسیر میکنید
خانم دکتر پرولاکتینم بالا بود دارو مصرف کردم تنظیم شد ۳ ماهی هم تنظیم بود. الان این ماه روز سوم پریودی آزمایش دادم فکر کنم بالا باشه دوباره.اقدام به بارداری هم میکنم
جوش قرمز روی صورت نوزاد
سلام به پزشک عزیز و اومایی های مهربون
دختر من از ۶ ماهگی روی صورتش جوش های ریز میزنه و پوستش خشکه . دکتر هم هیدروکرتیزون بهش داد ولی من بخاطر عوارضش ترسیدم و استفاده نکردم.
بخاطر آنفلوآنزا فعلا میترسم ببرمش مطب دکتر .
بنظرتون واسه چیه؟میترسم ردشون روی صورتش بمونه
آزمایش یک سالگی
سلام دکترجان دخترم امروز یکسال شده واکسن زده وتب نداره آیااستامینوفن بدم یانه
واینکه بهداشت گفتش ببرمش دکتراگر لازم باشه آزمایش بده اگرم لازم نباشه آزمایش نمینویسه به نظرشماواجب هستش یانه ممنونم میشم راهنمای کنید
خانم های باردار۴،۵،۶،۷هفته بیاین توسوال دارم
من ۵هفتمه ازعلایم بارداری درد سینه تکرر ادرار باترشح زیاد دارم شکم درد ندارم چرا قبلا داشتم دکتر گفت بخاطره تغیرات اما دوروزدردشکم ندارم شمام مثل منید البته شیافم استفاده میکنم
متفورمین در بارداری برای کنترل دیابت
سلام به پزشک محترم اوما و مامان های گل
کسایی که تو بارداری متفورمین مصرف کردن برای کنترل دیابت لطفا بیایید ،بگید آیا نوزاد دچار عوارض نشده؟مشکلات یادگیری یا اختلالی؟
یا موقع تولد دچار تشنج نشده؟
مصرف شیاف مترونیدازول در بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من هفته ۲۴ بارداری ام و ترشحات خیلی بوی بدی میده و دکترم بهم شیاف واژینال مترونیدازول داد که به مدت ۷ شب استفاده کنم. دیشب اولین بار استفاده کردم امروز صبح لباس زیرم خیسه خیس بود؟ علت خیسی لباس زیرم مصرف این شیاف هست و طبیعیه؟ یا ممکنه کیسه آبم سوراخ شده باشه؟
سرفه و آبریزش بینی نوزاد ۵ ماهه
سلام دکتر جان
پسر من ۵ ماه و نه روزش هست و الان ۲ روز خیلی بد سرفه میکنه و امروز آبریزش بینی هم داره
راهنمایی میفرمایید
سلام خانما این که بچه توشکم حالت نبض میزنه
یعنی چه من دوروزه حالت نبض میزنه یه 10 دقیقه سکسکه میکنه




