استرس نداره اصلا فقط کمی نسبت ب واکسنهای دیگ سنگینتر، ،دوتا میزنن،،فقط پاشون درد میگیره بخاطر همین میگن استامنوفن بدین حتی ممکن لنگ هم بزنه،،پسرم چندروز پاش ورم کرد اما خوب شد
نه متاسفانه پاراکیدم من گرفتم امتحان کردم بالا میاره وحشتناک
شربت استامینفون بدم چی اون خوبه؟
پس اینو بگیرم امتحان کنم ببینم چطوره دیگه
اصلا استرس نگیر هیچی نیست،،واکسن زدی متوجه میشی چیزی نیست
فقط جای واکسن اصلا دست نزن تا دو روز هم حمام نبر
سلام مامان جان به روی قشنگتون
شربت استامینوفن را باتوجه به سن دلبندتان امتحان کنید اگر همکاری نکرد یا حال او بد شد شیاف استامینوفن اطفال استفاده شود و اگر جواب نداد ایبوپروفن بدهید 🌹
مرسی خانوم دکتر شربت استامینفون گرفتم
خواهش میکنم گل من و امیدوارم که به سلامت این مرحله را پشت سر بگذارید ❤️❤️