دکتر جان پای بچه یک ماهه ایطور شده پماد براش زدن خوب نمیشه پوشکش هم عوض کردن ولی بدتر میشه لطفا جواب بدین چیکار کنیم تا زود خوب شه گناه داره ی راه حلی ک زود نتیجه بده و اینکه جوش چرکی هم زده بنظرتون علتش چی میتونه باشه بچه هم پسره ممنون میشم زود جواب بدین
0
1401/10/09
سوال کننده

0
1401/10/09
سوال کننده
ببخشید بابت عکس
0
1401/10/09
سوال کننده
بچه ها کسی تجربه داره سریع خوب شه و اثر داشته باشه
0
1401/10/09
سوال کننده

2
1401/10/09
sara jafari
خب ببرتش بیمارستان بچه داره عذاب میکشه
0
1401/10/09
سوال کننده
فردا میبرش
1
1401/10/09
Banoo .
آخی چه دردی میکشه بچه
1
1401/10/09
sara jafari
جیگرمکباب شد طفلک
1
1401/10/09
Banoo .
اصلا نبندتش
2
1401/10/09
Banoo .
پوشکش نکنید اصلا
0
1401/10/09
سوال کننده
اره خودمم اذیت شدم براش
0
1401/10/09
Banoo .
الان هم بره داروخونه
پماد زینک و روغن کبد ماهی اردن رو بگیره
پماد زینک و روغن کبد ماهی اردن رو بگیره
0
1401/10/09
Banoo .
بزنه به پاش
0
1401/10/09
سوال کننده
براش پماد خوب هم گرفته ولی خوب نشدهب
0
1401/10/09
sara jafari
به نظرمنبانو تا دکتر نبینه فایده نداره عفونت کرده
0
1401/10/09
Banoo .

0
1401/10/09
سوال کننده
بنظرتون ممکنه ک از آنتی بیوتیک باشه ک خورده یا اینکه گرمی خورده باشه
0
1401/10/09
Banoo .
امشب جمعه است تا صبح این بچه ازیت میشه حداقل تا صبح که ببره دکتر یکم آروم مبشه
0
1401/10/09
sara jafari
فکرنکنم
0
1401/10/09
Banoo .
سرما نخورده ؟
0
1401/10/09
sara jafari
آخه برای الان نیست که بگیم اذیت میشه چندروزه بچه اینطورشده
0
1401/10/09
سوال کننده
مامانش آنتی بیوتیک خورده
2
1401/10/09
Banoo .
نمیدونم من جای بچه دردم میاد میبینم
0
1401/10/09
sara jafari
دقیقا حستو میفهمم ولی باید دکتر ببینه تادرمان مخصوص خودشو بده بهتر بشه خدایی نکرده یه چیزی بگیم بزنه بدتربشه بچه
0
1401/10/09
masoome n
اوینای منم اینطور شده بود🥺دوهفته اینطور بود البته جوش نداشت کتر بردم شیش تا پماد داد به سه روز نکشید خوب شد
0
1401/10/09
سوال کننده
تازه ایطور شده الانم خورده ب تعطیلی ک دکتر اینجا اوب نیس فقط یکی هس ک از شنبه تا دوشنبه
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
اخی طفلکی
بچه منم یکم قرمز شد خوب شد.
پماد کالاندولا میزنم.
کلوتریمازول دکترش داد و هیدروکورتیزوت گفتش اینارو قاطی کن بزن.و دوستان اومایی بهم اردن که سرش زرد رنگ هستش رو معرفی کردن. خیلی خوب بود
بچه منم یکم قرمز شد خوب شد.
پماد کالاندولا میزنم.
کلوتریمازول دکترش داد و هیدروکورتیزوت گفتش اینارو قاطی کن بزن.و دوستان اومایی بهم اردن که سرش زرد رنگ هستش رو معرفی کردن. خیلی خوب بود
0
1401/10/09
masoome n
ولی آخه جوش برا چی🥲🥲🥲
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
هیدروکورتیزون
0
1401/10/09
آوا جون ...
ای وای خدا چی میکشه بچه😢😢😢😢
0
1401/10/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
انان برای یه روز بزنه
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
اما جوش و نمیدونم
0
1401/10/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
خیلی گناه دا ره
0
1401/10/09
سوال کننده
بچه ها ی پماد خوب بگین حداقل بزنه اینجا ک زیاد دکتر خوب نداره
0
1401/10/09
sara jafari
انشاالله دکتر اوما میاد یه داروی خوب میگه بزنه خوب بشه نگران نباش
0
1401/10/09
mom(N) 😌😌
فکر کنم بچت قارچ زده پاهاش
1
1401/10/09
mom(N) 😌😌
من دخترم به شدت سوخته بود عکسشو برات میزارم یه پماد هست دستساز میگنش چندین کرم قاطی میکنن من برا دخترم یه سری زدم خوب شد حتی پمادو دادم جاریم برا دخترشم زد اونم پاهاش افتضاح سوخته بود خوب شد
0
1401/10/09
mom(N) 😌😌
برو داروخونه ای که دارو ترکیبی بفروشن بگو پماد دستساز برا سوختگی بچه میخام بهت حتما میدن
0
1401/10/09
💞Mohadese💞 👨👩👧
فقط و فقط و فقط گل سرشور بزن
0
1401/10/09
💞Mohadese💞 👨👩👧
ببین دختر من جوری سوخته بود پاش خون میومد
با چند روز گل سرشور زدن خوب شد
با چند روز گل سرشور زدن خوب شد
0
1401/10/09
💞Mohadese💞 👨👩👧

ببین
0
1401/10/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
3روز
2
1401/10/09
masoome n
به نظر منم قارچه
0
1401/10/09
یاسی ....
سلام عزیزم بچه من دقیقا اینطوری شد من همیشه پماد ماستالا میزنم و سودوکرم رو این مورد تاثیری نداشت
پماد کلوتریمازول بزن یک روزه خوبش میکنه
بچه من به دستمال مرطوب حساس بود مارک wecare زدم فوری این مدلی شد
پماد کلوتریمازول بزن یک روزه خوبش میکنه
بچه من به دستمال مرطوب حساس بود مارک wecare زدم فوری این مدلی شد
0
1401/10/09
یاسی ....
چند هفته پیش بچه من اینطوری شد کلوتریمازول بزن ۳ تا ۴ روز بزن خودش خشک میشه
این پماد هم برا عفونت قارچی هست با صابون بچه بشور خشکش،کن پماد بزن قول بهت میدم سریع خوب میشه
این پماد هم برا عفونت قارچی هست با صابون بچه بشور خشکش،کن پماد بزن قول بهت میدم سریع خوب میشه
0
1401/10/09
masoome n
گلی من نسخه دخترمو میگم نتیجش واسه من خیلی خوب بود
اگر خواستی استفاده کن
بچرو تا جایی که میشه باز بزارین
بعد هر پی پی یا مدفوع یا پوشک عوض کردن با صابون بچه کامل بشورید و کامل خشک کنید
شیش تا پماده که هر کدوم دوتا دوتا باید ترکیب بشه پمادهای ارزونیم هستن الان عکس چجوری ترکیب میشن هم میفرستم
اگر خواستی استفاده کن
بچرو تا جایی که میشه باز بزارین
بعد هر پی پی یا مدفوع یا پوشک عوض کردن با صابون بچه کامل بشورید و کامل خشک کنید
شیش تا پماده که هر کدوم دوتا دوتا باید ترکیب بشه پمادهای ارزونیم هستن الان عکس چجوری ترکیب میشن هم میفرستم
0
1401/10/09
masoome n

0
1401/10/09
masoome n
هر پماد رو نوشتم با کدوم ترکیب بشه
1
1401/10/09
سوال کننده
ممنون از همه خودمم اذیت شدم براش😢😢
0
1401/10/09
masoome n
به صورته چرخشی بعد هربار عوض کردن این پمادارو بزنید مثلا اول ترکیب کورتیسوب با کلوتریمازول
دفعه بعدی ترکیب زینک با تریامیسولون
و....
دفعه بعدی ترکیب زینک با تریامیسولون
و....
1
1401/10/09
سوال کننده
ممنون🙏🙏🙏
0
1401/10/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اول ک باید بازش بزاره تا جایی ک میشه .
این چندروزه مشخصه ک تازه نیس ،چرا الان تازه داره دنبال درمان میره گناه داره خیلی
پماد کلوتریمازول و هیدروکورتیزون باهم مقدار مساوی قاطی کنه بزنه اما فقط ۳ روز نه بیشتر .
حتماحتمااااا ببره دکتر از نزدیک ببینه
ی توصیه برای همیشه و پیشگیری از سوختگی
:شستنی بچه فقط با اب خالی بشورید ،دستمال مرطوب استفاده نکنید ،پماد زینک اکساید یا سودوکرم رو همیشه استفاده کنید هیچوقت نمیسوزه اینجوری
این طفلیا همینجوری کلا پوشک هستن سختشونه وای ب اینکه بسوزه پاهاشون .
ان شالله زود خوب بشه
این چندروزه مشخصه ک تازه نیس ،چرا الان تازه داره دنبال درمان میره گناه داره خیلی
پماد کلوتریمازول و هیدروکورتیزون باهم مقدار مساوی قاطی کنه بزنه اما فقط ۳ روز نه بیشتر .
حتماحتمااااا ببره دکتر از نزدیک ببینه
ی توصیه برای همیشه و پیشگیری از سوختگی
:شستنی بچه فقط با اب خالی بشورید ،دستمال مرطوب استفاده نکنید ،پماد زینک اکساید یا سودوکرم رو همیشه استفاده کنید هیچوقت نمیسوزه اینجوری
این طفلیا همینجوری کلا پوشک هستن سختشونه وای ب اینکه بسوزه پاهاشون .
ان شالله زود خوب بشه
0
1401/10/09
الهه ....
کالاندولا برو بخر بزن براش
حتماااا کالاندولا بگیر عالیههه
حتماااا کالاندولا بگیر عالیههه
0
1401/10/09
عاطفه موسوی
کالاندولا بیشتر برای پیشگیریه برای این زخم جواب نمیده ان ان خوبه و پماد تالک
1
1401/10/09
عاطفه موسوی
کاش زودتر میبردینش دکتر جیگرم کباب شد
0
1401/10/09
الهه ....
واقعا خیلی دردناکه
0
1401/10/09
سنجد و کنجد 😍
این اصلا شبیه سوختگی نیست
حتما دکتر نشون بده
حتما دکتر نشون بده
0
1401/10/09
Zahra Delbar
دقیقا این سوختگی نیست حالا یا خود طفلی یا مامانش هر چی خوردن حساسیت شدید نشون داده حالت تاول زده که ترکیده دور از جونش انگار آب جوش ریخته، انشاالله زود خوب بشه،
0
1401/10/09
Zahra Delbar
راه حلش فقط دکتر باید بره چون رو هر بچه ایی یه پماد و دارو ج میده منم هر کی هر چی گفت زدم اما دو بار بردم دکتر که خوب شد
0
1401/10/10
زینب س
دهنش برفک نداره؟
ممکنه از ویروس برفک پا اینجوری بسوزه
ممکنه از ویروس برفک پا اینجوری بسوزه
0
1401/10/10
اسما بانو
من گرمی خوردم بچم پاش له شد ۲_۳روز قرمز و صورتشم دون ریخت
کالاندولا زدم خوب شد
ممکنه از دارویی باشه که استفاده کرده
ولی بنظرم دوکتر باید حتما ببینه
کالاندولا زدم خوب شد
ممکنه از دارویی باشه که استفاده کرده
ولی بنظرم دوکتر باید حتما ببینه
0
1401/10/10
🐣🐥جوجه رنگی ❤
اخ الهییییی. قلبم ریخت بخدا😢😢😢
0
1401/10/10
🐣🐥جوجه رنگی ❤
اگر تهران هستی ببر پیش دکتر هراتی. روبرو بیمارستان نیکان. کارش حرف نداره. بچه خواهر من همینجوری بود، هیچ دارویی بهش نساخت ، اون دارو ساختنی درست کرد داد. عالی بود براش .اونم پسر بود
0
1401/10/10
🐣🐥جوجه رنگی ❤
ضمنا شروع کن ب خوردن خنکی ببین بهتر میشه یا نه، سردیجات ن، خنکی باشه
0
1401/10/10
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
بخش های زرد اگر مربوط به پماد نیست احتمال عفونت مطرح است و باتوجه به مجموعه شرایط در اسرع وقت باید به ه متخصص اطفال مراجعه کنند. فعلا هم پماد موپیروسین را روی نواحی بزنند و اصلا پوشک نکنند. از دستمال مرطوب استفاده نکنند. البته که مراجعه قطعا الزامی است ولی شرایط را هم گزارش دهید
بخش های زرد اگر مربوط به پماد نیست احتمال عفونت مطرح است و باتوجه به مجموعه شرایط در اسرع وقت باید به ه متخصص اطفال مراجعه کنند. فعلا هم پماد موپیروسین را روی نواحی بزنند و اصلا پوشک نکنند. از دستمال مرطوب استفاده نکنند. البته که مراجعه قطعا الزامی است ولی شرایط را هم گزارش دهید
0
1401/10/10
سوال کننده
دکتر جان امکان داره مادرش گرمی خورده باشه یا اینکه آنتی بیوتیک استفاده کرده باشه ایطور شده اون جوشها بنظر شما علائمش چیه
0
1401/10/10
پزشک اوما
جان دلم بخاطر گرمی نیست، اما حساسیت به آنتی بیوتیک مصرفی مادر میتواند باشد، جوش پوشک هم میتواند باشد، اقداماتی که گفتم انجام شده و مراجعه کنند 🌹
1
1401/10/10
سوال کننده
ممنون🙏
0
1401/10/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
0
1401/10/10
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



895

