تاخییر در عادت ماهیانه
سلام دکتر عزیز،
من الان تقریبا ۴ ماهه قرص جلوگیری رو قط کردم، دیگه دوره هام همشون منظم بودن ۳۰ روزه با خونریزی خوب،
الان ک ۳ ماه اقدام هستم، ماه اول ۲۸ روزه پریود شدم، ولی ماه قبل ۴۰ روزه این ماه هم ۳۸ روز شد ک هنوز پریود نشدم بی چک هم زدم منفی بود، امش هم زیر شکمم پایین نافم تیر میکشه، دلیلش چی میتونه باشه؟
اون ماه ک بعد ۴۰ روز پریود شدم، پریودیم خیییلی کم بود در حدی ک روز اول فقط لک بینی روز دوم خیلی کم خون دیگه روز سوم و چهارم خم فقط لک دیگ هیچی نبود، خیلی ناراحتم واقعا، بعضیا میگن این امادگیه رحمه برای بارداری این این حرف درسته؟؟ تروخدا کمکم کنید
رفلاکس و کولیک در نوزاد
سلام دکترجان.خسته نباشید.دوستان سلام و خدا قوت.
بچه های من دوقلو هستن و هر دو علائم کولیک رو دارن،زور میزنن و قرمز میشن ویهو گریه میکنن...گاهی وقت ها هم مدفوع کمی سفت دارن...پسرم دیشب و امروز به حالت جهشی بالا آورد...
دکتر جان بهترین پیشنهاد شما برای داروی کولیک و رفلاکس چی هست؟
من شیرخشک آپتامیل یک میدم اما یکی از دوستان شیرخشک ببلاک کامفورت رو بهم پیشنهاد داد...شیر خودم رو خیلی کم میخورن...
و دکترجان بهترین پیشنهادتون برای شیرخشک که بهشون وزن بده و مدفوعشون روان و راحت باشه چی هست؟
خیلی ممنون میشم که این دوتا سوال منو جواب بدید 🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹❤️❤️
لکه بینی مداوم به جای پریودی
سلاممتخصص عزیز من این ماه وارد سیکل iui شدم اما چون روز ۱۲ سیکلم فولیکام بزرگ شده بود به iui نرسید وهمون روز آمپول آزاد زدم به گفته پزشک یکه از فولیکام ۲۷ بود و تبدیل به کیست شده
الان ۶ روز از موعدم میگذره اما از روز ۲ موعدم لکه بینی قهویی دارم و خونریزیم شروع نشده
فقط دیروز که روز ۵ موعدم بود سمت راستم کیست وجود داشت درد بدی گرفت بعد از اون من لکه بینیم بیشتر شده امروز تیتر بتا دادم و منفی بوده
میخواستم بدونم علت پریود نشدنم چیه ؟؟
علت خارش بدن در هفته ۲۴ بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیز، من بدنم از دست، پا،شکم و کمر و بخصوص باسنم خیلی میخاره ،ی وقتا دونه هم میرنه ولی بیشتز خارش دارم تا زدن دونه (سوال دوستمه) ،بی زحمت راهنمایی کنید
سلام .دخترم ۱۰ روزه ابریزش بینی داره !!
دخترم ۹ روز پیش سرما خورده دو تا سه روز تب کرد .بردم دکتر .آزیترمایسین و دیفن هیدارمین داد .با خودمم بهش استامینوفن ایبوکسیر پلارژین داشتم دادم .خوب شد ولی آبریزش بینیش هنوز خوب نشده .ابکی هم هست نمیدونم چیکار کنم
وزن . قد . طبیعی
سلام وقتتون بخیر خواستم ببینم با توجه به نمودار رشد بچم خوبه آخه احساس میکنم وژن نمیگیره چون غذا خوردنش کم شده اشتهاش کم شده بغلش میکنم سبکه رفلاکس داشت با دارو بهتر شده خوتبشم کم بوده فقط شب تا صبح خوب میخوابه طول روز چرت نیم ساعت ده دقیقه اینجوری میزنه یه روز زیاده چرتاش یه روز خیلی کم
جواب آزمایش خون همسرم
سلام دکتر جان لطف میکنید جواب آزمایش خون همسرم را بگین ممنون میشم
لوازم آرایش چه مارکهای مجاز و کم خطر هست تو بارداری
سلام دکتر عزبز ودوستان گل اوما من انقدر از مصرف لوازم آرایش ت بارداری بد شنیدم ک تا الان اصلا آرایش نکردم ولی از اونجا ک ت خونه برای خودمم قبلا آرایش میکردم و تفریح و لذت برام الان دارم ی جور افسرده میشم و دلم میخواد ب خودم برسم ممنون میشم اگر اطلاعاتتون درست هست بهم بگین چه مارکی بخرم ک ب جنین آسیب نرسه خیلی برام مهمه
کرم پودر. ریمل و مدادچشم و مداد ابرو ورژلب
لکه های سفید روی پوست پسرم بعد از خوب شدن ادرار سوختگی شدید
سلام من پسرم ی ماه پیش شدید ناحیه کشاله رونش سوخت بطوری ک تاول زده بود پماد ان ان براش زدم خوب شد اما جای سوختگی ها سفید شدن
بعد دوباره پمادو ک قطع کردم سوختگی پاش برگشت ک بردم دکتر و ی پماد دستساز داد اونو براش میزنم بعد نیم ساعت زینک
سوختگی هاش خوب شدن اثری ازشون نیس اما پوستش اینجوری شده
خیلی نگرانم ایا طبیعی هست ؟چیکار باید کنم ؟
ممنونم از پاسخگوییتون
دیدن ساک و کیسه زرده بدون جنین
سلام خانم دکتر عزیز من میکرو کردم الان هفته ششم هستم یعنی دیروز شش هفته و سه روز بودم ظهر از خواب پا شدم لک قهوه ایی دیدم بعد لک تبدیل شد به لخته های خون همون موقع بر حسب شنیده ها سریع دوتا آمپول پروژسترون زدم صبح هم دوتا زده بودم طبق تجویز پزشک. اینقدر ترسیدم و گریه کردم
ولی خونریزی از پنج عصر تا هشت شب بود بعد کم شد و بعد کلا قطع شد
رفتم بیمارستان با دکترم تماس گرفتن گفت به جای دوتا آمپول پروژسترون چهارتا بزن دوتا صبح دوتا شب. همون کاری که خودم کردم . و گفت تا پنجشنبه بیا مطب
منم دلم طاقت نیورد رفتم بیرون سونو شکمی کردم گفت ساک بارداری سر جاشه کیسه زرده هم هست اما جنین رو نمیبینم . پرسیدم پس خونریزی مال چی بود گفت نمیدونم دو هفته دیگه بیا
ممکنه این خونریزی مال جنین بوده باشه ممکنه بارداریم پوچ باشه. یا ممکنه از سه تا جنین که انتقال دادن یکی دفع شده باشه خیلی فکرم درگیره. نبود جنین ناراحتم نکرده میگم شاید تا دو هفته دیگه تشکیل بشه ولی خونریزی با لخته های زیاد مال چی بود .
تب بالا در بارداری
سلام خانم دکتر و دوستان وقتتون بخیر،تب ۳۸ درجه دارم بدن درد و عفونت گلو بینی و سنگینی سر هم دارم خیلی بی حالم، دکتر برای بعد از ظهر بهم وقت داد،تب بالا برای جنین خطرناکه؟شربت دیفن هیدرامین دارم تو خونه چون تو ترکیباتش آنتی هیستامین داشت نخوردم تا حالا،لطفا راهنمایی کنید
مایع کیسه آب در هفته سی و هفت
سلام ببخشید مایع کیست آب چه رنگ؟؟من ازم ی چیز سفید آبکی ترشح میشع
بهترین زمان سونو رشد
سلام دکتر جان میخواستم ازتون بپرسم بهترین زمان سونو رشد کی هست؟دکتر برام سونو نوشت ولی تاریخ نزد از دستیارش پرسیدم گفت بین ۲۸ تا ۳۰ میشه انجام داد
میخواستم از شما بپرسم کی برم بهتره؟
سرماخوردگی و آبریزش بینی شدید کودک یکساله
سلام و خسته نباشید دکتر عزیز،پسرم ۲ابان سرما خورد ۴ شب تب خیلی بالایی داشت تا ۳۹ میرفت ،روز ۵م تبش خوب شد دوروز خوب بود از بعد اون آبریزش بینی شدید گرفت هنوزم خوب نمیشه کلافه شده بچم همش دستمال دستمه شبا خواب راحت نداره بچم خوب نمیتونه نفس بکشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم؟
درضمن من بمدت ۵ شب ستریزین دادم بهش و دستگاه بخور سرد هم دائم روشنه
ازمایش کاریوتایپ لطفا تفسیر کنید
با سلام دکتر عزیز اوما وقت بخیر لطفا تفسیر کنید از دوستان اگه کسی هم بلده بگه ممنون
راهکارهایی که باعث میشه کیست دفع بشه
سلام خسته نباشید دکتر اومای عزیز
ببخشید من خیلی وقته کیست دارم دفع نمیشه چتد دوره دارو خوردم باید چکار کنم ؟
این ماه دکترم برام قرص جلوگیری نوشته با این اسم femika پیدا نکردم چه قرص دیگه ای میتونم جایگزین بکنم؟
این قرص هم داده که روش نوشته بود برای دفع کیست Ip_6
تفسیر برگه ازمایش.دکتراوما ممنون میشم ی نگاهی به آزمایشم بندازید
سلام امکانش هست برگه آزمایش منو ی نگاهی بکنید.ممنون میشم
نداشتن تهوع ورشد نکردن جنین
سلام خانم دکتر واومایی های عزیز
ببخشید این حرف ک میگن تهوع نشونه رشد جنینه درسته؟
اخه من در طول روز خیلی کم پیش میاد تهوع داشته باشم نکنه جنین رشد نکنه
مصرف قرص دوفامد 10درشیردهی
سلام خانم دکتر،، من امروز آی یو آی انجام دادم،، دکتر قرص دوفامد 10نوشت برام، گفت شبی 2تا مصرف کن، شیر میدم ب فرزند یکسال و چهار ماهه، ضرری ندارد؟
مصرف قرص دوفامد 10
خانم دکتر سلام، من شیر میدم، قرص موفامد10ضرری نداره؟




